siis kysymys pojille?onko karvallinen parempi vai karvaton? vastakkaa rehellisesti c:
näin vai noin
13
116
Vastaukset
- Raitissustunut
Riippuu puhutko päälaesta vai alapäästä
- Confusedgirl12
alapäästähän minä :/
Sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä, ei sen tytön kanssa sen takia olla, vaan kokonaisuus ratkaisee.
- wqwq
Tunge staga perseesees. Onks takatukka hyvin
- kljkjdslj
Se, ettei se ole syy olla henkilön kanssa ei tarkoita ettei sillä olisi mitään väliä.
- nuolijapoika
olen kielimiehiä. pitän kauniitten vaginoitten nuolemisesta. karvaton on parempi.
- jätkänmielipide
Mun mielestä häpykummulla saa olla karvoja, esim. lyhyt kolmio tai kiitorata, mutta häpyhuulista pitää olla pois, mikäli tyttöystävä suuseksiä haluaa (ja kyllä muuten haluaa).
- Mun-mielestä
Mä taidan olla vähän pervo mut mä haluan et kaikki on pois.
- Jätkä-97
Mukavampi se on nuolla jo ei karvoja ole. Pusikkoon ei pahemmin tee mieli kieltään laittaa. Että paljaaks vaan ;)
- thimvh
ennemmin karvaton :D
- OPA482
Karvaton on parempi
- löllislöö
Loppujen lopuksihan sillä ei ole mitään väliä, mutta jos tyttö tykkää siitä, että poika nuolee ja haluaa miellyttää poikaa ja tehdä tämän helpommaksi, posliini on silloin parempi. Jos tyttö taas ei pidä nuolemisesta ei sillä ole juuri mitään väliä, kunhan siistii sitä kuitenkin niin näyttää paremmalle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711303Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210445- 514523
- 244227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164162Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363970Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573869No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413693- 583420
- 423105