Kummitustalot ja muut sellaiset ilmiöt

Minua nämä ilmiöt ovat kiehtoneet lapsesta saakka.

Rakastan yöpymisiä hautausmailla ja niiden liepeillä. Teen ne aina autossani, kun reissuni joko pakottavat taikka sallivat.

Olen kokenut outoja niin nukkuessani kuin ollessani autioissa taloissa.

Mikään henkiolento ei kuitenkaan ole koskaan tarttunut kurkustani tai tehnyt muutakaan vastaavaa kouriintuntuvaa. Olen ainoastaan kuullut ääniä, kokenut rakennuksen tärisevän ja halunnut häipyä niin peevelin nopeasti paikalta.

Olen kokenut jotain outoa ja selittämätöntä ja poistunut paikoilta. Yksinkertaisesti olen ollut kokemuksieni jälkeen liian peloissani jäämään niille sijoilleni enää. Mitä voisin niistä kertoa, muuta kuin kummitustarinoita jälkipolville.

On yhdentekevää uskonko yliluonnolliseen taikka elämän jatkumiseen kehon ulkopuolella. Minusta jotain on tuolla ja se ei välttämättä ole ystävällistä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Froid

      Hakeudu psykiatrin vastaanotolle. Tai, jos olet nainen, hanki lopultakin jätkäseuraa ja kunnon pano. Oireet vähenevät. Jos olet mies, hanki ämmäseuraa ja kunnon pano. Oireet vähenevät.

      • Mistä oireista kirjoitat?

        Jos olisin nainen, vähenisivät mitkä oireet jos saisin pannakseni kunnolla? Mitä oireita naiset tuntevat jos eivät saa seksiä, hysteriaa?

        Jos olen mies, miten paneminen parantaa "oireeni"? Tarkoitat ilmeisti liikkumisenhalua?

        Mielenkiintoista, ettet edes yritä selittää ilmiötä vaan ainoastaan sen kokijan väärää käyttäytymistä.

        Ilmeisesti koet itse samanlaisia juttuja kun olet liian pitkään runkkaamatta?

        Omasta puolestani voin sanoa, ettei masturboinnilla ole mitään tekemistä ilmiöiden kanssa.

        Sinänsä asenteesi on mielenkiintoinen. Sinusta kaikki "selittämättömät" asiat ovat ratkaistavissa kunnon panolla. Itse asiassa annat ymmärtää, että kertomani kaltaiset selittämättömät asiat johtuvat seksin puutteesta.

        Minulla kuitenkin on emäntä kotona.

        Mahtoi sinun sinun ja rouvasi suhteessa seksi parantaa paljonkin psykooseja?


    • tfiyguiu

      Hommaa oma kämppä niin ei tarvi hautausmailla ja autiotaloissa yöpyä.

    • Vastoin kaikkia ennakkoluuloja, minulla on asunto.

      Vaikka pidänkin hautausmaiden rauhallisesta tunnelmasta, en yövy hautausmailla vaan niiden parkkipaikoilla.

      En ole valikoinut yöpymispaikkojani erikoisuuden vaan käytännöllisyyden perusteella. Pitkillä ajomatkoilla olen joutunut useasti yöpymään tien päällä, enkä halua tuhlata rahaa motelleihin, B&B:hen taikka retkeilyalueisiin. Voin nukkua autossani yhtä hyvin.

      Autossa nukkuessa kannattaa yöpymispaikka valita harkiten, varsinkin jos haluaa pitkän ajamisen jälkeen nukkua vähän pidempään. Vilkasliikenteisen tien varrella nukkuminen ei onnistu, sen paremmin kuin marketin parkkipaikallakaan. Käytännössä liikenne alkaa yleisillä paikoilla noin 7:n aikoihin, ja siihen herää.

      Hautausmaan parkkipaikalla voi helposti vedellä hirsiä 10:een asti.

      Mitä autiotaloihin tulee, olen etsiytynyt niiden lähistölle joskus yöksi. Lähinnä kokemukset niistä ovat kuitenkin tulleet asuinpaikkojani lähellä olevistä rakennuksista.

      Asuin pitkään pääkaupungissa ja siellä tyhjiä, hylättyjä rakennuksia ei juurikaan enää ole. Lapsuudessani sellaisia oli vielä pääkaupungin lähiöissä. Mitä myöhempään elämääni tulee, minä koin hylätyt ja tyhjillään olevat rakennukset välittömästi kiinnostaviksi.

      Pitkään minulla ei ollut säännöllistä elämänrytmiä. Ajoittain minulla oli jopa enemmän vapaa-aikaa kuin rahaa.

      Tyhjä rakennus on jo sellaisenaan seikkailu, saati sitten sinne mennessä. Mikäli sen tekee yöllä, on vaikutus moninkertainen.

      Yleensä rakennus on vain hiljainen muistomerkki sen aikoinaan sisällään pitämästä elämästä. Joskus rakennus ei tyydy pelkkään hiljaiseen olemassaoloon taikka sitten siinä aikoinaan ollut elämä lyö tapeteista läpi.

      Voidaan aina sanoa sanoa, että mielikuvitus käsikirjoittaa ja henkilö ohjaa itse tapahtumat.

      Minulla ei ole odotuksia, mitään outoa ei pitäisi tapahtua. Valtaosassa reissujani, mitään outoa ei ole tapahtunut.

      Oudot tapahtumat autiotaloissa voidaan selittää, jos siellä on ollut muitakin henkilöitä läsnä. Minä en niitä ikinä kohdannut, enkä saanut niistä mitään muutakaan havaintoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe