Miksi Ruotsi pelkää Juha Valjakkalan vankilaan palaamattomuutta? Mieshän on ollut vapaana vuosikausia eikä ole enää ampunut ihmisiä haulikolla eikä muutenkaan nirhannut ketään. Pikku muksimista ja muita vähäpätöisiä rikoksia on tehty. Juha Valjakkala ei enää kusekaan Ruotsin suuntaan. -varma matkasellitieto
Vastaukset 7
- Joopatijoo-
Varmasti on antanut, muttei kenellekkään tavalliselle suomalaiselle miehelle. Kyllä Juhan vaarallisuus perustuu yksinomaan siihen, että aseistettuna ei välttämättä epäröi vetää liipasimesta.
- itse666455688
Nikitanhan ei karannut, hän ei vain palannut lepokotiin opiskeluloman jälkeen. Nikita saisi haastaa solvaajat oikeuteen. Älkää nimitelko vankikarkuriksi
- Smooth_criminal
Oli tarve ulkoiluttaa koiraansa moottoripyöräkypärä päässä.. siksi jäi paluu toistaiseksi tekemättä..
- lomaltapalaamattomuus
Juha tuntee lain kuin omat taskunsa. Siinä on toimittajatkin ihmeissään, ainakin ne joille juridiikka ei ole tuttua.
- Anonyymi
Missäs Juha nykyään vaikuttaa? Mitä miehelle kuuluu?
- Anonyymi
On testaajana kaalimadolla, erokoisalana japsin tassipökät ja erillaiset aanustappiset.
Lisäksi pallinvenytykset ja tiiliskivet pläjäytykseen.
10000 /kk ja boonuksena tummelia purkki viikottain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On testaajana kaalimadolla, erokoisalana japsin tassipökät ja erillaiset aanustappiset.
Lisäksi pallinvenytykset ja tiiliskivet pläjäytykseen.
10000 /kk ja boonuksena tummelia purkki viikottain.Sä oot sairas.
Sun paikkas on nuiviksessa. tervetuloa tappiesi kanss
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1141586Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56737
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja144735Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat38603Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö220582- 65569
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33557