Koko ohje täällä: http://www.novita.fi/cms.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=91305
Työn alla on takakappaleen pääntie, ja en yhtään ymmärrä tätä kohtaa.
"- ja päätä samanaikaisesti sivusta lähtien joka 2. krs olan s:t 3 x 7 s-7,8,8 s-7,8,8,s-3 x 8 s."
Teen neuletta S-koossa eli noiden numerorimpsujen ensimmäinen luku on aina minun neulettani koskeva numero. Minun tapauksessani ohje siis luultavasti näyttäisi tältä: 3 x 7 s - 7 s - 7 s - 3 x 8 s? En vain ymmärrä, kun yhdellä olan puolella on 22 s, ja jos lähtisin päättämään 7 s sen kolme kertaa ja siihen päälle vielä 8 s kolme kertaa, no, siinähän loppuisi silmukat kesken.
Jos joku neulontamestari osaisi selittää, miten tämä täytyy tehdä. Kiitos :)
Apua neulontaohjeen tulkintaan!
1
118
Vastaukset
Jospa sitten vain lukisit sitä omaa ohjettasi "joka 2. krs olan s:t 3 x 7 s". Se loppurimsu ensimmäisen tavuviivan jälkeen koskee isompia kokoja joissa oli enempi silmukoita. Sinullahan on jäljellä 21 s.
60 s miinus keskimmäiset 16 jää 44, eli kummallakin puolella 22 s. Kun päätät vielä pääntien reunassa 2 krs:n kuluttua 1 s, jäljelle jää 21 s. Päätä olan puolelta 7 s, neulo loppukerros ja käännä, neulo 14 s ja kun käännyt, päätä 7 s. neulo taas loput 7, käännä ja neulo 7, päätä sitten ne loput 7, jolloin jäljelle ei jää yhtään ja lanka on kaulan puolella. Olkapää on matalampi olan puolelta ja korkeampi kaulan puolelta.
Että tälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461