Olimme menossa Sri Lankaan ensi kuussa, mutta kaikihan tietävät miten surullisesti siellä kävi.
Ja matkakuume kun oli, nin otimme kaukomatkan mistä enään sai, eli Dominikaanisen Samanasta. Paikka on ainakin meidän matkanjärjestäjän uutuus, eli onkohan siellä paljon tämän foorumin "asiakkaista" käynyt. Olisi kiva vähän tietää millainen paikka se on,
kiitos tiedoista etukäteen!
Millainen paikka on
Samana
2
1241
Vastaukset
- Henry
Monet Aasian maat kolunneena päädyn kerta toisensa jälkeen Dominikaaniseen. Paras vaihtoehto ylivoimaisesti. Ette todellakaan kadu. Täyden kympin loma!!!!
- bellenas
Kevättalvella pääset ihailemaan valaita Samanan rannikolla. En muista mistä mihin asti kausi kesti, mutta....
Samanasta monikin firma järjestää valasretkiä. Itse valitsisin sellaisen, joka ottaa eläinsuojeluasiat huomioon eikä mene liian lähelle valaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484