Mikä voi olla vialla, kun virtsa ei tule suihkussa eikä aina vessanpöntölläkään (saatikka seisoessa ), mutta sängyssä pitkällään onnistuu kuikkaan.
Tuntuu kuin jokin painaisi ja estäisi virtsan tulon ? Lisäksi virtsaa tulee vähän kerrallaan ja usein.
Onkohan kohtalontovereita ?
Virtsavaiva !
5
457
Vastaukset
- RAL
Minkä ikäinen olet? Vanhemmilla miehillä yleistä esim. eturauhasen liikakasvu.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00209 - Liikuntavammainen
Olen 67 v. Ja vaimo on sitä mieltä, että minulla on eturauhasen liikakasvu, mutta en ole mistään nähnyt, että se aiheuttaisi sellaista oiretta, että virtsa ei tule kuin makuuasennossa ! Sehän tässä mietityttää.
- Oldebolde
Olethan käynyt kuitenkin urologin vastaanotolla tutkituttamassa eturauhasesi tilanteen?
- toistokatetroija
Kyllä vaivoissa löytyy; olen perusterve mies, mutta yli 10 v. joutunut katetroimaan kolmasti päivässä, koska rakko tyhjenee laiskasti. Syytä ei ole löytynyt, mutta näin mennään, loppuun saakka.
- kannattaakokeilla
Yksi lääkäri suositteli mieheille pissaamista kyykyssä. Siinä on terveellekkin miehelle hyvä ehdotus. Kun pissaa seisoaltaan, niin virtsarakko ei tyhjene kokonaan ja sinne voi jäädä jotain joka aiheuttaa vaikka tulehduksen ajan saatossa.
Olen testannut kyykkypissaa ihan pöntöllä ja vaikka seistessä ei tulisi enään tippaakaan, niin kyykyssä virtsarakko likistyy jotetekin ja aina tulee pieni liraus pönttöön. Olen siirtynyt lähes kokonaan pöntöllä pissaamiseen, sillä en halua itselleni mitään virtsatien tulehduksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882