onko jämsässä hyviä talonmiehiä?jotka hoitaa hyvin talonmiehen hommat?mitä paikalliset voisitte suositella?
paras talomies
15
536
Vastaukset
- Tm-Pikkarainen
Ei semmoisia ole ollut missään enää 1950-luvun jälkeen...
- kyllätapahtuu
se pien ukko länkipohjassa tai esa koskelta.
- harjataan
Kaikkien talonmiesten kruunamaton kuningas on Hemmo. Häntä kannattaa kysyä on tosi kiireinen kyllä. Hyville löytyy aina töitä oli ala mikä hyvänsä lamasta huolimatta.
- melkoripeä
simo länkipohjasta
- ihansimonataas
Minä Vaatehuoneelta. 17€ tunti.
- eunokkinen
Late olis paras, hoitaa rouvan puutteen.
- termospullo
hemmo on paras talkkari,vuosien kokemus.sulakkeen vaihto sujuu.köyhät,älkää vaivautuko,kokemus maksaa.
- Anonyymi
Hemmo on ihme hemmo.
Se osaa ihan itse luetella, mitä sen ei pidä tehdä.
- Anonyymi
Munkinhokijan pitäisi hakea jostakin hoito-apua tuohon hokemiseen, eihän tuo ole enää normaali ihmisen touhua!
- Anonyymi
Joka alalta löytyy Jämsästä työmies legendoja. Talonmies Hemmo, trukkikuski Pauli, Rekkamies Tane, Hiekkapuhaltaja Järveläinen ym. ym. Nyky työmiehet eivät koskaan pääse tuohon kunnia galleriaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka alalta löytyy Jämsästä työmies legendoja. Talonmies Hemmo, trukkikuski Pauli, Rekkamies Tane, Hiekkapuhaltaja Järveläinen ym. ym. Nyky työmiehet eivät koskaan pääse tuohon kunnia galleriaan.
Legendan nimitys syntyy ajan mittaan ja kansan valitsemana. Ei niin että itse valitaan itsensä legendaksi.
Noista en ole kuullut yhdestäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Legendan nimitys syntyy ajan mittaan ja kansan valitsemana. Ei niin että itse valitaan itsensä legendaksi.
Noista en ole kuullut yhdestäkään.Johtuu siitä, että olet räkänokka
- Anonyymi
Enen oli ennen
- Anonyymi
Talomies on eri mies.
- Anonyymi
Eikös talonmiehet ole jo kuollut luonnonvara ollut jo pitkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431786Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131202Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi1981142Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851085Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60873TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18864- 51806
- 58785
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61763Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125747