onko jämsässä hyviä talonmiehiä?jotka hoitaa hyvin talonmiehen hommat?mitä paikalliset voisitte suositella?
paras talomies
10
243
Vastaukset
- Tm-Pikkarainen
Ei semmoisia ole ollut missään enää 1950-luvun jälkeen...
- kyllätapahtuu
se pien ukko länkipohjassa tai esa koskelta.
- harjataan
Kaikkien talonmiesten kruunamaton kuningas on Hemmo. Häntä kannattaa kysyä on tosi kiireinen kyllä. Hyville löytyy aina töitä oli ala mikä hyvänsä lamasta huolimatta.
- melkoripeä
simo länkipohjasta
- ihansimonataas
Minä Vaatehuoneelta. 17€ tunti.
- eunokkinen
Late olis paras, hoitaa rouvan puutteen.
- termospullo
hemmo on paras talkkari,vuosien kokemus.sulakkeen vaihto sujuu.köyhät,älkää vaivautuko,kokemus maksaa.
- Anonyymi
Hemmo on ihme hemmo.
Se osaa ihan itse luetella, mitä sen ei pidä tehdä.
- Anonyymi
Munkinhokijan pitäisi hakea jostakin hoito-apua tuohon hokemiseen, eihän tuo ole enää normaali ihmisen touhua!
- Anonyymi
Joka alalta löytyy Jämsästä työmies legendoja. Talonmies Hemmo, trukkikuski Pauli, Rekkamies Tane, Hiekkapuhaltaja Järveläinen ym. ym. Nyky työmiehet eivät koskaan pääse tuohon kunnia galleriaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161