Olen työkyvyttömyys eläkkeellä ja se on 550€ takuueläke lapsikorotuksella 200€ ja tästä summasta maksan puhelin laskuni, osan vuokrasta ja ruokakuluista ja ostan itselleni ja lapselle vaatteet yms. Ja jopa miehellenikin vaatteita ja kenkiä koska mieheni maksaa lähes kokonaan meidän vuokran ja lapsen ruokamenot ja muut laskut
Tiukkaa tekee
8
173
Vastaukset
- Häääh
Kannattaisiko ehkä muuttaa edullisempaan asuntoon jos kerta miehen palkasta noin suuri osa menee suoraan perheen asunnon vuokraan?
- xvbbvb
Joo. Tulevaisuudessa asutaan koko kansa "vähän pienemmässä" ja vaatimattomammassa kämpässä.
Kiitos äänestäjät, kun päästitte EKn lähettiläät valtaan. - Häääh
Miksi kolmihenkinen perhe tarvitsee yli 1000e/kk vuokrakämpän?
- 1610
Helppohan noita isoja vuokria on ihmetellä, jos itse asuu jossain pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Jo Riihimäen korkeudella kolmion normivuokra lähentelee 800 euroa. Ja mitä lähemmäs Helsinkiä mennään, niin tonnin vuokra surkeastakin kolmiosta on ihan arkipäivää.
- asumistukipois
xvbbvb kirjoitti:
Joo. Tulevaisuudessa asutaan koko kansa "vähän pienemmässä" ja vaatimattomammassa kämpässä.
Kiitos äänestäjät, kun päästitte EKn lähettiläät valtaan.Miksiköhän persaukisten pitäisi asua isommassa asunnossa kuin mitä pystyy maksamaan?
- pösilöidiootit
No tulkaapa te viisastelijat etsimään täältä halpa kaksio kolmiom sijaan?
- vouhotusta
Ei mummotkaan voi 28 neliön yksiössä asua, miten sinne lapset ja lapsenlapset mahtuu kyläilemään, ja minua ainakin ahdistais pieni asunto.
- Yhteisetrahat
Saathan sinä myös lapsilisää n.100€ ja elatusmaksuja alin n 155€.ehkä, jos olet eronnut aikoinasi ja toisessa avio tai avoliitossa.
Avioliitossa puolisoilla on elatusvelvollisuus toisiaan kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417487Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393921Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172188Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261497- 441473
- 331372
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411002Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7917