Missä Turussa kannattaa huollattaa Renoonsa?
Merkkihuolloissa vai jossain muualla?
Onko kokemuksia Turun kuntotesti ja korjaus Oy:stä?
Renault-huoltoa Turussa
6
5770
Vastaukset
- rellutelija
toi kunto testi on tullut tutuksi joskus vuosien takaa ja on saanut kehuja koko elämänsä aikana reilusti elikä voin suositella ,lisäksi moista voi kysyä www.dlc.fi/~renault
- paljon ajava
Oikein puhut. Olen itse teettänyt oljynvaihtohuollot huoltoasemalla ja jakohihnan vaihdon kuntotestissä. Vaikutelmaksi jäi vastuuntuntoinen ja kohtuuhintainen korjaamo. Merkkikorjaamon hinnoittelu on mielestäni kohtuuton ja merkkivaraosat huh, huh.
- renuisti
KAH/Oriketo hoitanut nämä uudemmat pirssit.
Kakkosautojen (r19) perushuolto tehty omatoimisesti,
joskin niissäkin alkaa elektroniikka valtaamaan
alaa, eli seuraavan kakkoauton kohdalla joudun
yhä enemmän siirtymään merkki tms paremman huollon puoleen.
KAH:ssa saatu hyvää palvelua, olen tosin aina
käyttänyt autoja saman teknikon luona. - Pete
Keskusautohallin kokemuksia:
-Osaa todella "hinnoitella"
-Työn laatu puutteellista
-Sovittuja töitä ei aina tehdä
Olen saman vian takia saanut käyttää autoa neljästi KAH:ssa ennen kuin tuli kuntoon!
Ei muuta valittamista! ; ) - Sepetiainen
Turun Kuntotesti oli aikoinaan, mutta yhden omistajan lopettamisen jälkeen asiakaspalvelu meni pakkasen puolelle ja löysin uuden ja nykyaikaisemman korjaamon, jossa kokonaisuus on hyvä,
Autokorjaamo Hannulla, sijaitsee Raisionssa. - AULIKKIX
Minulla vastaavia kokenuksia, ilmeisesti alusta asti olleen toisen osakkaan siirryttyä muihin tehtäviin paikka ei ollut enää entisensä, autoa oli vaikeaa saada huoltoon vaikka maksoin aina käteisellä myös myönteinen ja asiakasystävällien palvelu meni hänen myötään.
Parin vuoden päästä löysin netistä Raisiossa olevan käytettyjen Renaultien pienen liikkeen, otin yhteyttä ja tuttu kasvo ilmestyi myyjäksi, ostin aikoinani häneltä kolme hyväkuntoista autoa. Soitin jonkun aikaa sitten ja hän kertoi lopettaneensa kaupanteon tehtyään sitä yli viisi vuotta. Huoltoja ei tehnyt, suositteli kyllä joitain pien korjaamoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904