Lainaaminen

khklih

Äiti pakottaa mua lainaamaan mun käsineitä mun pikkusiskolle. Se ei suostu ostamaan sille omia käsineitä. En haluasi antaa mun käsineitä, joita käytin pienenä, mun pikkusiskolle. Miten voisin estää tämän asian? Pliis. Neuvoja.

10

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khklih

Miks kukaa ei vastaa. Tää ei oo valetta.

• ex-morkkis

se on ihan normaalia.

• Jos vanhat käsineesi ovat pikkusiskolle sopivat ja ehjät, on järkevää, että hän käyttää niitä. Ei kannata ostaa aina uusia vaatteita. Mikäköhän ihmeen tunneside sinulla on niihin käsineisiin? Yritä päästä siitä eroon.

• khklih

Okei. Kiitos avusta. Se on vaa tämä mun OCD, koska, en esim. kun käsineet on lainassa, lukemaa kokeisiin tai siivoamaan mun huonetta. En uskalla mennä psykologille. :( Ja sit ku se on lainannu niitä, mä hieron joka ikisen kohdan siitä käsineestä. Siis mä pääni sisällä ajattelen, että se lievittää tuskaa ja antaa tunteen, etten ois niitä lainannukkaa.

• Kannattaa mennä psykologille. Jos olet alaikäinen, tuollaiset palvelut ovat lisäksi ilmaisia. Kannattaa hakeutua ajoissa hoitoon, ettei tauti pahene.

• khklih

Lisäks kysymys. Omiatanko minä ne käsineet vai äitini, joka osti ne? Tää on tärkee.

• Lähtökohtaisesti mielestäni sinä omistat ne, koska äitisi on antanut ne sinulle. Ne olivat hänen, kun hän ne osti, mutta hän ne antoi ne sinulle. Ne ovat nyt sinun omaisuuttasi.

• 15vheppatytto

Pannaanko ;)

• khklih

Sitäpaitsi tauti on pahentunut niin, että en jaksa. Välill' tuntuu siltä, että olis kiva olla samanlainen kuin muut, iloinen teini, joka pitää hauskaa muiden kanssa.TÄMÄ ON KAUHEAA. Viihdyn silti yksin, esim. kotona ja haluaisin asua jo yksin.

• ex-morkkis

yksinkerainen neuvo anna ne pikkusiskolle ja ajattele asiaa näin.
        sinä teit hyvä teon ja sinulle ne uudet ostetaan koska tarviit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe