Moi!
Jos ompelet vaatteita larppaajille, ja voisit harkita ompelevasi samanhenkisiä vaatteita keräily-Barbieilleni, otathan yhteyttä! Saisit hyödynnettyä ylimääräiset kangastilkut, ja tilaan kerralla suuremman erän vaatteita, että kauppa olisi sinulle kannattavaa. Minusta voi saada pitkäaisen asiakkaan! Olen luotettava. Keräilen Barbieita, en ole enää mikään kakara kuitenkaan ;)
Ompeilijoille!
Chilia
1
384
Vastaukset
- Smindey=P
Teen paljon ompeluhommia, varsinkin pikku-näpräyksiä. Millaisista vaatteista olisi kyse? Paljonko olet ajatellut hintaa? Asustelen Tampereella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..71600