Eli moii.. Mua on NYT siis alettu kiusaamaan henkisesti, koska olen "erinlainen" ja olen lintsannut sen takia pari kertaa. Mua pelottaa mennä kouluun ja en vaan voi olla lintsaamatta. En uskalla kertoa tästä kellekkään ja saan aina vain valituksia linsaamisesta isältäni. Miten Asian voisi ottaa puheeksi? Ja kannattaako se kertoa kuraattorille tai koulupsykologille vai ihan vain isälle?
Lintsaaminen ja koulukiusaus
6
114
Vastaukset
- Adhjköä
Onko sun helpompi puhua tutun vai tuntemattoman kans? Ite menisin kuraattorille
- ernumyös
Isäsi olisi hyvä tietää samoin open sekä kiusaajan vanhemmat.sul ei oo hävettävää vaan niil kiusaajil.vaikenemalla se ei lopu.tsemii!
- rätinää
Mä arvostan niitä jotka rohkeesti on erilaisia persoonia eikä oo samaa massaa.erottuu ainakin joukosta eikä välitä pätkääkää mitä muut on mieltä.diggaan
- Julugadeppa
Julugadeppa häpeä palstalle nimii
- valehtelee_itselleen
Miten olet muista erinlainen?
Olisiko sinun helpompi puhua tutulle vai vieraammalle ihmiselle? Jos omille vanhemmille puhuminen tuntuu hankalalta, voisi kuraattorille tai koulupsykologille puhuminen olla hyvä idea, jos teidän koulussa vain sellaisia on. Kuraattori tai koulupsykologi voi myös ottaa asian puheeksi isäsi kanssa, jos niin tahdot, jos et halua itse asiasta isällesi puhua. Pääasia on että saisit jollekin puhuttua kiusaamisesta, koska vain sillä tavalla saadaan asialle tehtyä jotain. Ei kuitenkaan ole oikein, että joudut kiusaamisen takia pelkäämään ja lintsaamaan. Muista, että kiusaamistapauksissa kiusaaja on aina se, joka on väärässä, ei kiusattu. Erilaisuudessa ei ole mitään väärää. : )
-Mari Kalajoen rovastikunnan nettisaappaasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442978Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462693
- 562548
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582458Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482450On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532191Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128- 692038
- 452032