URBZ ja RYNTÄÄ RAITILLE

Uzuki

jos on jotain kysyttävää noista peleistä koodei,tehtävii yms. niin laittakaa kysymykset tänne niin mä vastaan niihin,ettei tartte aina alottaa uutta keskustelua ja kaikki ala valittaan

32

2527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zurb

      No viittisikkö sit kertoo koodeja joita tiedät ja mihin ne kirjoitetaan/laitetaan?

      • Uzuki

        heti kun kerrot kumpaan peliin ja mille koneelle


      • ----------'
        Uzuki kirjoitti:

        heti kun kerrot kumpaan peliin ja mille koneelle

        eli kerro urbs peliin koodeja :)


      • Zurb
        Uzuki kirjoitti:

        heti kun kerrot kumpaan peliin ja mille koneelle

        ...jos viitsisit kertoa. Kiitos!


      • tyttö
        Zurb kirjoitti:

        ...jos viitsisit kertoa. Kiitos!

        minkälainen peli se urbs on??!


    • minä vaan

      kuka levittää itiöitä kimalle labratorioon ja miten studio 8 saa uskomaan että tieteis ihmiset voi olla luovia?

      • Uzuki

        koodit urbziin:
        cheay gnome:ympyrä,L1,L2,R2,R1

        max.fyysiset taidot:L1,R1,alas,x,L3

        max.henkiset taidot:L1,R1,x,ympyrä,ylös

        saat skill objectin:L1,R2,oikea,neliö,L3

        max.taiteeliset taidot:L3,R3,R1,R2,ympyrä

        nostaa motiiveja:R2,L1,R1,L2,vasen,ympyrä

        vahvistaa sosiaalisia taitoja:kolmio,alas,ympyrä,ylös,alas

        sininen tonttu tulee jonnekkin sinne kaupunkiin kun sitä painaa tulee ne jutut.loput tiedätte kokeilemalla.
        __________________________________________________
        ryntää raitille koodit:
        salli huijaus:R2,L1,R1,L2,vasen,ympyrä
        laita tämä koodi ennen muita.
        -----------------------------------------------
        kaikki tavarat ostettaviksi:L2,R2,ylös,kolmio,L3
        ------------------------------------------------
        kaikki vierailupaikat avoinna:R2,R3,L3,L2,R1,L1
        -----------------------------------------------
        tarpeet täyteen:L2,R1,vasen,ympyrä,ylös
        roskiksen viereen ilmestyy tonttu kun painat sitä
        valittavaksi tulee "kaikki tarpeet täyteen"ja tarpeet tulevat vihreiksi.
        ------------------------------------------------
        10 000 simoleonia lisää:L1,R2,oikea,neliö,L3
        roskiksen viereen ilmestyy tonttu kun painat sitä valittavaksi tulee "anna rahaa" ainakun painat uudestaan saat 10 000simoleonia lisää.
        -------------------------------------------------
        kaikki sosiaalisuus toiminnot:L1,R1,alas,x,L3,R3.
        saat kaikki sosiaalisuus toiminnot esim.syleile
        -------------------------------------------------
        ilmoittakaa jos haluatte koodeja xboxiin tai gamecubeen(konsoleitten nimet saattavat olla väärin)
        _________________________________________________
        itiöt jutussa pitää mennä muistaakseni goottikartanoon ja varastaa saniainen.
        -------------------------------------------------
        siinä studio jutus piti kai mennä studio 8:saan ja hypnotisoida aulis tai matilda.


      • destiny

        onko ubsiin (ps2) raha koodia...??? tai jotain muuta mitä et ole maininnut aikasemmin......???...


