Onko kenelläkään mitään tietoa Beruwelan alueelta, hotelli Palm Gardenista? Onko kaikki mennyt hyökyaallon mukana? ´Miten hekilökunta ja matkalaiset, paikallinen väestö alueella? Onko kenelläkään tietoa Lennardista, paikalliseta "oppaasta" siellä rannalla. En saa mistään tietoa, joten kaikki info paikan päältä kiinnostaa.Täytynee vain tuskaisena odotella. Käsittämätöntä!!
Huolestunut epätietoinen
2
1332
Vastaukset
- tuhossa mukana
Tämän päivän lehden mukaan Beruwelassa on ollut samoja tuhoja ja ainakin yksi suomalaisten käyttämä hotelli tuhoutunut mutta turistit selvinneet. Siinä ei lukenut mitään paikallisista.
Otan otaa... - hece
Yritä soittaa ko. kaverille "Lankan Heikki" josko hän osaa auttaa, kännykkä nro 94723239966 tai Bandu 94777774063, puhuu suomea auttavasti, saksaa erinomaisesti, myös englantia. Tuntevat hyvin Beruwela, Aluthgama, Bentota alueen.
jk. koitakaa soittaa mielellään Ei yöllä sikäläistä aikaa, eli suomesta ennen klo 16.00 ja aamulla klo 04.00 alkaen.
Ja jos heille tai jollekin ystävistä haluat hieman raahaa lähettää, kysy pankki ja pankkitilin nro. Rahan lähetys käy täältä suomesta vaivattomasti netin kautta ainakin Nordeasta ja Sammosta. Itse olen tehnyt niin ja varmasti menee tarpeeseen täysimääräisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026