jos saa muistion palautettua tuli vahingossa poistettua....
millä ohjelmalla onnistuu
12
115
Vastaukset
- fewwefewf
Asenna tämä hitaan, vaikeakäyttöisen ja bugisen virusimurin tilalle:
cdimage.debian.org/cdimage/stretch_di_alpha4/amd64/iso-cd/debian-stretch-DI-alpha4-amd64-xfce-CD-1.iso
Niin siellä notepad ohjelmaa vastaavia ovat esim leafpad ja gedit. mousepad on buginen.- vallu-hupunen
Taas uusi vapustelija palstalla. Mitenkähän uuden käyttiksen asentaminen pelastaa jonkun kadonneen tiedoston?
vallu-hupunen kirjoitti:
Taas uusi vapustelija palstalla. Mitenkähän uuden käyttiksen asentaminen pelastaa jonkun kadonneen tiedoston?
Seppo on vähän maaninen tapaus. Käyttöjärjestelmä on hiljattain vaihtunut, mutta suhtautuminen käyttöjärjestelmiin ei.
- Depian_Mika_tuhoo
Oli ihan oikea vastaus. Uuden linuks-kurttauksen asentaminen ei varmasti pelasta mitään siitä tietokoneesta - päinvastoin!
Ja kysymyshän kuului......."millä ohjelmalla onnistuu.....jos saa muistion palautettua tuli vahingossa poistettua..."
Aloittaja ei siis kysynyt mitään linuksista tai sen asentamisesta...†
- eisaapalautettua
Ei millään jos tarkoitat Windowsin työpöydälle tarkoitettua muistilappua..
- perskutarallaa
En tarkoita vaan apuohjelmista muistiota
- eivoipoistaa
perskutarallaa kirjoitti:
En tarkoita vaan apuohjelmista muistiota
Sitä ei voi poistaa..
- perskutarallaa
eivoipoistaa kirjoitti:
Sitä ei voi poistaa..
mitä tarkoitat ettei voi poistaa kun olen tehnyt muistio kirjoitusta ja hävittänyt kyseisen tiedostoista.minnes se sitten on hävinny kun ei vaan näy
- siitähänkerroit
perskutarallaa kirjoitti:
mitä tarkoitat ettei voi poistaa kun olen tehnyt muistio kirjoitusta ja hävittänyt kyseisen tiedostoista.minnes se sitten on hävinny kun ei vaan näy
Ei ollut kyse siitä vaan muistio ohjelmasta..
- perskutarallaa
Eikö ole mahdollista palauttaa muistiossa tehtyä tekstitiedostoa millään ?
- Eivoipalauttaa
perskutarallaa kirjoitti:
Eikö ole mahdollista palauttaa muistiossa tehtyä tekstitiedostoa millään ?
Ei ole ellet ole kopioinut sitä johonkin muuhun paikkaan kuten Word asiakirjaan.
- grny
perskutarallaa kirjoitti:
Eikö ole mahdollista palauttaa muistiossa tehtyä tekstitiedostoa millään ?
Kokeile tällä:
http://www.wondershare.net/ad/data-recovery/?gclid=CJqb2ffKsMkCFWsMcwodMIIMVQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437