      • Mä vaan
        Uzuki kirjoitti:

        koodit urbziin:
        cheay gnome:ympyrä,L1,L2,R2,R1

        max.fyysiset taidot:L1,R1,alas,x,L3

        max.henkiset taidot:L1,R1,x,ympyrä,ylös

        saat skill objectin:L1,R2,oikea,neliö,L3

        max.taiteeliset taidot:L3,R3,R1,R2,ympyrä

        nostaa motiiveja:R2,L1,R1,L2,vasen,ympyrä

        vahvistaa sosiaalisia taitoja:kolmio,alas,ympyrä,ylös,alas

        sininen tonttu tulee jonnekkin sinne kaupunkiin kun sitä painaa tulee ne jutut.loput tiedätte kokeilemalla.
        __________________________________________________
        ryntää raitille koodit:
        salli huijaus:R2,L1,R1,L2,vasen,ympyrä
        laita tämä koodi ennen muita.
        -----------------------------------------------
        kaikki tavarat ostettaviksi:L2,R2,ylös,kolmio,L3
        ------------------------------------------------
        kaikki vierailupaikat avoinna:R2,R3,L3,L2,R1,L1
        -----------------------------------------------
        tarpeet täyteen:L2,R1,vasen,ympyrä,ylös
        roskiksen viereen ilmestyy tonttu kun painat sitä
        valittavaksi tulee "kaikki tarpeet täyteen"ja tarpeet tulevat vihreiksi.
        ------------------------------------------------
        10 000 simoleonia lisää:L1,R2,oikea,neliö,L3
        roskiksen viereen ilmestyy tonttu kun painat sitä valittavaksi tulee "anna rahaa" ainakun painat uudestaan saat 10 000simoleonia lisää.
        -------------------------------------------------
        kaikki sosiaalisuus toiminnot:L1,R1,alas,x,L3,R3.
        saat kaikki sosiaalisuus toiminnot esim.syleile
        -------------------------------------------------
        ilmoittakaa jos haluatte koodeja xboxiin tai gamecubeen(konsoleitten nimet saattavat olla väärin)
        _________________________________________________
        itiöt jutussa pitää mennä muistaakseni goottikartanoon ja varastaa saniainen.
        -------------------------------------------------
        siinä studio jutus piti kai mennä studio 8:saan ja hypnotisoida aulis tai matilda.

        En saa rahakoodia toimii (Ryntää raitille)!
        Miten L3:a pitää painaa?


      • Mä taas vaan
        Mä vaan kirjoitti:

        En saa rahakoodia toimii (Ryntää raitille)!
        Miten L3:a pitää painaa?

        Sori, et vaivasin! Sainkin sen toimii :)


    • jorma^^

      miten the urbzissa saa stailattua jonkun, ja miten saa tagin neron naamaan, kun se ei onnistu...?

    • *Vaahtokarkki*

      (otsikko)

    • minä taas

      Miten sen auliksen tai matildan saa hypnotisoitua? Joillain sosiaalisella toiminnalla, vai?

      • Uzuki

        IDEA:pelissä pitää kerätä mainetta seurustelemalla muiden urbien kanssa(tarkoitan puhumista en seukkaamista)jokaisessa kaupunkissa on oma VIP-huone jonne pääsee vain jos on tarpeeksi mainetta ja oikeat vaatteet.keskiyöllä 00:00 on keskiyön bileet vip-huoneessa,siellä ollessasi tatu tuo sinulle jonkun tehotempun jolla voit päihittää esim.mara muskelin.
        VAATTEET:vaatteita voi ostaa muuttumismajasta(muuttumismajan yllä on välkkyvä/pyörivä paidan kuva)jos raha ei riitä uusien vaatteitten ostoon voi mennä töihin
        TYÖ:työpaikan tunnistaa sen päällä olevasta $merkkistä.työpaikat ovat avoinna klo04:00-23:00 töissä pitää näpyttää vuorotellen nappeja jotka tulevat ruutuun.
        TAVARAT:tavaroita voi ostaa kaupasta(kauppa on semmoinen kassakone jonka yllä on jonku ihmeen laukku).ollessasi asunnossasi esim.taka-hornankämpässä voit sisustaa taloasi ostamillasi tavaroilla.ostamasi tavarat löydät xam-kännykkäsi tavaraluettelosta.
        -------------------------------------------------hypnotisoinnin saa kai kun on tehnyt jonkun tehtävän tai voi sen saada myös joltain similtä kun saat hänet ystäväkseen.hypnotisointi on sosiaalitoiminto.
        --------------------------------------------------raha koodista en ole kuullut
        --------------------------------------------------
        tagit ja stailaamisesta itse selviydyin kun olin tutustunut niihin henkilöihin yli 50 joille se piti tehdä.


