Jotta voit kommunikoida mamujen kanssa kannattaa opetella muutamia heidän käyttämiään käsimerkkejä.
Jos olet suvakki tai vast. ja etkä osaa arabiaa tai Koraanin jakeita niin voit tervehtiä muslimiystävääsi etusormen ja keskisormen V-merkillä (voitonmerkki).
Joissakin suomalaisissa videoklipeissä näkyy taustalla musliminuorukaisen pyyhkäisevän lämmensyrjallä kaulaansa, mitä se tarkoittaneenkaan?
Näin voit kommunikoida käsimerkeillä.
Suosittelen myös opettelemaan yksinkertaisia arabialaisia fraaseja käsimerkkien lisäksi.
http://oppiminen.yle.fi/arabia/arabian-alkeiskurssi/3-yalla-yalla/sanastoa-fraaseja
Kommunikointi mamujen kanssa - käsimerkit
15
306
Vastaukset
- Pelottaahrrrr
Työnnä sormi perseeseen näyttääksesi matulle että sulla tuli jännitys paska housuun kun ne muutti suomeen.
- pidäfantasiasi
Suvakkina voit tervehtiä muslimiystävääsi etusormen ja keskisormen V-merkillä (voitonmerkki). Oletko tosiaan homosuvakki vihervasemmistolainen joka kehoittaa sormensa työntämään ensin matun p....r....äään?
- Konstit-onmonet
pidäfantasiasi kirjoitti:
Suvakkina voit tervehtiä muslimiystävääsi etusormen ja keskisormen V-merkillä (voitonmerkki). Oletko tosiaan homosuvakki vihervasemmistolainen joka kehoittaa sormensa työntämään ensin matun p....r....äään?
En ole suvakki mutten myöskään kaltaisesi paranoidikko. Apinastakin saa ystävän kun antaa sille banaanin ja käskee lyömään vihamiestään
- onniob
Konstit-onmonet kirjoitti:
En ole suvakki mutten myöskään kaltaisesi paranoidikko. Apinastakin saa ystävän kun antaa sille banaanin ja käskee lyömään vihamiestään
Hyvin sanottu
- laulujaleikki
Hennalan VOK:iin tarvittaisiin vaapaehtoisia 9-17 vuotiaita tyttöjä opettamaan pojille suomenkieltä lauleskellen lastenlauluja "pää, olkapäät, peppu, varpaat" - yhdessä oppii ja kotoutuu!
- tärkein-lause
Etsin, mut en löytänyt, miten sanotaan arabiaksi "suksikaa muslimiapinat vittuun!"
- hetana32
Poliisi: Naisiin kohdistettu seksuaalista häirintää vastaanottokeskusten läheisyydessä
Poliisitarkastaja vahvistaa naisiin kohdistuvan häirinnän
Ilta-Sanomat ei keskiviikkona tavoittanut poliisiylijohtajaa kommentoimaan hänen Ylelle esittämiään väitteitä.
Poliisitarkastaja Mia Poutanen poliisihallituksesta kuitenkin vahvistaa, että naisiin on kohdistettu seksuaalista häirintää vastaanottokeskusten läheisyydessä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448360903316.html - keskisormipystyyn
Ainoa käsimerkki mitä käytän on keskisormen näyttö.
- tähtään.rauhassa
Mulla liipasinsormen käyttö.
- RIP-sitte
tähtään.rauhassa kirjoitti:
Entäpä jos isis vääntäis poikki sun sormes?
- Nimimerkitön33
Kommunikointisi taso paljastaa jotain älykkyytesi tasosta.
- Mustatykkilaukoo
Hyvää mustaajatkoa sitten kun ei oma riitä. :D Hivele ihan rauhassa vaan sitä mustaapiippua että se laukee kun mieles niin tekee niin kovasti pitkää ja mustaa tykkii joka laukee.
- Lepää-rauhassa
Sulla saattaa joku aamu olla se etusormi kalmankankea.
- Anonyymi
Eihän ne osaa puhua suomea.
- Anonyymi
Monet muslimit Suomessa valittavat suomalaisten rasismista, mutta itse taas vihaavat juutalaisia palavasti ja haluavat häätää heidät omasta maastaan Israelista. Tekopyhää touhua,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle332616Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362551Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921976Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331865Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121698- 1501516
- 731368
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231118Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093