Nyt on oikea suunta!
http://www.taloussanomat.fi/tietoliikenne/2010/05/28/60-euron-lappari-torjuu-windowsin/20107646/12
Tietokoneet
13
104
Vastaukset
- Että_se_siitä
Noita linuksin "maailmanvalloitus" yrityksiä on ollut ennenkin, mutta kovin ovat laihoin tuloksin päättyneet....†
Windows 7..................55.71%
Windows XP................11.68%
Windows 8.1...............10.68%
Windows 10.................7.94%
Mac OS X 10.10...........3.45%
Windows 8...................2.54%
Mac OS X 10.11............2.18%
Windows Vista.............1.74%
Linux...............................1.57%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6- Vähän_faktaa_väliin
http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html
"Microsoft tunnustaa, että sen käyttöjärjestelmällä toimii vain pieni osa kaikista laitteista. Yhtiön operatiivinen johtaja Kevin Turner totesi maailman muuttuneen World Wide Partner Conferencen puheessaan. "
Microsoftin operatiivinen johtajakin tunnustaa tilanteen mutta ristitumputtaja ei vaan halua uskoa faktaa.
Ja jos Windows on niin hyvä niin miksi Microsoftkin käyttää linuxia ? http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855 - Rajoittunut__tubutin
Linuks sopii ilmaisuutensa takia helppoihin ja yksinkertaisiin tehtäviin - oikeissa tietokoneissa pitää toki olla Windows, jotta kaikki toimisi oikein ja kunnolla - ei tökkien, niin kuin tubuttimilla tahtoo tökkiä ja että siihen saa oikeita ohjelmia.....†
- Linuks_aina_valhe
http://www.mbnet.fi/artikkeli/mobiili/tietoturvaekspertti_windows_phone_turvallisin_mobiilikayttojarjestelma_android_helppo_murtaa
Linkki kertoo paljon! - repikää_siitä
Ja sitten mainosklikkaustilastojen tilalle oikeaa faktaa, joka saattaa järkyttää vannoutuneimpia M$-kuolaajia:
https://www.youtube.com/watch?v=yVpbFMhOAwE - ubutubu
Rajoittunut__tubutin kirjoitti:
Linuks sopii ilmaisuutensa takia helppoihin ja yksinkertaisiin tehtäviin - oikeissa tietokoneissa pitää toki olla Windows, jotta kaikki toimisi oikein ja kunnolla - ei tökkien, niin kuin tubuttimilla tahtoo tökkiä ja että siihen saa oikeita ohjelmia.....†
Viidensadasta tehokkaimmasta koneesta yksikään ei toimi Tubuttimella eli lelukäyttis ei kelpaa tosikäyttöön.
- Linuks--illuusio
Kotikäytössä ei yhtäkään niistä viidestäsadasta........hih hih hih hih.....†
- UrpoNelonen
Vanha tilasto.
- huonoabisnestä
5,5v vanha juttu. Lisäksi:
"One Laptop Per Child -hankkeen valinta seuraavaan kehitysmaiden halpamikroonsa"
Onko tuo muka hyvä bisnes? :DD- Linuks_haihattelija
Se, että juttu oli jo 5 vuotta vanha, todistaa tuon linuksin maailmanvalloitus hankkeen tyhjäksi!
Kyllä tämä linkki olisi jo tässä ajassa muuttunut, mutta kun ei niin ei:
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
- sdalkgj
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tama-tekniikka-toimii-suomalaiset-asiakkaat-valitsivat-parhaan-tietokone-ja-televisiomerkin/5576970
parhaat ja suosituimmat tietokoneet- Vihaan_linuksia
Pääasia, ettei noissa ollut tubutin.......†
Vihaan_linuksia kirjoitti:
Pääasia, ettei noissa ollut tubutin.......†
Lenovoissa käytetään Windows-tubutinta. Sen sijaan Applen koneissa on Mac OS X ja älytelevisioissa käytetään erilaisia Linux-pohjaisia ratkaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511