16-17 Minecraftin pelaaja tyttöjä?

MC.Poika16

Joo eli mä haluisin tietää ketkä pelailee tytöistä Minecraftia. Haluisin vaan saada välillä tyttöjä peliseuraksi, poikia kyllä riittää... ja vähän liikaakin. Mutta anyway voitteko tytöt sanoo iän ja MC nimikkeen ja millä serverillä pelaatte? Enkä haluu keneltäkään mitään "Mine on vammaisten peli! Se pitää poistaa autistikakaroilta!" kommentteja.

34

101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainRikkoja

      "Mine on vammaisten peli! Se pitää poistaa autistikakaroilta!"

    • Tyttöoon

      Oon koht 13 ja pelaan minee :D

    • Diggeri

      Suosittelen mc.pelitcraft.fi-servua. Ylläpito on reilua ja oikeudenmukaista porukkaa, eikä rahalla saa etuja pelissä. Pahimmat peelot pidetään poissa kaksivaiheisella liittymisrituaalilla: ensin täytyy selvittää sääntörata ja sitten vielä erikseen pyytää rakennusoikeuksia. VIPiksi pääsee olemalla reilu ja innostava pelaaja, ylläpitoon taas aktiivisuudella, teknisellä taituruudella ja kärsivällisyydellä. Serveri pyörii lahjoitusten varassa, mutta ihan ilmaiseksikin saa pelata. Nettiosoite on www.pelitcraft.fi

      Pelaajakunta ei ole leimallisesti teini-ikäistä, vaan mukana on vanhempaakin porukkaa, mutta nuoria ei millään tavalla sorsita.

      • MC.Poika16

        No toi saattaa kuullostaa meikäläisen serveriltä! Tänään käyn testaa.


    • MC.Poika16

      Kiitti kauheesti PelitCraftistä, on mahtava paikka mutta vieläkään ei oo 16-17v tyttöjä löytynyt...

      • Jkhkhjjjj

        Et oo vittu tosissas pelaat minee....


      • MC.Poika16
        Jkhkhjjjj kirjoitti:

        Et oo vittu tosissas pelaat minee....

        Niin oliks täs sul nyt joku ongelma? Vai ootsä vaan kateelliin ku sul ei oo 20€ Minen ostamiseen?


      • LOLLXD
        MC.Poika16 kirjoitti:

        Niin oliks täs sul nyt joku ongelma? Vai ootsä vaan kateelliin ku sul ei oo 20€ Minen ostamiseen?

        Ouuuu! Served!


      • gdfgdfgdfg
        MC.Poika16 kirjoitti:

        Niin oliks täs sul nyt joku ongelma? Vai ootsä vaan kateelliin ku sul ei oo 20€ Minen ostamiseen?

        minecraft on 10 vuotiaiden pentujen peli...


      • voivituntyhmä
        gdfgdfgdfg kirjoitti:

        minecraft on 10 vuotiaiden pentujen peli...

        Pelaahan aikuisetkin sitä, oot ite joku uhmaikäinen 13v es manne.


      • Wertuers
        voivituntyhmä kirjoitti:

        Pelaahan aikuisetkin sitä, oot ite joku uhmaikäinen 13v es manne.

        Et edes tiedä mitä uhmaikäinen tarkoittaa?


      • MC.Poika16
        voivituntyhmä kirjoitti:

        Pelaahan aikuisetkin sitä, oot ite joku uhmaikäinen 13v es manne.

        olen homo anteeksi kaikille


      • MC.Poika16
        MC.Poika16 kirjoitti:

        olen homo anteeksi kaikille

        Toi muutes en ollu minä!


      • MC.Poika16

        olen hinttari joka pelaa mineä


      • MC.Poika16
        MC.Poika16 kirjoitti:

        olen hinttari joka pelaa mineä

        Ja taas sama mulkku. Hanki oma nimes, apina! Vai ootko itte joku hinttari joka haluu käyttää muiden nimiä? On sul muuten tylsä elämä ku joudut ravaamaan täällä vittuillakses muille.


    • äly.älä.jätä

      Liikkuuko täällä oikeesti näin mulkkua porukkaa? Teitä ei pitäisi kiinnostaa vittuakaan mitä joku toinen pelaa! Jokanen on omanlaisensa. Miksette mene vaikka kadulle huutelee vastaantulijoille että niil on rumat vaatteet?

    • Juumoiivaan

      Just mietin et haluisin myös oman ikästä peliseuraa ja mietin et mistä voisin löytää, niin onneks tulin tänne pyörimään. :D
      Voitko kertoa sun oman nimimerkin tai esim. skypen tai kikin?
      Mun nm. on Almasieni ja oon siis tosiaa 16v tyttö. :D

      • mc.poika17

        jajajajaa123 kik siis.


      • MC.Poika16

        Ei oo kikkii, skypee en viitti sanoo kaikkien kuullen... mutta tuu pelitcraftiin niin jutellaan siellä. Menen itse pelaamaan nyt.


      • MC.Poika16

        Ja nyt löysin serverin missä sinäkin olet, yritän löytää sinut jo tämän päivän aikana


      • MC.Poika16

        Vai sovimmeko jonkun ajan milloin tapaamme jossain serverillä?


      • juumoiivaan

        No siiis pääsen tänään koneelle illalla, voitko sanoa nyt ainakin oman mine käyttäjäs? :D
        Etkö vois tehä kikkii nii olis helpompaa jutella? Se on helppo tehä ku lataat vaa sen apin. :D

        Mut joka tapauksessa menen tänään illalla noin 21 maissa ainakin wildycraftiin. Nii jos nähää siellä mutta olis tosiaa kiva tietää sunkin käyttäjänimi. x)


      • MC.Poika16
        juumoiivaan kirjoitti:

        No siiis pääsen tänään koneelle illalla, voitko sanoa nyt ainakin oman mine käyttäjäs? :D
        Etkö vois tehä kikkii nii olis helpompaa jutella? Se on helppo tehä ku lataat vaa sen apin. :D

        Mut joka tapauksessa menen tänään illalla noin 21 maissa ainakin wildycraftiin. Nii jos nähää siellä mutta olis tosiaa kiva tietää sunkin käyttäjänimi. x)

        no... kai mä sen voin tässä sanoa... en usko että täällä liikkuu niin paljon henkilöitä jotka tuntee mut: jonde4. ja saatan päästä vielä tohon aikaan tapaamaan sut. survivaliin en pääse jostaan syystä :( mut huomeen en pääse käymään mines ensinkään


      • Juumoiivaan

        Ok, toivottavasti sit nähää sillon. :)


      • MC.Poika16

        En oo varma onko mulla kauheesti aikaa puhua skypessä ja silleen mut oon aivan sairaan hermostunu :D ootan niin innolla että tapaan sut


      • MC.Poika16

        Ja jos etsit niin löydät minut hubista


      • samatyttöö
        MC.Poika16 kirjoitti:

        Ja jos etsit niin löydät minut hubista

        Moi ja sori mä en oo vieläkään kotona mut oon menossa. Eli oon vielä tulossa mutta menee joku 30min vielä. :D


    • s0fficial

      tl:doO

    • Kurakikkeli22

      Lesbot ja homot pelaa minecraftia saatanan runkkaripellet vois saatana suksia vittuun mun suolta saatana

      • looioooollll

        Miten se että joku ihminen pelaa peliä josta sä et pidä nii voi tehä sut noin vihaseks? :DDDD


    • Kurakikkeli22

      Itken tyhmyytesi takia öhyyhöyhäyhäyähöyhäöyhhäyöyh

      • looolool

        Ok koita pärjätä kuitenkin. :(


    • minätaaass

      Ääh olisin nyt wildycraftin hubissa mut ehdit jo lähteä. ;_;

    • Kurakikkeli22

      Imekää kaikki jonkun löysää slerbaa !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe