Hei!
Olen ihastunut kyseisen rodun ulkonäköön... Ja siksi haluaisinkin tiedustella, onko kenellekään enemmän tietoa kyseisestä rodusta ja onko suomessa rodun kasvattajia?
GARAFIANPAIMENKOIRA
päbsy
3
418
Vastaukset
- garafiano
On yksi kasvattaja. Tai ainakin henkilö, joka on kasvattanut yhden pentueen Suomessa (en siis tiedä, kasvattaako edelleen).
- Garafiano
Virallisia kasvattajia Suomesta ei löydy,itse etsin samaa. Löysin pitkän etsinnän jälkeen "vahinko"pentueen josta meillä on nyt 18 viikkoa vanha pentu. Espanjassa on kasvattajia kyllä.
- kiinnostunut90
Onko tuo nyt syntynyt pentue ihan puhdasrotuinen? Asuuko pentujen isä ulkomailla, vai onko Suomeen tuotu jälleen uusi yksilö (sen joitain vuosia sitten syntyneen pentueen lisäksi)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944