Koko ohje täällä: http://www.novita.fi/cms.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=91305
Työn alla on takakappaleen pääntie, ja en yhtään ymmärrä tätä kohtaa.
"- ja päätä samanaikaisesti sivusta lähtien joka 2. krs olan s:t 3 x 7 s-7,8,8 s-7,8,8,s-3 x 8 s."
Teen neuletta S-koossa eli noiden numerorimpsujen ensimmäinen luku on aina minun neulettani koskeva numero. Minun tapauksessani ohje siis luultavasti näyttäisi tältä: 3 x 7 s - 7 s - 7 s - 3 x 8 s? En vain ymmärrä, kun yhdellä olan puolella on 22 s, ja jos lähtisin päättämään 7 s sen kolme kertaa ja siihen päälle vielä 8 s kolme kertaa, no, siinähän loppuisi silmukat kesken.
Jos joku neulontamestari osaisi selittää, miten tämä täytyy tehdä. Kiitos :)
Apua neulontaohjeen tulkintaan!
1
118
Vastaukset 1
Jospa sitten vain lukisit sitä omaa ohjettasi "joka 2. krs olan s:t 3 x 7 s". Se loppurimsu ensimmäisen tavuviivan jälkeen koskee isompia kokoja joissa oli enempi silmukoita. Sinullahan on jäljellä 21 s.
60 s miinus keskimmäiset 16 jää 44, eli kummallakin puolella 22 s. Kun päätät vielä pääntien reunassa 2 krs:n kuluttua 1 s, jäljelle jää 21 s. Päätä olan puolelta 7 s, neulo loppukerros ja käännä, neulo 14 s ja kun käännyt, päätä 7 s. neulo taas loput 7, käännä ja neulo 7, päätä sitten ne loput 7, jolloin jäljelle ei jää yhtään ja lanka on kaulan puolella. Olkapää on matalampi olan puolelta ja korkeampi kaulan puolelta.
Että tälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505