meidän pulitoistavuotias pystäri narttu on alkanut tekemään kikkareita sisälle. juuri äsken tuli ulkoonta sisälle ja kun silmä vältti, niin eteiseen teki haisevan kasan. tämä on siitä outo koiruus, kun ei osaa pyytää ulos hädän tullen vaan meidän pitää se tajuta liikkeistä. joskus vaimeaa uikutusta on pitänyt, mutta nyt sekin on pois ja asiat vain tehdään minne sattuu.
1,5 v pystykorvan sisäsiisteys katosi
3
57
Vastaukset
- Lenkityskö
Meidän koira joskus alkoi pissimään sisälle, kun ei mielestään saanut tarpeeksi pitkiä lenkkejä (tilanne siis ratkesi lenkkejä pidentämällä, ei enää pissinyt sisälle). Voisiko olla sama tilanne? Ja rutiinit, että koira tietää pääsevänsä lenkille 3 kertaa päivässä. Voiko olla, ettei se uskalla pyytää ulos? Meidän toinen koira oli aluksi sellainen, nykyään kyllä pyytää.
- 888377456
Itselläni saman ikäinen uros. Oppi sisäsiistiksi aikaisin, mutta pari kuukautta sitten oli parin viikon jakso, jolloin teki useamman kerran paskat lattialle vaikka ulkoilutuskuviot olivat kunnossa. Meni onneksi meillä tuo vaihe ohi ja nyt on oltu taas sisäsiistejä.
- Hmm_1
Ota rauhallisesti vaan. Neuvo sitä ihan normaalilla äänellä että uloskin voisi pyytää päästä ja että varmasti pääsee kun vaan pyytää. Ei kannata stressata mistään turhasta(vaikka itseä vituttaisikin kuinka). Panostakaa vaan hyvän suhteen luomiseen niin siitä tulee vanhemmiten maailman paras ja rakkain haukku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368