Mikä olis paras joululahja vaimolle?

TonttuTorvinennn

On niin vaikeaa valita.

9

209

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematontyyppikö

Sanotaan, ettei tyhmiä kysymyksiä ole. Mutta aloittajan esittämä kyllä kuuluu juuri siihen sarjaan. Mistä hemmetistä me voimme tietää mikä vaimollesi olisi parasta, ei meistä kukaan tunne häntä.

Ja jos tuollaista pitää kysyä muilta, se kertoo että sinäkään et tunne omaa vaimoasi ja hänen toiveitaan ja mieltymyksiään.

• RommiKovalainen

hyvä hajuvesi, yöpaita, aamutakki marimekosta, onhan näitä
        "Tuntematontyyppikö" on ihan pöljä, ei voi keksiä mitään

• Kiitoseikelpaisi

"Hajuvesi, yöpaita, aamutakki" ovat ihan hyviä lahjavaihtoehtoja jos ne ovat myös aloittajan vaimon mielestä sellaisia. Jos joka lahjansaamispäivänä (Joulu, synttäri, äitienpäivä ...) saa samat jutut, niin miehelle se voi sopia ja olla yksinkertaista ja mukavaa. Naiselle ei välttämättä laisinkaan.

• TopiIkäläinennnnn

No jospa hoitaisi "jormalla" joulutarjoilun. Kelpeisko sulle "kiitoseikelpaisi"?

• ö-Öö

Matkalippu Uranukseen, menomatka. Mieti loput.

=DW=

• babaloo

Itse hingun Babyliss Curl Secretiä, eli jos vaimolla ei ole ihan lyhyt tukka ja tykkää kokeilla uusia vimpaimia, tämä on hyvä. TAI lahjakortti johonkin jalka- , kynsi-, tms. hoitoon.
      jos siis niinku asialliset vastaukset sallitaan. :)

• Hellimöihinhingun

Totta. Kaikki hemmottelu- ja hoitojutut ovat mukavia ja hyviä. Sellaisia itsekin tahtoisin ja olen joskus saanutkin: kasvohoitoja sekä kosmetologilla että luontaistuotehoitolassa, joista saa myös monenlaisia muita hoitoja (vyöhyketerapiaa, intialaista päähierontaa, aroma- ym. hierontahoitoja, turvekylpyjä ...). Kaikki taivaallisia juttuja.

• TonttuTorvinennn

Joo, miepä hankin jalkahoidon. Kiitos "babaloo"

• Kaunistaniin

Kaunis seksikäs alusasu, koko setti sukkanauhaliiveineen, tai korsetti, laadukas tuoksu, lahjakortti kylpylään, onhan vaihtoehtoja. Tuo alusasu olisi hot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1412
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe