Olisi kivaa löytää joku samanenkinen ihminen kaveriksi. Välillä tuntuu että joudun esittämään ystävieni seurassa vähän muuta kuin mitä olen ja se on rasittavaa.
Olen parikymppinen, aika androgyyni bi tyttö stadista. Saatan vaikuttaa hiljaiselta ja etäiseltä mut tuttujen seurassa olen puhelias. Olen oikeasti hyvin levoton ja jännityksenhakuinen ihminen, olen kokoajan tekemässä kaikkea tyhmää ja vaarallista, mutta kukaan ei ikinä lähde mukaan mun ideoihin. Mun paras kaverikin aina sanoo että sitä hävettää mun tempaukset
Jos täällä oisi joku suurinpiiretein saman ikäinen tyttö tai poika joka ettii ehkä kans omanlaistaan seuraa niin tulee laittamaan mulle viestiä :) Jos omistat aivot sekä kykenet syvälliseen keskusteluun
Kik on nukattt
Kik järkevää juttuseuraa?
nukattt
0
79
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588