    • sims

      miten komentokeskuksessa saa suoritettua sen mielenosoitus jutun? Entäpä kuherrus kodossa(tai jossain sen kaltaisessa) sen kynttilä jutun, eikös sen saa ratkaistua sieltä goottikartanosta? olen yrittänyt antaa sille JOhannalle kielareita, tavallisia suudelmia ja lentosuukkoja mutta mikään ei auta. Eli mitä pitäis tehdä?

    • Sandy

      MIten kimalle labratoriossa pitää pitää ne juhlat jossa räjäytellään niitä tonttuja?
      Oon valmistanu ne tontut ja yritin räjäyttää ne sisällä (et ihmiset näkis) sytty tulipalo. SIt siirsin ne pihalle ja laukasin, niin ei kelvannu koska ei ollu tarpeeks ihmiseiä näkemässä. Eli siis miten se pitää tehä?

      • Uzuki

        KUHERRUSKODON TEHTÄVÄ:sun pitää saada se "suutele romanttisesti" toiminto.kato niistä tehtävistä et mistä niist saa sosiaalitoiminnon(joita et ole viel tehny)sitten kun olet sen saanut,niin hop hymyhuulille ja goottikartanoon suutelemaan johannaa tai janusta
        -------------------------------------------------
        RAKETTITONTUT:teet ensin viisi rakettitonttua,sijoita kaikki olohuoneen(tai mikä huone se on kaan)tavarat vaikka ulos.sitten laita rakettitontut eripuolille huonetta.valmista ruokaa ja laita ruoka jonkun pöydän kanssa olohuoneeseen.laita palohälytin olohuoneeseen.
        pidä juhlat.kun kaikki vieraat ovat syömässä laukaise raketti tontut peräkkäin ei haittaa vaikka syttyy tulipalo(itsellänikin syttyi ja aatos kuoli mut viikatemies ei tappanut sitä.)


      • minä vieläkin

        entä se komentokeskusksen mielenosoitus?
        Miten se ratkaistaan?


      • judeliz
        minä vieläkin kirjoitti:

        entä se komentokeskusksen mielenosoitus?
        Miten se ratkaistaan?

        No se mielenosotus ratkastaan niin että meet sinne kitkaklubiin ja hyökkäät monan tai pimin päälle ku bileet on käynnissä...


      • tietämätön**
        Uzuki kirjoitti:

        KUHERRUSKODON TEHTÄVÄ:sun pitää saada se "suutele romanttisesti" toiminto.kato niistä tehtävistä et mistä niist saa sosiaalitoiminnon(joita et ole viel tehny)sitten kun olet sen saanut,niin hop hymyhuulille ja goottikartanoon suutelemaan johannaa tai janusta
        -------------------------------------------------
        RAKETTITONTUT:teet ensin viisi rakettitonttua,sijoita kaikki olohuoneen(tai mikä huone se on kaan)tavarat vaikka ulos.sitten laita rakettitontut eripuolille huonetta.valmista ruokaa ja laita ruoka jonkun pöydän kanssa olohuoneeseen.laita palohälytin olohuoneeseen.
        pidä juhlat.kun kaikki vieraat ovat syömässä laukaise raketti tontut peräkkäin ei haittaa vaikka syttyy tulipalo(itsellänikin syttyi ja aatos kuoli mut viikatemies ei tappanut sitä.)

        Nii ku mä oon tehny ne viis tonttuu, mut miten ne voi räjäyttää??? Millasii ne tontut on?? Mis niit voidaa tehä??? Ku must tuntuu et mull on vääränlaisii tonttui...?!


      • miranda
        tietämätön** kirjoitti:

        Nii ku mä oon tehny ne viis tonttuu, mut miten ne voi räjäyttää??? Millasii ne tontut on?? Mis niit voidaa tehä??? Ku must tuntuu et mull on vääränlaisii tonttui...?!

