Windows paransi minut....†

Kymppi-paransi

Olin vuosikausia etsinyt melkein yötäpäivää täydellistä linuksasennusta siinä koskaan onnistumatta. Oikein mikään ei toiminut milloinkaan. Kokeilin eri distrojakin mutta aloin vain mennä sekaisin kaikkien jummijammien, sudo apteekkien ja pakmannien kanssa.....†

Ostin kuukausi sitten uuden koneen jonka mukana tuli Windows 10. Ajattelin kokeilla sitä ennen kuin jyrään sen linuksille. Ihastuin heti siihen miten kaikki, siis ihan kaikki, toimi heti niinkuin pitääkin. Nyt olen käyttänyt sitä kuukauden ja olen vihdoin saanut yöt nukuttua ja ompa välillä tullut käytyä jo ulkonakin. Sitä ei koskaan tapahtunut linuksin aikana vaan värjöttelin peräkammarissani tietokoneen kanssa aina. Olen myös alkanut käymään sunnuntaisin kirkossa.....†

Nyt on muutakin elämää kuin tietokoneet.....†

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari on taas sekaisin kuin jummijammi. Tulehan heti huomenna käymään vastaanotolleni, niin tarkistetaan lääkitys ynnä muut tuikitärkeät hoitomuodot!

• Windows_eheyttää_ihmisen

Mitä ihmettä horiset, konitohtori. Lähimmäinenhän kertoi tuossa saaneensa elämäänsä sisällön, ostamalla Windows-tietokoneen!
        Hänellä näyttää kaikki muuttuneen paremmaksi ja ihan vain, kun jätti ne kaameat tubuttimet sikseen....†

• meitä-et-hämää2
        Windows_eheyttää_ihmisen kirjoitti:

Mitä ihmettä horiset, konitohtori. Lähimmäinenhän kertoi tuossa saaneensa elämäänsä sisällön, ostamalla Windows-tietokoneen!
        Hänellä näyttää kaikki muuttuneen paremmaksi ja ihan vain, kun jätti ne kaameat tubuttimet sikseen....†

Sinä kari olet konitohtori! Sinä kirjoitit aloituksen!

• HitonWinidiootit

Alkaa näyttää siltä että winidiootteja on taas rahapulan vuoksi alettu siirtämään avohoitoon...

• win-valhe

Joskus sitä wintubutinta oli takana 8 vuotta ja viimeksi 7 vuotta. Nyt sitä on kuitenkin kuukausi? Vähän ristiriidassa nuo Karin viestit toistensa kanssa.

• Linuks_erehtyväinen

Olisiko se niin, että arvon linukshihhuli olisi erehtynyt henkilöstä?
        Katso - eiväthän kaikki voi olla Kareja!

• KutiPerVajakki

Ristitumputtajaa, parantumatonta valehtelijaa, ei paranna mikään muu kuin niskalaukaus.

• Kammottava__tubutin

OOOOOHHHH....Kammottavaa tekstiä linukshihhulilta....†...hirveää.....†
        Ja aloittajahan vain kertoi saaneensa elämälleen sisältöä ostamalla Windows käyttöjärjestelmän sisältävän tietokoneen!
        Kuinka ihmeessä SE voi ärsyttää noin paljon tubutinpoikia....†

• Depian_Mika_tuhoo

No, se Mika nyt vain sattuu olemaan tuollainen.....†

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2224
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1780
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1435
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1264
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1229
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe