Autotallipaketit

Janne

Onko kellään suosituksia autotallipaketeista? Tarkoitus olisi rakentaa autotalli kesän aikana ja helppo tapa olisi hankkia enemmän ta vähemmän valmis paketti. Rakennuslupa on jo, ja paalutus tehtiin jo viime kesänä, joten nämä asettavat hieman rajoituksia. Haluttu malli on autotalli katos perällä kaksi pientä varastohuonetta, eli ihan tavallinen malli.

Onko tietoa erilaisista autotallitoimittajista joilta voisi tällaista ratkaisua kysellä?

15

18054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

Ainakin Kastellilla ja Jukka-taloilla on oma talli/katos kuvasto.

• joppe

esimerkiksi Kauhajoen Puutalokympin valikoimaa...

www.puutalokymppi.com

• joppe taas

eli puutalokympiltä voit pyytää tarjouksen myös 'omasta mallista'. edellä mainituilla sivuilla esitettyihin 'vakiomalleihin' ei muutoksia tehdä, mutta omasta mallista tarjouksen kyllä saat. nimimerkillä kokemusta omaava.

• Kyselijä
        joppe taas kirjoitti:

eli puutalokympiltä voit pyytää tarjouksen myös 'omasta mallista'. edellä mainituilla sivuilla esitettyihin 'vakiomalleihin' ei muutoksia tehdä, mutta omasta mallista tarjouksen kyllä saat. nimimerkillä kokemusta omaava.

Moro,
        mitenkäs noi puutalokympin hinnat on, jos vertaa vaikka siihen, että ottaa timpurin naputtelemaan rungon pystyyn? Laskin, että kahden auton katoksen (4650eur puutalokympiltä) materiaalit olisi 3000-3400 eur. Sitten saisi vielä 1200-1600 eur käyttää timpuriin. Ja joutuuhan tuon puutalokympin tallinkin itse kasaamaan...

• joppe
        Kyselijä kirjoitti:

Moro,
        mitenkäs noi puutalokympin hinnat on, jos vertaa vaikka siihen, että ottaa timpurin naputtelemaan rungon pystyyn? Laskin, että kahden auton katoksen (4650eur puutalokympiltä) materiaalit olisi 3000-3400 eur. Sitten saisi vielä 1200-1600 eur käyttää timpuriin. Ja joutuuhan tuon puutalokympin tallinkin itse kasaamaan...

tottahan sen kasaamaan joutuu... toimitus on 1200*2200 elementteinä, joten ilman konevoimaa pari miestä parissa päivässä tallin pystyttää...

• pentti2
        joppe kirjoitti:

tottahan sen kasaamaan joutuu... toimitus on 1200*2200 elementteinä, joten ilman konevoimaa pari miestä parissa päivässä tallin pystyttää...

Se mainoksen tarvikepaketti ilmaiseksi(saha,mitta,kynät,naulat,naulauslevyt...) on kyllä vähän pelottavia.Ikään kuin lähetys tulisi "puupinona" kotiin.Onko siinä kattopellitystä.Mutta tässä eräs hauska tai jännä-helponnäköinen ratkaisu-tee se itse miehelle. http://www.tope.fi/autokatos/ ei kyllä kahdelle autolle tosin.

• epäilen
        pentti2 kirjoitti:

Se mainoksen tarvikepaketti ilmaiseksi(saha,mitta,kynät,naulat,naulauslevyt...) on kyllä vähän pelottavia.Ikään kuin lähetys tulisi "puupinona" kotiin.Onko siinä kattopellitystä.Mutta tässä eräs hauska tai jännä-helponnäköinen ratkaisu-tee se itse miehelle. http://www.tope.fi/autokatos/ ei kyllä kahdelle autolle tosin.

Kestääköhän lumen painoa??

• pentti2
        epäilen kirjoitti:

Kestääköhän lumen painoa??

Kestää, kun laittaa riittävästi kehikkoa ennen vuorausta.Saat siitä juuri niin vahvan kuin haluat.Ja tää on vaan esimerkki miten säästää selvää rahaa.Joku 7000e autotallipaketissa on yksistään alvina iso joukko euroja eikö vain.Eikä autotallin teko ole kovinkaan vaikeaa.Kuitenkin pitää koota se rahtipakettikin.

• tuo
        pentti2 kirjoitti:

maksaa?

• Janne

Hyviltähän nuo Puutalokympin autotallit näyttävät. Tilasin kuvaston ja ehkäpä pitäisi ottaa yhteyttäkin ja hieman kysellä lisää.

Meillä on se rajoittava tekijä että autotallia varten on jo paalutus tehty kun talo rakennettiin, joten tallin pitää "sopia" siihen.

• d4d??
        Janne kirjoitti:

Hyviltähän nuo Puutalokympin autotallit näyttävät. Tilasin kuvaston ja ehkäpä pitäisi ottaa yhteyttäkin ja hieman kysellä lisää.

Meillä on se rajoittava tekijä että autotallia varten on jo paalutus tehty kun talo rakennettiin, joten tallin pitää "sopia" siihen.

Pääkaupunki seudulla ainakin ja ympäristössä tekee talleja PRL-talot Mäntsälästä. Ihan asiallista laatua kohtuu hintaan tuli ainakin mulle. Näkyy olevan oikeen sivut nykyään: www.prl-talot.fi

• Janne
        d4d?? kirjoitti:

Pääkaupunki seudulla ainakin ja ympäristössä tekee talleja PRL-talot Mäntsälästä. Ihan asiallista laatua kohtuu hintaan tuli ainakin mulle. Näkyy olevan oikeen sivut nykyään: www.prl-talot.fi

Näyttää aika hyvältä, ainakin heidän AT2 on aikalailla sellainen mitä me halutaan. Se on hieman pienempi, mutta ehkä heidän mittoja voi saada hieman rukattua. Pitänee kysäistä.

• P10
        Janne kirjoitti:

Näyttää aika hyvältä, ainakin heidän AT2 on aikalailla sellainen mitä me halutaan. Se on hieman pienempi, mutta ehkä heidän mittoja voi saada hieman rukattua. Pitänee kysäistä.

Tilasin tallin P10:ltä ihan hyvin onnistui myös muuntaa talli omien mittojen mukaan. Leveys oli kuitenkin vakio. Asennus oli helppoa ja viikonloppuna talli nostettiin ylös.

• pate*
        d4d?? kirjoitti:

Minäkin otin tallin samasta paikasta.Toimitus ajat vähän takkuillut,kun tuo talvikin yllätti.Muuten ihan ripsakkaasti nousi talli päivässä.Perustuksissa oli mielestäni itsellä yllättävän kova duuni ja styroksin hinta on noussut!

• Raksatt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      199
      1590
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      138
      1354
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      51
      950
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      902
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31