Pian täytyy nimi varmasti muuttaa rekkapellossa.com:ksi, kun taas uusimmat kuvat on parin sivun verran täynnä näitä rekkabongauksia. En tiedä mitä muut tuumaa näistä sivuston täyttävistä rekkakuvista mutta henk. koht ne alkaa vi...taa jatkuvasti enemmän.
Pottupellossa.com
16
378
Vastaukset
- 920
Mutta jos niitä ei oo pakko kattoa?
Laita ihmeessä traktorikuvia paljon vastapainoksi, niin eiköhän se auta.
Eipä juuri rekat muakaan kiinnosta.- eirekkagalleria
Joo ei toki pakko oo kattoa, mutta konemiehenä kiinnostaa mitä uusia kuvia on tullu mutta kun uusimmat lisäykset avaa, niin sivu lävähtää täyteen niitä pirun rekkakuvia.
En oo rekisteröityny pottupeltoon, niin ei omien kuvien lisäys onnistu eikä voi sinne sivulle valittaa näistä rekkakuvista joita sivulla on joskus moitittukin. - 920
Mitä jos rekisteröityisit?
Minä olen.
Voi katsoa kuvat mitkä kiinnostaa. - eirekkagalleria
920 kirjoitti:
Mitä jos rekisteröityisit?
Minä olen.
Voi katsoa kuvat mitkä kiinnostaa.Ei huvita rekisteröityä kun on jo riittävän monta salasanaa muistettavana kun on pitäny rekisteröityä tärkeämmille sivustoille.
- 920
eirekkagalleria kirjoitti:
Ei huvita rekisteröityä kun on jo riittävän monta salasanaa muistettavana kun on pitäny rekisteröityä tärkeämmille sivustoille.
Mikset laita smoja salasanoja turhimmille sivustoille?
- eirekkagalleria
920 kirjoitti:
Mikset laita smoja salasanoja turhimmille sivustoille?
En viitti kun sitä aina varoitellaan tietoturvauhaksi.
- varmarivaan
uusi ylläpitäjä on korjaillut bugeja paljon ja nyt sivustolla on SSL salattu/suojaus käytössä.
kehitystä siis on tapahtunut! :)
- Drukdaiveri
Onko siellä kuvia KA-lervon kanikasta?
- fkjlföjfljf
Aluksi voi fiilistellä isäukon uudella massikalla.Sitten muija ja mukulat ja rahahommaa pitää myös keksiä nykyisin jo harrastukseksi tuottavuudeltaan muodostuneen ammatin oheen.Lukeneilla sitten virka tai sitten toiminimi.
- massikka595
Harmittavan kuollut sivusto on nykyään ja vastahan sitä kaupattiinkin naamakirjan puolella. Paljon mielenkiintoista sisältöä löytyy takavuosilta, mutta nyttemmin muuttunut rekkagalleriaksi.
- eirekkagalleria
Niinpä. Eikö sille mjk:lle voisi joku gallerian käyttäjä vinkata että perustaa rekkagallerian vaikka flickr.com:iin eikä raiskaa pottupeltoa rekkakuvilla joita näyttää olevan "vaatimattomat" 1317 kpl.
- Drukdaiveri
Enemmän vaan kuvia Lervon kanikasta ja huoltiksella häärimisestä. Makkarapadan ahmimisesta ja lihiksen mutustamisesta. JA myös kolitseista jotka on takaa kivasti ruskistuneet.
- aloittajaa
Ja taas on tykitetty vino pino rekkakuvia uusimpiin lisäyksiin, hohhoijjaa.
- Toni_Muurame
Ei muutakuin muut varmarit kamera kouraan ja uusia kuvia sivustolle työn touhuista!
Ekan kuvan latasin hiljattain ekoista keväthommista.. :)
www.pottupellossa.fi - Jeekkeri
Onhan siellä monta kesäistä kuvaa pottuhommista! :)
https://www.pottupellossa.fi/gallery/thumbnails.php?album=lastup&cat=-6 - Anonyymi
Miten voi laittaa kuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162