Hei
Olisiko kenelläkään kertoa kokemuksia meriretkistä? Valasretki kiinnostaa mutta jos olen oikein käsitttänyt niin vuodenvaihteessa ei valaiden näkeminen ole kovin todennäköistä? Kokemuksia valasretkestä tai muista meriretkistä? Olemme pariskunta ja tosiaan vuodenvaihteessa suuntana Boa Vista.
Boa Vista / meriretket
2
342
Vastaukset
- TjaM
Tulin nyt itse vastaamaan jos joku muu pohtii samaa. Valasretkiä tehdään vasta kaudella, tietenkin (olikohan maalis-huhtikuu). Me oltiin katamaraanilla ja oli oikein hyvä kokemus. Päivä merellä, rentoutumista, aurinkoa, uimista. Jos olette menossa niin laittakaa elektoniset laitteet yms vedenkestävään pussiin. Eikä nahkasandaaleja kuten minulla..
Oltiin Touaregissa, Boa Vistalla eli voin vastailla jos kysyttävää. Tosin sinne ei taida enää olla matkoja vaan nyt Salille. Oli lämmintä ja ihanaa, hotelli sopi erinomaisesti rentoutumiseen. - Heikku66
Olen mieheni kanssa (olemme viisikymppisiä) lähdössä helmikuun alussa Kap Verdelle, mutten vielä tiedä tarkempaa kohdetta.
Meriretket ja luonto muutenkin, kiinnostaisi todella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998