Oma ongelmani lienee se, että katulamput alkavat usein välkkyä ohi mennessäni ja usein myös poksahtelevat hajalle. Samoin kaupoissa kassa menee usein jumiin ja epäkuntoon kohdallani ja sitten esim. joku laite lääkärissä menee epäkuntoon ja jumiin kun esim. verestä mitataan jotain arvoja laite sekoaa. No nää nyt yksiä pikku esimerkkejä. Joskus saattaa joku auto mennä epäkuntoon kun ajaa ohitseni joten nää on hieman noloja tilanteita ja varmaan olenki saanut jonku noidan maineen ja ihmiset jotka tietävät tämän tai ovat itse joutuneet pulaan takiani välttelevät minua ja ovat tietenkin juorunneet tästä muille joten maineeni on nyt se mikä on joten mua on alettua varomaan.
Onneksi kotona laitteet vielä on toimintakuntoisia, mutta kun ulos lähtee alkaa laitteet sekoon lähelläni. Pahin tilanne oli se kun kerran pienkone näytti menevän yli lentäessä epäkuntoon, mutta ilmeisesti se sai sitten koneen taas vakautettua, ettei tippunut sentään maahan. Kerran näytti lentokonekin hieman koneen moottorin äänestä päätellen menevän epävireiseen kuntoon ja pelkäsin, että jos tuo nyt tippuu niin herran jumala sentään mun vikahan se olisi tietenkin koska mä aina yleensä aiheutan näitä juttuja.
Olenkin alkanut viihtymään enemmän kotosalla ja vältteleen ulos menemistä. Tietäis vaan mistä tällaiset tilanteet kohdallani oikein johtunee.
Pientä_ongelmaa
sähkönimijä
1
112
Vastaukset
- 3333
itellä vaihtuu valot aina vihreiksi kohdalla :D tietysti aina paremmin mitä vähemmän porukkaa mutta kameroistahan sen näkis :)
älä masennu ainakaan hirveesti kun syytä ei ole :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962