Mikä voi olla vialla, kun virtsa ei tule suihkussa eikä aina vessanpöntölläkään (saatikka seisoessa ), mutta sängyssä pitkällään onnistuu kuikkaan.
Tuntuu kuin jokin painaisi ja estäisi virtsan tulon ? Lisäksi virtsaa tulee vähän kerrallaan ja usein.
Onkohan kohtalontovereita ?
Virtsavaiva !
5
361
Vastaukset
- RAL
Minkä ikäinen olet? Vanhemmilla miehillä yleistä esim. eturauhasen liikakasvu.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00209 - Liikuntavammainen
Olen 67 v. Ja vaimo on sitä mieltä, että minulla on eturauhasen liikakasvu, mutta en ole mistään nähnyt, että se aiheuttaisi sellaista oiretta, että virtsa ei tule kuin makuuasennossa ! Sehän tässä mietityttää.
- Oldebolde
Olethan käynyt kuitenkin urologin vastaanotolla tutkituttamassa eturauhasesi tilanteen?
- toistokatetroija
Kyllä vaivoissa löytyy; olen perusterve mies, mutta yli 10 v. joutunut katetroimaan kolmasti päivässä, koska rakko tyhjenee laiskasti. Syytä ei ole löytynyt, mutta näin mennään, loppuun saakka.
- kannattaakokeilla
Yksi lääkäri suositteli mieheille pissaamista kyykyssä. Siinä on terveellekkin miehelle hyvä ehdotus. Kun pissaa seisoaltaan, niin virtsarakko ei tyhjene kokonaan ja sinne voi jäädä jotain joka aiheuttaa vaikka tulehduksen ajan saatossa.
Olen testannut kyykkypissaa ihan pöntöllä ja vaikka seistessä ei tulisi enään tippaakaan, niin kyykyssä virtsarakko likistyy jotetekin ja aina tulee pieni liraus pönttöön. Olen siirtynyt lähes kokonaan pöntöllä pissaamiseen, sillä en halua itselleni mitään virtsatien tulehduksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947