Tietokoneet

kehittyy

13

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että_se_siitä

      Noita linuksin "maailmanvalloitus" yrityksiä on ollut ennenkin, mutta kovin ovat laihoin tuloksin päättyneet....†
      Windows 7..................55.71%
      Windows XP................11.68%
      Windows 8.1...............10.68%
      Windows 10.................7.94%
      Mac OS X 10.10...........3.45%
      Windows 8...................2.54%
      Mac OS X 10.11............2.18%
      Windows Vista.............1.74%
      Linux...............................1.57%

      http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

      • Vähän_faktaa_väliin

        http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html

        "Microsoft tunnustaa, että sen käyttöjärjestelmällä toimii vain pieni osa kaikista laitteista. Yhtiön operatiivinen johtaja Kevin Turner totesi maailman muuttuneen World Wide Partner Conferencen puheessaan. "

        Microsoftin operatiivinen johtajakin tunnustaa tilanteen mutta ristitumputtaja ei vaan halua uskoa faktaa.

        Ja jos Windows on niin hyvä niin miksi Microsoftkin käyttää linuxia ? http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855


      • Rajoittunut__tubutin

        Linuks sopii ilmaisuutensa takia helppoihin ja yksinkertaisiin tehtäviin - oikeissa tietokoneissa pitää toki olla Windows, jotta kaikki toimisi oikein ja kunnolla - ei tökkien, niin kuin tubuttimilla tahtoo tökkiä ja että siihen saa oikeita ohjelmia.....†


      • repikää_siitä

      • ubutubu
        Rajoittunut__tubutin kirjoitti:

        Linuks sopii ilmaisuutensa takia helppoihin ja yksinkertaisiin tehtäviin - oikeissa tietokoneissa pitää toki olla Windows, jotta kaikki toimisi oikein ja kunnolla - ei tökkien, niin kuin tubuttimilla tahtoo tökkiä ja että siihen saa oikeita ohjelmia.....†

        Viidensadasta tehokkaimmasta koneesta yksikään ei toimi Tubuttimella eli lelukäyttis ei kelpaa tosikäyttöön.


      • Linuks--illuusio

        Kotikäytössä ei yhtäkään niistä viidestäsadasta........hih hih hih hih.....†


    • UrpoNelonen

      Vanha tilasto.

    • huonoabisnestä

      5,5v vanha juttu. Lisäksi:

      "One Laptop Per Child -hankkeen valinta seuraavaan kehitysmaiden halpamikroonsa"

      Onko tuo muka hyvä bisnes? :DD

      • Vihaan_linuksia

        Pääasia, ettei noissa ollut tubutin.......†


      • Vihaan_linuksia kirjoitti:

        Pääasia, ettei noissa ollut tubutin.......†

        Lenovoissa käytetään Windows-tubutinta. Sen sijaan Applen koneissa on Mac OS X ja älytelevisioissa käytetään erilaisia Linux-pohjaisia ratkaisuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe