miten saan eka sivun jälkeen toisen sivun, johon jatkaa?
sivujen lisääminen osoitetarratiedostoon
4
134
Vastaukset
Yrititkö tarpeeksi monella enterilla (rivinvaihdolla) tai ctrl enterillä (sivunvaihto)? Pitäisi pompata suoraan seuraavalle sivulle.
- Onnistu.ei
Tämä olisi hyödyllinen tieto minullekin. Olen yrittänyt ratkaista ongelmaa aika kauan. Tattiaivon neuvosta ei ole hyötyä.
Harmi. Ja anteeksi väärä arvuuttelu.
En ole itsekään tehnyt monisivuista kuin yhden ainoan kerran siirtäessäni excelistä monia satoja osoitteita tarroihin, mutta siitä on jo jonkin aikaa. Oli pientä taistoa, mutta lopulta onnistui ihan hyvin.
Muulloin teen yleensä niin, että kullekin tarra-arkin sisällölle on oma tiedosto, niin ei tule vahingossakaan tulostettua tarrattomalle paperille.
Otetaanko uusiksi: Minulla on office 2010. Word
Valikosta Postitukset, Tarrat, Asetukset, valitsen tarrojen valmistajan ja tuotenumeron, ok sitten klikkaan Uusi asiakirja. Näkymään tulee ensimmäinen katkoviivoilla ruudutettu sivu sekä seuraava blanco sivu, maalaan ensimmäisen sivun yläreunasta katkoviivojen yläpuolelta koko rivin eli valituksi tulee kaikki tarrat, kopioin sen ctrl c ja liitän seuraavan sivun alkuun ctrl v, (tekee näköjään viivaruudutuksen, mutta poistan sen maalaamalla ja klikkaamalla Ei ääriviivaa.
Tällä näköjään saa vaikka kuinka monta sivua.
Se excelin satojen osoitetietojen lisääminen tapahtui postitukset aloita yhdistäminen toiminnolla (ohjesivuilta löytyy ohjeet)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011382
- 1337030
- 1015783
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793040