Olin vuosikausia etsinyt melkein yötäpäivää täydellistä linuksasennusta siinä koskaan onnistumatta. Oikein mikään ei toiminut milloinkaan. Kokeilin eri distrojakin mutta aloin vain mennä sekaisin kaikkien jummijammien, sudo apteekkien ja pakmannien kanssa.....†
Ostin kuukausi sitten uuden koneen jonka mukana tuli Windows 10. Ajattelin kokeilla sitä ennen kuin jyrään sen linuksille. Ihastuin heti siihen miten kaikki, siis ihan kaikki, toimi heti niinkuin pitääkin. Nyt olen käyttänyt sitä kuukauden ja olen vihdoin saanut yöt nukuttua ja ompa välillä tullut käytyä jo ulkonakin. Sitä ei koskaan tapahtunut linuksin aikana vaan värjöttelin peräkammarissani tietokoneen kanssa aina. Olen myös alkanut käymään sunnuntaisin kirkossa.....†
Nyt on muutakin elämää kuin tietokoneet.....†
Windows paransi minut....†
9
<50
Vastaukset
Kari on taas sekaisin kuin jummijammi. Tulehan heti huomenna käymään vastaanotolleni, niin tarkistetaan lääkitys ynnä muut tuikitärkeät hoitomuodot!
- Windows_eheyttää_ihmisen
Mitä ihmettä horiset, konitohtori. Lähimmäinenhän kertoi tuossa saaneensa elämäänsä sisällön, ostamalla Windows-tietokoneen!
Hänellä näyttää kaikki muuttuneen paremmaksi ja ihan vain, kun jätti ne kaameat tubuttimet sikseen....† - meitä-et-hämää2
Windows_eheyttää_ihmisen kirjoitti:
Mitä ihmettä horiset, konitohtori. Lähimmäinenhän kertoi tuossa saaneensa elämäänsä sisällön, ostamalla Windows-tietokoneen!
Hänellä näyttää kaikki muuttuneen paremmaksi ja ihan vain, kun jätti ne kaameat tubuttimet sikseen....†Sinä kari olet konitohtori! Sinä kirjoitit aloituksen!
- HitonWinidiootit
Alkaa näyttää siltä että winidiootteja on taas rahapulan vuoksi alettu siirtämään avohoitoon...
- win-valhe
Joskus sitä wintubutinta oli takana 8 vuotta ja viimeksi 7 vuotta. Nyt sitä on kuitenkin kuukausi? Vähän ristiriidassa nuo Karin viestit toistensa kanssa.
- Linuks_erehtyväinen
Olisiko se niin, että arvon linukshihhuli olisi erehtynyt henkilöstä?
Katso - eiväthän kaikki voi olla Kareja!
- KutiPerVajakki
Ristitumputtajaa, parantumatonta valehtelijaa, ei paranna mikään muu kuin niskalaukaus.
- Kammottava__tubutin
OOOOOHHHH....Kammottavaa tekstiä linukshihhulilta....†...hirveää.....†
Ja aloittajahan vain kertoi saaneensa elämälleen sisältöä ostamalla Windows käyttöjärjestelmän sisältävän tietokoneen!
Kuinka ihmeessä SE voi ärsyttää noin paljon tubutinpoikia....† - Depian_Mika_tuhoo
No, se Mika nyt vain sattuu olemaan tuollainen.....†
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1194555BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003777- 2093085
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome802909Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602757- 1001507
- 601276
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok41208Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2401111MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211020