Huawei-reititin ja tälläiset tekstit

mitänuotarkoittaa

"Päivitys

Voit suorittaa paikallisen päivityksen tai etäpäivityksen. Etäpäivityksessä järjestelmä saa uusimman version palvelimelta automaattisesti.

Huomaa: Reititin käynnistyy uudelleen päivityksen jälkeen.

Päivityksen aikana merkkivalot näyttävät sen etenemisen. Älä katkaise reitittimen virtaa päivityksen aikana, koska tällöin se voi vaurioitua vakavasti.

Paikallinen päivitys

Lähetä päivitystiedosto napsauttamalla Päivitä.

Päivitystiedosto: selaa Päivitä

HTTP-päivitys

Reititin käyttää jo uusinta ohjelmistoversiota.

CWMP-päivitys

Voit päivittää CPE-ohjelmiston CWMP:n avulla napsauttamalla CWMP-päivitys-painiketta.

"

Valitsin tuon HTTP-päivityksen ja ohjelmistoversio uudistui.

Mutta mitä nuo kaksi muuta päivitysmahdollisuutta on, kun niissä on edelleen se "päivitä"-klikkauskohta aktivoitavissa?

21

2684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäyssivusta
    • mitänuotarkoittaa

Huawei B593s on reitittimen malli.

• Kaikki_ok

Ne on vaihtoehtoja, päivitys ei tule jos se jo on uusin, saathan sinä kokeilla mutta ei se enää päivity.
      Tuo kähetä päivitystiedosti on sellainen että jos olet päivitystiedoston ladannut tietokoneellesi niin voit asentaa sen siitä, sinä olet päivottänyt suoraan palvelimelta jota minäkin käytän.

• mitänuotarkoittaa

Muuten luulen ymmärtäneeni, mutta mikä tuo CVMP-päivitys on?

• Kaikki_ok
        mitänuotarkoittaa kirjoitti:

Muuten luulen ymmärtäneeni, mutta mikä tuo CVMP-päivitys on?

Ei kannata koskea siihen ja täysin yhdentekevää mikä se on mutta ilmeisesti se on kolmanne osapuolen firmikselle, en ole varma, kuten sanottua niin käytän samaa päivitystyyliä kuin sinä, toinen keino on tuo että lataa tiedoston omalle koneelle ja päivittää siitä.

Googlestahan tästä köytyy juttua.
        https://www.google.fi/search?q=CVMP update&newwindow=1&gws_rd=cr,ssl&ei=hxdTVqeNG8m5swH6-4DwAQ

• mitänuotarkoittaa
        Kaikki_ok kirjoitti:

Ei kannata koskea siihen ja täysin yhdentekevää mikä se on mutta ilmeisesti se on kolmanne osapuolen firmikselle, en ole varma, kuten sanottua niin käytän samaa päivitystyyliä kuin sinä, toinen keino on tuo että lataa tiedoston omalle koneelle ja päivittää siitä.

Googlestahan tästä köytyy juttua.
        https://www.google.fi/search?q=CVMP update&newwindow=1&gws_rd=cr,ssl&ei=hxdTVqeNG8m5swH6-4DwAQ

Eipä sitten kosketa siihen. Kiitos avusta.

• eihyvämerkki
      • Kaikki_ok

Ei ole mitään korjattavaa joten Vapunen voi olla toistelemasta tuota, luten nähty niin päivityksiä silti tulee.

• mitänuotarkoittaa

Auttaako tietoturva-ongelmaan, jos tuo reititin on ethernet-piuhalla koneeseen kytketty? Vaikka eihän minun alkuperäinen kysymykseni koskenut tietoturva-asioita. Eikä minulla niin salaisia asioita ole, etteikö vaikka Kiinan hallitus saisi niitä seurailla.

• vallu-hupunen

Auttaako tietoturva-ongelmaan, jos tuo reititin on ethernet-piuhalla koneeseen kytketty? Vaikka eihän minun alkuperäinen kysymykseni koskenut tietoturva-asioita. Eikä minulla niin salaisia asioita ole, etteikö vaikka Kiinan hallitus saisi niitä seurailla.

Ei se silloin taida salasanaakaan sinulta kysellä.

• Huonontavapäivitys

Huawein päivityksestä, vain harmia. Ennen päivitystä yhteys oli aina 5 pykälää, nyt vaihtelee 2-4:n välillä.

• jatkoaedelliseen

Reitittimen malli siis Huawei 593s

• Huawei_
        jatkoaedelliseen kirjoitti:

Reitittimen malli siis Huawei 593s

Eipä vaihtele, hyvin toimii ja aivan kuten pitääkin.
        Olisikohan taas omaa osaamattomuuttaa, eli olet väärässä verkossa, pakota se verkkoihin joita käytät, minulla se on 3g-4g, eli ei koskaan sitä alempi.

• mitänuotarkoittaa
        Huawei_ kirjoitti:

Eipä vaihtele, hyvin toimii ja aivan kuten pitääkin.
        Olisikohan taas omaa osaamattomuuttaa, eli olet väärässä verkossa, pakota se verkkoihin joita käytät, minulla se on 3g-4g, eli ei koskaan sitä alempi.

Tuo kysyjä on eri kuin minä, mutta olin itse näkemässä, että signaalipalkit heiluivat päivityksen jälkeen noin kuten nimimerkki jatkoa edelliseen kirjoitti.
        Itselläni signaalinvoimakkuus säilyi entisellään ja minulla on verkonvalintakohdassa valittuna automaattinen.

• Huawei_

Tuo kysyjä on eri kuin minä, mutta olin itse näkemässä, että signaalipalkit heiluivat päivityksen jälkeen noin kuten nimimerkki jatkoa edelliseen kirjoitti.
        Itselläni signaalinvoimakkuus säilyi entisellään ja minulla on verkonvalintakohdassa valittuna automaattinen.

Tottakait ne heittelee jos verkkohyppii, kuten sanoin niin pakottamalla ei hypi, tähän ei merkki tai malli vaikuta.

• mitänuotarkoittaa
        Huawei_ kirjoitti:

Tottakait ne heittelee jos verkkohyppii, kuten sanoin niin pakottamalla ei hypi, tähän ei merkki tai malli vaikuta.

Mutta eikö tässä ollut kyse siitä, että päivityksen jälkeen hänellä alkoi signaalivoimakkuus vaihdella? Selittäköön kysyjä itse tarkemmin, jos haluaa.

• Huawei_

Mutta eikö tässä ollut kyse siitä, että päivityksen jälkeen hänellä alkoi signaalivoimakkuus vaihdella? Selittäköön kysyjä itse tarkemmin, jos haluaa.

Niin, eli laite on resetoitunut.
        Miten päivitys muuten voisi vaikuttaa signaaliin?

• mitänuotarkoittaa
        Huawei_ kirjoitti:

Niin, eli laite on resetoitunut.
        Miten päivitys muuten voisi vaikuttaa signaaliin?

En ole asiantuntija, mutta juuri kysyin tuolta toiselta kysyjältä ja hän sanoi verkon valinnan olevan hänelläkin automaattinen. Ja päivityksen tarkistus ilmoittaa, että uusin ohjelmistoversio on käytössä. Jostain kai se johtuu, jos signaali heittelee, mutta minulla ei heittele (siis kyseisen päivityksen jälkeen). Reititin ja operaattori on kummallakin sama, ELISA/SAUNALAHTI.

Omasta puolestani kysyisin, mikä on ipv4 ja ipv4v6 ero? Sellainen valintamahdollisuus asetuksissa on ja valittuna on ipv4.

• Huawei_

En ole asiantuntija, mutta juuri kysyin tuolta toiselta kysyjältä ja hän sanoi verkon valinnan olevan hänelläkin automaattinen. Ja päivityksen tarkistus ilmoittaa, että uusin ohjelmistoversio on käytössä. Jostain kai se johtuu, jos signaali heittelee, mutta minulla ei heittele (siis kyseisen päivityksen jälkeen). Reititin ja operaattori on kummallakin sama, ELISA/SAUNALAHTI.

Omasta puolestani kysyisin, mikä on ipv4 ja ipv4v6 ero? Sellainen valintamahdollisuus asetuksissa on ja valittuna on ipv4.

Niin, eli on automaattine, eli juuri mitä sanoin eli silloin vaihtelee 1g,2g,3g, 3g dc ja 4g verkon välillä, eli just mitä sanoin, eli ihan normaali toimintaa jos ei ole pakottanut verkkoa, nän sen pitääkin toimia.

• Anonyymi

Tukeekohan Huawei B 593S 1800 800 700Mhz ?

yli 4 v meni hyvin nyt 1-3 palkkia koska kuulemma uusi masto tullut lähelle ja ottaa siitä signaalin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13