        Osta käämi ja tee kokeita. Kun mekaniikka taidot on täysin hallinnassa,
        voit valmistaa punahattuisia tonttuja = raketteja. (Jos et pääse valmistamaan keksintöjä lisää, myy tai lahjoita olemassaolevat tontut / flamingot pois.)

        Kiinnitä rakettitontut, vähintään 5 kpl, käämiin kiinni. Sitten bileet pystyyn ja räjäyttämään!


    • minä

      Miten kuherrus kodossa saa iskettyä kaks ihmistä yksien bileiden aikana, kun kerkeän iskeä vain yhden ennen kuin tulee teksti että bileet on loppu? Miten pikselinpesässä saa ratkaistua sen goottikartanon kummitus ongelman? Miten pikselinpesässä vietellään ying tai samppa?

      • määvaan

        Hei te apurit.. Niin miten saisin tehtävän "Paljasta Aatos itsensäpaljastelusta" tuolla pikselinpesässä??? Onn 100% ystävystyneenä Aatokseen ja oon kutsunu sen bileisiin ja kutsunut sen kuumaan lähteeseen ja vaikka mitä...? Mut kun pyydän sen vapautumaan niin se vaan sanoo ettei voi kun muutkaan vieraat ei tee niin.. Mikä avuksi???


      • pete

        niin tarviin koodit


    • sims in the city

      Millä saa kerättyä kaikki tatun koneenosat? Kaikki muut tavoitteet on saatu.

      • URBZfani

        kun olet jossain paikassa (esim. vaik steissil) no sun pitää häätää sielt se rosvo... tarkistappa ootko häätäny kaikist paikoist ne rosvot (katsomalla tavoitteist) ja jos jostain et ole, nii kandeis mennä heti... kun otat tavoitteet, sit vaik jytkepätkä ja sit 3 tai 2 R2 (muistaakseni) niin näet oletko sen häätänyt.


    • wiltsu

      tartteisin rahakoodeja ja tehtävien ratkaisuja kumpiinkin peleihin...voit lähettää ne myös suoraa sähköpostiini:[email protected] erittäin kiitollinen jos kirjoittelisit!voisin auttaa sinua jossain jutussa jos vain tarttet apua!

    • meikkis

      auttakaa et kuinka saan jäseniä sinne kuntosalille?? ja missä ihmeessä on Studio 8?
      Kiitos etukäteen!

      • Hattara

        Vaiha ukkelii siihen mikä Emmi se nyt olikaan ja sitten paina puhelinta ja sielt pidä juhlat. Sitten ne vieraat tulee sinne ni vaiha takasi omaan ukkoos ja sitte tulee aina vaihtoehoksi kun klikkaa niitä simejä et: Pyydä kuntosalin jäseneksi. Ni sit se suostuu tai sitten ei.ps. Niiden simien pitää olla sen sun simin ystäviä että ne suostuu.


      • Tollo
        Hattara kirjoitti:

        Vaiha ukkelii siihen mikä Emmi se nyt olikaan ja sitten paina puhelinta ja sielt pidä juhlat. Sitten ne vieraat tulee sinne ni vaiha takasi omaan ukkoos ja sitte tulee aina vaihtoehoksi kun klikkaa niitä simejä et: Pyydä kuntosalin jäseneksi. Ni sit se suostuu tai sitten ei.ps. Niiden simien pitää olla sen sun simin ystäviä että ne suostuu.

        Joo tiiän...Olen tyhmä :D
        Mutta pitääkö ne koodit laittaa siinä "ryntää raitille" osassa vai sitte siinä "Vapaa pelimuoto" tilassa...?? :I


      • PuKaMa
        Tollo kirjoitti:

        Joo tiiän...Olen tyhmä :D
        Mutta pitääkö ne koodit laittaa siinä "ryntää raitille" osassa vai sitte siinä "Vapaa pelimuoto" tilassa...?? :I

        Miten sitä L3 ja R3 oikein pitää painaa..??
        Kun en saa niitä toimimaan.Jelppaa minua


    • Joji

      Yeah boii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe