Turvapaikanhakijat

Nuorimies20v

Olen puoliks suomalainen ja puoliksi saksalainen, normaali suomen kansalainen 20v mies.

Minua ärsyttää kun pakolaisilla on enemmän oikeuksia kun meillä suomalaisilla ja saa valtiolta vielä kaiken maksettu!! Minun tyttöystävä meinattiin raiskata kotimatkalla koulusta onneks ehdin tulla paikanpäälle ennen kun he ehtii viedä hänet mukanaan! Löin 2 kaveria turpaan kun he olivat tyttöystäni kimpussa ja soitin poliisit paikalle nyt minä olen syytetty pahoin pitelystä... (niinku mitä v.....)?? Saako ne villit jälkeen jääneet ihmiset tehä mitä haluaa!!!? Pitääku pelätä joka kertaa kun astutaan ovesta ulos että jotakin riskata tai mitenkä muuten pahoinpidellä heti...? Eikö ne osaa käyttäytyä! Vierasta maassa vaikka he ei tiedä niitä sääntöjä ja lakeja suomesta ei se tarkoita että he saavat vahingosta anteeks... mun mielestä pitää olla pakolaisena iloinen että pääse tämmöisen turva paikkaan! Jos me jouduttaisi pakolaisena vaikka irakki ja tehä jotai paha se on heti sormipoikki ja kivitettäväksi... (ihmiset älkää olko niin sinisilmasiä) voihan olla niitä normaaleja kunnon kansalaisiakin mut omalla kokemuksella voin sano ne on ihan villiä kansaa mitä pakollisena tänne on tullut.... ne jotka oikeesti tarvi apua on sielä vielä.... missä pommiit tippuu! Sori minun huono kirjoitus taito saattaa olla virheitä mutta halusin asian ottaa puheeksi! Koulussakin pikkusiskoani (8 luokkalainen) kiusaa joukko pakolaisia koska hän on ulkomaalainen vaan koska äiti on puoliksi saksalainen??? Ollan Asuttu jo 12v suomessa! Mitä ne sit on anteeks nyt vaa... nonii ihmiset kertokaa mielipiteitä mä voisin tarinoida 1000 asia tähän mitä ite/tutut on joutunu kokemaan pakolaisten takia missä menee rajaa! Suomessa vuonna 2050 ei ole yksikään suomalainen varma enää vaaleen ihonen. ..

7

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikidonharrastaja

      olen myös saklais venäisen suvun jälkejäinen .tosin toisessa polvessa.Suomessa laki on aivan liikaa rikollisia suosiva.Olen tavannut näitä jolla on liikoja luuloja itsestään.Minä en juokse pakoon koska ehdin kävellenkin

    • äärioikeistovaltaan

      Vasemmisto valta taas voimissaan.

    • to_be_or_not_to_be_aryan

      "Suomessa vuonna 2050 ei ole yksikään suomalainen varma enää vaaleen ihonen. .."
      Soutelet vaarallisilla vesillä viimeisellä kommentillasi.

    • liianmyöhään

      Kirjoitat että "Minua ärsyttää kun pakolaisilla on enemmän oikeuksia kun meillä suomalaisilla ja saa valtiolta vielä kaiken maksettu!"
      Et taatusti ole ainoa!
      Onneksi minulla ei ole lapsia jotka joutuisivat pohjan kokemaan
      Silti huono olo

    • näinsiinäkävi

      turha rypitellä pakolais ongelmasta kun paskat housuissa!

    • rumatikillä

      ongelmasi on siinä,että puuttuu rumatikki lämmittämästä

    • Trumatic

      Mitenkäs sä rumatikki tänne eksyit? :-*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe