Varokaa heikkoja jäitä!
varoituksen sanaa
6
236
Vastaukset
- pilkille
Mitä ne piipertäjät tietää jäistä ja kasvissyöjät. Täällä jäitä on kuljettu iät ja ajat ja tiedetään milloin kantaa. Turha sieltä on huudella kun ei tiedä asioita.
- joku_partanaama
Jos on pitkät alutikkaat, sitä vois pulkalla vetää ja jos pulahtaa, ne voi laittaa poikittain avannon päälle tai miksei vaikka pohjaan tällätä jos on tarpeeksi matalaa. Ihan vaan ideana, en ole juuri kerennyt pilkkimään viime vuosina. Takimpaan pulkkaan lisäksi kuivat vaatteet kauas taakse. Näin sunittelin tehdä kun menen taas.
- EiKannataRiskeerata
Juu ja naskalit, hätäraketteja, ilmatyynyalus, toppa tulitikkuja, pelastusliivit, aski norttia, pullo konjakkia, kakskyt ekee riptiisipussiin, purkkiruokaa, 22 pistooli, puhtaat kalsarit, kortsuja jne. Eiköhän noilla helmikuun puoltoistametrisillä jäillä selviä sikäli mikäli ei oo lampare jäätyny pohjaan asti. Jos ei pantterin panssarivaunua jäät kanna ei tavan särjen pilkkijällä oo mitään asiaa jäille. Parempi pysyä vaan neljän seinän sisällä ja kattoo pumtsipumia.
- Räkäkiiski
Varoituksen sana on paikallaan lisäisin vielä tuohon.
Varokaa Juoppoja jäillä! - Kannattaaollavarovainen
Harvinaisen ohuet jääpeitteet tänävuonna ja haperot. Ei tule hiki kairatessa, kuten normaalisti. Minulla on tapana laskea montako kierrosta tarvitsee pyörittää. Tänä talvena (viikkositten) vähimmillään vain 12 kierrosta, ja enimmillään 20. Normaalisti tähän aikaan vuodesta menee reilusti yli kolmenkymmenen kieroksen.
Ihan aiheellinen varoitus!- Kannattaaollavarovainen
Siis ihan asiallinen varoitus myös tänäkin-, ja etenkin tänä talvena :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512