Syytön perhe uhattiin haastaa oikeuteen tuhansien kappaleiden lataamisesta nettiin
Postilaatikossa oli yllättäen kirje, jonka mukaan Salmisen perheen nettiliittymästä oli jaettu laittomasti tuhansia musiikkikappaleita. Kirjeen avanneen perheenäidin ensireaktio oli hätäännys. Kuinka viaton voi selvittää asian niin, että ei joudu maksumieheksi?
http://yle.fi/uutiset/syyton_perhe_uhattiin_haastaa_oikeuteen_tuhansien_kappaleiden_lataamisesta_nettiin/8478535
Syytön perhe uhattiin haastaa oikeuteen
4
108
Vastaukset
- sakkojaantaisin
Miten niin syytön? Kyllä minä antaisin heille sakkoja tästäasiasta kun antavat oman verkkonsa muiden käyttöön..
- gfdsatgt
Syytön, koska ko IP-osoite EI ollut perheen käytössä rikosten tekoaikana ja he pystyivät sen osoittamaan (oli heillä vasta myöhemmin, operaattorihan voi vaihtaa IP-osoitteen ja heille ko IP-osoite vaihtui vasta myöhemmin!). Itse olisin haastanut ko lakifirman petoksesta oikeuteen ja moninkertaisesta summasta!
- naapurinWLAN_terve
Kaikki voisivat pitää verkkonsa auki koko ajan kaikille.
- Kooditin_
Minusta yhtäkään sakkoa ei tulisi voida langettaa pelkän IP-osoitteen perusteella. On oltava pitävämpiä todisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848