Nyt on oikea suunta!
http://www.taloussanomat.fi/tietoliikenne/2010/05/28/60-euron-lappari-torjuu-windowsin/20107646/12
Tietokoneet
13
104
Vastaukset
- Että_se_siitä
Noita linuksin "maailmanvalloitus" yrityksiä on ollut ennenkin, mutta kovin ovat laihoin tuloksin päättyneet....†
Windows 7..................55.71%
Windows XP................11.68%
Windows 8.1...............10.68%
Windows 10.................7.94%
Mac OS X 10.10...........3.45%
Windows 8...................2.54%
Mac OS X 10.11............2.18%
Windows Vista.............1.74%
Linux...............................1.57%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6- Vähän_faktaa_väliin
http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html
"Microsoft tunnustaa, että sen käyttöjärjestelmällä toimii vain pieni osa kaikista laitteista. Yhtiön operatiivinen johtaja Kevin Turner totesi maailman muuttuneen World Wide Partner Conferencen puheessaan. "
Microsoftin operatiivinen johtajakin tunnustaa tilanteen mutta ristitumputtaja ei vaan halua uskoa faktaa.
Ja jos Windows on niin hyvä niin miksi Microsoftkin käyttää linuxia ? http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855 - Rajoittunut__tubutin
Linuks sopii ilmaisuutensa takia helppoihin ja yksinkertaisiin tehtäviin - oikeissa tietokoneissa pitää toki olla Windows, jotta kaikki toimisi oikein ja kunnolla - ei tökkien, niin kuin tubuttimilla tahtoo tökkiä ja että siihen saa oikeita ohjelmia.....†
- Linuks_aina_valhe
http://www.mbnet.fi/artikkeli/mobiili/tietoturvaekspertti_windows_phone_turvallisin_mobiilikayttojarjestelma_android_helppo_murtaa
Linkki kertoo paljon! - repikää_siitä
Ja sitten mainosklikkaustilastojen tilalle oikeaa faktaa, joka saattaa järkyttää vannoutuneimpia M$-kuolaajia:
https://www.youtube.com/watch?v=yVpbFMhOAwE - ubutubu
Rajoittunut__tubutin kirjoitti:
Linuks sopii ilmaisuutensa takia helppoihin ja yksinkertaisiin tehtäviin - oikeissa tietokoneissa pitää toki olla Windows, jotta kaikki toimisi oikein ja kunnolla - ei tökkien, niin kuin tubuttimilla tahtoo tökkiä ja että siihen saa oikeita ohjelmia.....†
Viidensadasta tehokkaimmasta koneesta yksikään ei toimi Tubuttimella eli lelukäyttis ei kelpaa tosikäyttöön.
- Linuks--illuusio
Kotikäytössä ei yhtäkään niistä viidestäsadasta........hih hih hih hih.....†
- UrpoNelonen
Vanha tilasto.
- huonoabisnestä
5,5v vanha juttu. Lisäksi:
"One Laptop Per Child -hankkeen valinta seuraavaan kehitysmaiden halpamikroonsa"
Onko tuo muka hyvä bisnes? :DD- Linuks_haihattelija
Se, että juttu oli jo 5 vuotta vanha, todistaa tuon linuksin maailmanvalloitus hankkeen tyhjäksi!
Kyllä tämä linkki olisi jo tässä ajassa muuttunut, mutta kun ei niin ei:
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
- sdalkgj
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tama-tekniikka-toimii-suomalaiset-asiakkaat-valitsivat-parhaan-tietokone-ja-televisiomerkin/5576970
parhaat ja suosituimmat tietokoneet- Vihaan_linuksia
Pääasia, ettei noissa ollut tubutin.......†
Vihaan_linuksia kirjoitti:
Pääasia, ettei noissa ollut tubutin.......†
Lenovoissa käytetään Windows-tubutinta. Sen sijaan Applen koneissa on Mac OS X ja älytelevisioissa käytetään erilaisia Linux-pohjaisia ratkaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568