Renault-huoltoa Turussa

Sepe

Missä Turussa kannattaa huollattaa Renoonsa?
Merkkihuolloissa vai jossain muualla?
Onko kokemuksia Turun kuntotesti ja korjaus Oy:stä?

6

6143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rellutelija

toi kunto testi on tullut tutuksi joskus vuosien takaa ja on saanut kehuja koko elämänsä aikana reilusti elikä voin suositella ,lisäksi moista voi kysyä www.dlc.fi/~renault

• paljon ajava

Oikein puhut. Olen itse teettänyt oljynvaihtohuollot huoltoasemalla ja jakohihnan vaihdon kuntotestissä. Vaikutelmaksi jäi vastuuntuntoinen ja kohtuuhintainen korjaamo. Merkkikorjaamon hinnoittelu on mielestäni kohtuuton ja merkkivaraosat huh, huh.

• renuisti

KAH/Oriketo hoitanut nämä uudemmat pirssit.
      Kakkosautojen (r19) perushuolto tehty omatoimisesti,
      joskin niissäkin alkaa elektroniikka valtaamaan
      alaa, eli seuraavan kakkoauton kohdalla joudun
      yhä enemmän siirtymään merkki tms paremman huollon puoleen.
      KAH:ssa saatu hyvää palvelua, olen tosin aina
      käyttänyt autoja saman teknikon luona.

• Pete

Keskusautohallin kokemuksia:

-Osaa todella "hinnoitella"
      -Työn laatu puutteellista
      -Sovittuja töitä ei aina tehdä

Olen saman vian takia saanut käyttää autoa neljästi KAH:ssa ennen kuin tuli kuntoon!

Ei muuta valittamista! ; )

• Sepetiainen

Turun Kuntotesti oli aikoinaan, mutta yhden omistajan lopettamisen jälkeen asiakaspalvelu meni pakkasen puolelle ja löysin uuden ja nykyaikaisemman korjaamon, jossa kokonaisuus on hyvä,
      Autokorjaamo Hannulla, sijaitsee Raisionssa.

• AULIKKIX

Minulla vastaavia kokenuksia, ilmeisesti alusta asti olleen toisen osakkaan siirryttyä muihin tehtäviin paikka ei ollut enää entisensä, autoa oli vaikeaa saada huoltoon vaikka maksoin aina käteisellä myös myönteinen ja asiakasystävällien palvelu meni hänen myötään.
      Parin vuoden päästä löysin netistä Raisiossa olevan käytettyjen Renaultien pienen liikkeen, otin yhteyttä ja tuttu kasvo ilmestyi myyjäksi, ostin aikoinani häneltä kolme hyväkuntoista autoa. Soitin jonkun aikaa sitten ja hän kertoi lopettaneensa kaupanteon tehtyään sitä yli viisi vuotta. Huoltoja ei tehnyt, suositteli kyllä joitain pien korjaamoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      72
      4672
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      54
      2537
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2150
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1350
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      77
      1163
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1150
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      32
      1102
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      1014
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      74
      919
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64