millä ohjelmalla onnistuu

perskutarallaa

jos saa muistion palautettua tuli vahingossa poistettua....

12

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fewwefewf

      Asenna tämä hitaan, vaikeakäyttöisen ja bugisen virusimurin tilalle:
      cdimage.debian.org/cdimage/stretch_di_alpha4/amd64/iso-cd/debian-stretch-DI-alpha4-amd64-xfce-CD-1.iso
      Niin siellä notepad ohjelmaa vastaavia ovat esim leafpad ja gedit. mousepad on buginen.

      • vallu-hupunen

        Taas uusi vapustelija palstalla. Mitenkähän uuden käyttiksen asentaminen pelastaa jonkun kadonneen tiedoston?


      • vallu-hupunen kirjoitti:

        Taas uusi vapustelija palstalla. Mitenkähän uuden käyttiksen asentaminen pelastaa jonkun kadonneen tiedoston?

        Seppo on vähän maaninen tapaus. Käyttöjärjestelmä on hiljattain vaihtunut, mutta suhtautuminen käyttöjärjestelmiin ei.


      • Depian_Mika_tuhoo

        Oli ihan oikea vastaus. Uuden linuks-kurttauksen asentaminen ei varmasti pelasta mitään siitä tietokoneesta - päinvastoin!
        Ja kysymyshän kuului......."millä ohjelmalla onnistuu.....jos saa muistion palautettua tuli vahingossa poistettua..."
        Aloittaja ei siis kysynyt mitään linuksista tai sen asentamisesta...†


    • eisaapalautettua

      Ei millään jos tarkoitat Windowsin työpöydälle tarkoitettua muistilappua..

      • perskutarallaa

        En tarkoita vaan apuohjelmista muistiota


      • eivoipoistaa
        perskutarallaa kirjoitti:

        En tarkoita vaan apuohjelmista muistiota

        Sitä ei voi poistaa..


      • perskutarallaa
        eivoipoistaa kirjoitti:

        Sitä ei voi poistaa..

        mitä tarkoitat ettei voi poistaa kun olen tehnyt muistio kirjoitusta ja hävittänyt kyseisen tiedostoista.minnes se sitten on hävinny kun ei vaan näy


      • siitähänkerroit
        perskutarallaa kirjoitti:

        mitä tarkoitat ettei voi poistaa kun olen tehnyt muistio kirjoitusta ja hävittänyt kyseisen tiedostoista.minnes se sitten on hävinny kun ei vaan näy

        Ei ollut kyse siitä vaan muistio ohjelmasta..


      • perskutarallaa

        Eikö ole mahdollista palauttaa muistiossa tehtyä tekstitiedostoa millään ?


      • Eivoipalauttaa
        perskutarallaa kirjoitti:

        Eikö ole mahdollista palauttaa muistiossa tehtyä tekstitiedostoa millään ?

        Ei ole ellet ole kopioinut sitä johonkin muuhun paikkaan kuten Word asiakirjaan.


      • grny

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe