siis kysymys pojille?onko karvallinen parempi vai karvaton? vastakkaa rehellisesti c:
näin vai noin
13
99
Vastaukset
- Raitissustunut
Riippuu puhutko päälaesta vai alapäästä
- Confusedgirl12
alapäästähän minä :/
Sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä, ei sen tytön kanssa sen takia olla, vaan kokonaisuus ratkaisee.
- wqwq
Tunge staga perseesees. Onks takatukka hyvin
- kljkjdslj
Se, ettei se ole syy olla henkilön kanssa ei tarkoita ettei sillä olisi mitään väliä.
- nuolijapoika
olen kielimiehiä. pitän kauniitten vaginoitten nuolemisesta. karvaton on parempi.
- jätkänmielipide
Mun mielestä häpykummulla saa olla karvoja, esim. lyhyt kolmio tai kiitorata, mutta häpyhuulista pitää olla pois, mikäli tyttöystävä suuseksiä haluaa (ja kyllä muuten haluaa).
- Mun-mielestä
Mä taidan olla vähän pervo mut mä haluan et kaikki on pois.
- Jätkä-97
Mukavampi se on nuolla jo ei karvoja ole. Pusikkoon ei pahemmin tee mieli kieltään laittaa. Että paljaaks vaan ;)
- thimvh
ennemmin karvaton :D
- OPA482
Karvaton on parempi
- löllislöö
Loppujen lopuksihan sillä ei ole mitään väliä, mutta jos tyttö tykkää siitä, että poika nuolee ja haluaa miellyttää poikaa ja tehdä tämän helpommaksi, posliini on silloin parempi. Jos tyttö taas ei pidä nuolemisesta ei sillä ole juuri mitään väliä, kunhan siistii sitä kuitenkin niin näyttää paremmalle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2205875Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1125734Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2144801Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa544104Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684037Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323628Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu72799Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa132214En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.381663Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301480