jos saa muistion palautettua tuli vahingossa poistettua....
millä ohjelmalla onnistuu
12
116
Vastaukset
- fewwefewf
Asenna tämä hitaan, vaikeakäyttöisen ja bugisen virusimurin tilalle:
cdimage.debian.org/cdimage/stretch_di_alpha4/amd64/iso-cd/debian-stretch-DI-alpha4-amd64-xfce-CD-1.iso
Niin siellä notepad ohjelmaa vastaavia ovat esim leafpad ja gedit. mousepad on buginen.- vallu-hupunen
Taas uusi vapustelija palstalla. Mitenkähän uuden käyttiksen asentaminen pelastaa jonkun kadonneen tiedoston?
vallu-hupunen kirjoitti:
Taas uusi vapustelija palstalla. Mitenkähän uuden käyttiksen asentaminen pelastaa jonkun kadonneen tiedoston?
Seppo on vähän maaninen tapaus. Käyttöjärjestelmä on hiljattain vaihtunut, mutta suhtautuminen käyttöjärjestelmiin ei.
- Depian_Mika_tuhoo
Oli ihan oikea vastaus. Uuden linuks-kurttauksen asentaminen ei varmasti pelasta mitään siitä tietokoneesta - päinvastoin!
Ja kysymyshän kuului......."millä ohjelmalla onnistuu.....jos saa muistion palautettua tuli vahingossa poistettua..."
Aloittaja ei siis kysynyt mitään linuksista tai sen asentamisesta...†
- eisaapalautettua
Ei millään jos tarkoitat Windowsin työpöydälle tarkoitettua muistilappua..
- perskutarallaa
En tarkoita vaan apuohjelmista muistiota
- eivoipoistaa
perskutarallaa kirjoitti:
En tarkoita vaan apuohjelmista muistiota
Sitä ei voi poistaa..
- perskutarallaa
eivoipoistaa kirjoitti:
Sitä ei voi poistaa..
mitä tarkoitat ettei voi poistaa kun olen tehnyt muistio kirjoitusta ja hävittänyt kyseisen tiedostoista.minnes se sitten on hävinny kun ei vaan näy
- siitähänkerroit
mitä tarkoitat ettei voi poistaa kun olen tehnyt muistio kirjoitusta ja hävittänyt kyseisen tiedostoista.minnes se sitten on hävinny kun ei vaan näy
Ei ollut kyse siitä vaan muistio ohjelmasta..
- perskutarallaa
Eikö ole mahdollista palauttaa muistiossa tehtyä tekstitiedostoa millään ?
- Eivoipalauttaa
Ei ole ellet ole kopioinut sitä johonkin muuhun paikkaan kuten Word asiakirjaan.
- grny
Kokeile tällä:
http://www.wondershare.net/ad/data-recovery/?gclid=CJqb2ffKsMkCFWsMcwodMIIMVQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611