Pottupellossa.com

eirekkagalleria

Pian täytyy nimi varmasti muuttaa rekkapellossa.com:ksi, kun taas uusimmat kuvat on parin sivun verran täynnä näitä rekkabongauksia. En tiedä mitä muut tuumaa näistä sivuston täyttävistä rekkakuvista mutta henk. koht ne alkaa vi...taa jatkuvasti enemmän.

16

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 920

Mutta jos niitä ei oo pakko kattoa?
      Laita ihmeessä traktorikuvia paljon vastapainoksi, niin eiköhän se auta.
      Eipä juuri rekat muakaan kiinnosta.

• eirekkagalleria

Joo ei toki pakko oo kattoa, mutta konemiehenä kiinnostaa mitä uusia kuvia on tullu mutta kun uusimmat lisäykset avaa, niin sivu lävähtää täyteen niitä pirun rekkakuvia.

En oo rekisteröityny pottupeltoon, niin ei omien kuvien lisäys onnistu eikä voi sinne sivulle valittaa näistä rekkakuvista joita sivulla on joskus moitittukin.

• 920

Mitä jos rekisteröityisit?
        Minä olen.
        Voi katsoa kuvat mitkä kiinnostaa.

• eirekkagalleria
        920 kirjoitti:

Mitä jos rekisteröityisit?
        Minä olen.
        Voi katsoa kuvat mitkä kiinnostaa.

Ei huvita rekisteröityä kun on jo riittävän monta salasanaa muistettavana kun on pitäny rekisteröityä tärkeämmille sivustoille.

• 920
        eirekkagalleria kirjoitti:

Ei huvita rekisteröityä kun on jo riittävän monta salasanaa muistettavana kun on pitäny rekisteröityä tärkeämmille sivustoille.

Mikset laita smoja salasanoja turhimmille sivustoille?

• eirekkagalleria
        920 kirjoitti:

Mikset laita smoja salasanoja turhimmille sivustoille?

En viitti kun sitä aina varoitellaan tietoturvauhaksi.

• varmarivaan

uusi ylläpitäjä on korjaillut bugeja paljon ja nyt sivustolla on SSL salattu/suojaus käytössä.

kehitystä siis on tapahtunut! :)

• Drukdaiveri

Onko siellä kuvia KA-lervon kanikasta?

• fkjlföjfljf

Aluksi voi fiilistellä isäukon uudella massikalla.Sitten muija ja mukulat ja rahahommaa pitää myös keksiä nykyisin jo harrastukseksi tuottavuudeltaan muodostuneen ammatin oheen.Lukeneilla sitten virka tai sitten toiminimi.

• massikka595

Harmittavan kuollut sivusto on nykyään ja vastahan sitä kaupattiinkin naamakirjan puolella. Paljon mielenkiintoista sisältöä löytyy takavuosilta, mutta nyttemmin muuttunut rekkagalleriaksi.

• eirekkagalleria

Niinpä. Eikö sille mjk:lle voisi joku gallerian käyttäjä vinkata että perustaa rekkagallerian vaikka flickr.com:iin eikä raiskaa pottupeltoa rekkakuvilla joita näyttää olevan "vaatimattomat" 1317 kpl.

• Drukdaiveri

Enemmän vaan kuvia Lervon kanikasta ja huoltiksella häärimisestä. Makkarapadan ahmimisesta ja lihiksen mutustamisesta. JA myös kolitseista jotka on takaa kivasti ruskistuneet.

• aloittajaa

Ja taas on tykitetty vino pino rekkakuvia uusimpiin lisäyksiin, hohhoijjaa.

• Toni_Muurame

Ei muutakuin muut varmarit kamera kouraan ja uusia kuvia sivustolle työn touhuista!

Ekan kuvan latasin hiljattain ekoista keväthommista.. :)

www.pottupellossa.fi

• Jeekkeri

Onhan siellä monta kesäistä kuvaa pottuhommista! :)

https://www.pottupellossa.fi/gallery/thumbnails.php?album=lastup&cat=-6

• Anonyymi

Miten voi laittaa kuvia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      157
      5219
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      85
      2763
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      87
      1752
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1216
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      986
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      893
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      893
    9. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      878
    10. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      873
    Aihe