Mikä peli?

Haluaa tietää

Minkä pelin ostan näistä?(Tai minkä itse ostaisitte?) Lähinnä nettipeliä varten:

-Unreal Tournament 2004

-Call of Duty: Deluxe Edition

-Medal of Honor: Pacific Assault

-Starwars: Battlefront

-Vampire the Masquarade: Bloodlines

-FlatOut

Perustelut mukaan!

Pidän noista kaikista mutta haluan teidänkin mielipiteitä.

Kiitos.

16

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffffffffffffffffffffffffffffff

call of duty deluxe

• know master

ite henk.koht suosittelisin tota Medal of Honor:ia mutta myös ut 2004 on hyvä.

UT2004 kannattaa ostaa periaatteessa vain sen moninpelin takia, mutta jos haluat myös yksinpelin niin osta Medal Of Honor.

• elf

ite henk.koht suosittelisin tota Medal of Honor:ia mutta myös ut 2004 on hyvä.

UT2004 kannattaa ostaa periaatteessa vain sen moninpelin takia, mutta jos haluat myös yksinpelin niin osta Medal Of Honor.

Tai sit heitä noppaa!!!!!!

• priko

Luulisin että unreal tournament 2004 olis fiksumpi mut call of duty kin on aika hyvä suosittelen unreal tournamenti2004:losta

• Flat Out on paras. Muihin en viitti edes koskea.

• Ryo_Yung

No kun Unreal Tournamentin innostus alkaa jo hoipua, niin ei sitä ainaskaan :P

Kun itse pidän aika paljon räiskintä peleistä, niin ostaisin tuon Medal of Honor: Pasific Assault ja samaan ehkä Call of Dutyn.

Ja joistakin auto peleistäkin pidän (harvoista ralli pelit suksii mielestäni, mutta tämä on yksi niistä poikkeuksista), ja yksi olisi flatout...
      Siinä se.

• priko

MÄ sain vähä aika sitte flatoutin se on hyvä ehdottomasti Flatout!!!!!!!

• teemu

Älä osta mitään peliä, vaan anna rahat vaikka hyväntekeväisyyteen.
      Lataa netistä Americas army peli.... ilmainen ja varmasti hyvä.

• priko

Mistäs sen saa ladattua hei mä haluun tietääö mistä americasarmyn saa ladattua

• priko kirjoitti:

Mistäs sen saa ladattua hei mä haluun tietääö mistä americasarmyn saa ladattua

Myös peliplaneetan sivuilta löytyy.

• Xorodo

Itse pidän enemmän Enemy Territorystä (www.enemy-territory.com/) kuin America's Armystä sen pelisysteemin takia. Kokeilin uuden Half Life2:n innoittamana myös sen mukana tullutta Counter Strikeä ja siinä on samanlainen pelisysteemi kuin America's Armyssä eikä se kyllä iskenyt vieläkään. Enemy Territoryssä on enemmän
        Toimintaa ja vähemmän kyttäilyä. Eikä tosiaan tarvi ostaa mitään. En uskonut nettipeleihin ennen ET:tä, mutta jäin siihen niin koukkuun ettei vuoteen tullu ostettua yhtään uutta peliä. Nyt sitten Half Life2, mutta voi V.... kun siinäkin vastustajat on tyhmiä. Aika
        tylsä peli hienoista grafiikoista tai fysiikkamalllinnuksesta huolimatta. Sellaista putkijuoksua.

• PoSo

jos säästäisit rahaa tai olisit säätäny voisit saada
      toisenkin pelin eikä vaan yhden :D mut tässä tilanteessa ehdottaisin Call of duty: deluxe editionii tai FlatOut

• Juu elikäs siis ku aapeli a...

Juu elikäs siis ku aapeli aukee tulee massiivisia bittejä tietoja jotka tietokoneesi prosessori käsittelee yksi kerrallaan josta syntyy massa inflaatio eli fixstaaio jonka peri ääri äfäärinä on guarree esfollee. Siksi tulisikin aina poks pelejä pelatessa käyttää mergofykään tai gerohylään tuotteita tai aristoteleen hyviksi toteamia gerafelloksi healgollup sovelluksia mieluiten hardwareja joista megabitte f on jo g. Kiitos mielenkiinnostasi! Tajusitkos?

• samuli!

ehkä ostaisin call of duty mulla on se ja se on vähän hyvä osta se

• gta 4/san andreas nettipeli on hauskin kaikista

listasta paras on flat out, mutta jos nettipeliä kaipailet, niin gta 4 nettipeli(ei tarvitse ladata erkseen nettipeliä) tai jos sinulla on liian vanha ja hidas tietsikka... osta (lataa) gta san andreas ja siihen nettipeli modi :-)

• Juha96

tietenkin semmonen RPG tai FlatOut mulla on molemmat FlatOutit ja oonjo pelannut monta kertaa läpi ja lisäks kannattaa ostaa moninpeli lisäks se olis RPG peli kun ne on parhaita. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      532
      1746
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe