Mooi!
Tässä muutama kysymys pelistä kokkuri-san:
1. Käykö 5-senttinen kolikoksi ja voiko sen kolikon vaikka heittää metsäänpelin jälkeen?
2. Onko tässä pelissä jotain erityisiä vaaroja kuten saada joku paniikkikohtaus (spiritismi)?
3. Voiko siinä pelissä kuolla?
4. Onko jotain kysymyksiä mitä ei saa kysyä kuten kuolemaa liittyvää?
Kiitos :)
Kokkuri-San
1
143
Vastaukset
- pelannut
Heei! Vastaan jo varmaan liian myöhään, mutta olen itse pelannut kyseistä peliä joskus viime vuonna... pelotti kyllä paljon, mutta päätin uhkarohkeilla ja kokeilla. käytin muistaakseni myös 5snt kolikkoa ja aluksi en edes uskonut, että tapahtuisi mitään. Ajattelin jo tyyliin lopettaa ja nauraa asialle, MUT SIT SE HEMMETIN KOLIKKO LIIKAHTI VOI **** KUINKA SÄIKÄHIN SILLO;_;...... olin tyylii viikon paniikis??? Ja säikähtelin iha kaikkea. Sen itsetekemäni laudan hajotin ja kolikon paiskasin jonnekki kauas.. Riippuu ihan ihmisestä miten ottaa liikkuvan kolikon vastaan, mutta kun itse olen ihan liiankin heikkohermoinen, niin ei valitettavasti minun juttuni ollut.... en enää koskaa kokeile mitään vastaavaa..... tyydyn sit vaa Gugure! Kokkuri-saniin.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712772Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752328Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752178Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22065Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51474Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101429- 781162
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81070- 691067
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191014