Turvapaikanhakijat

Nuorimies20v

Olen puoliks suomalainen ja puoliksi saksalainen, normaali suomen kansalainen 20v mies.

Minua ärsyttää kun pakolaisilla on enemmän oikeuksia kun meillä suomalaisilla ja saa valtiolta vielä kaiken maksettu!! Minun tyttöystävä meinattiin raiskata kotimatkalla koulusta onneks ehdin tulla paikanpäälle ennen kun he ehtii viedä hänet mukanaan! Löin 2 kaveria turpaan kun he olivat tyttöystäni kimpussa ja soitin poliisit paikalle nyt minä olen syytetty pahoin pitelystä... (niinku mitä v.....)?? Saako ne villit jälkeen jääneet ihmiset tehä mitä haluaa!!!? Pitääku pelätä joka kertaa kun astutaan ovesta ulos että jotakin riskata tai mitenkä muuten pahoinpidellä heti...? Eikö ne osaa käyttäytyä! Vierasta maassa vaikka he ei tiedä niitä sääntöjä ja lakeja suomesta ei se tarkoita että he saavat vahingosta anteeks... mun mielestä pitää olla pakolaisena iloinen että pääse tämmöisen turva paikkaan! Jos me jouduttaisi pakolaisena vaikka irakki ja tehä jotai paha se on heti sormipoikki ja kivitettäväksi... (ihmiset älkää olko niin sinisilmasiä) voihan olla niitä normaaleja kunnon kansalaisiakin mut omalla kokemuksella voin sano ne on ihan villiä kansaa mitä pakollisena tänne on tullut.... ne jotka oikeesti tarvi apua on sielä vielä.... missä pommiit tippuu! Sori minun huono kirjoitus taito saattaa olla virheitä mutta halusin asian ottaa puheeksi! Koulussakin pikkusiskoani (8 luokkalainen) kiusaa joukko pakolaisia koska hän on ulkomaalainen vaan koska äiti on puoliksi saksalainen??? Ollan Asuttu jo 12v suomessa! Mitä ne sit on anteeks nyt vaa... nonii ihmiset kertokaa mielipiteitä mä voisin tarinoida 1000 asia tähän mitä ite/tutut on joutunu kokemaan pakolaisten takia missä menee rajaa! Suomessa vuonna 2050 ei ole yksikään suomalainen varma enää vaaleen ihonen. ..

7

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikidonharrastaja

olen myös saklais venäisen suvun jälkejäinen .tosin toisessa polvessa.Suomessa laki on aivan liikaa rikollisia suosiva.Olen tavannut näitä jolla on liikoja luuloja itsestään.Minä en juokse pakoon koska ehdin kävellenkin

• äärioikeistovaltaan

Vasemmisto valta taas voimissaan.

• to_be_or_not_to_be_aryan

"Suomessa vuonna 2050 ei ole yksikään suomalainen varma enää vaaleen ihonen. .."
      Soutelet vaarallisilla vesillä viimeisellä kommentillasi.

• liianmyöhään

Kirjoitat että "Minua ärsyttää kun pakolaisilla on enemmän oikeuksia kun meillä suomalaisilla ja saa valtiolta vielä kaiken maksettu!"
      Et taatusti ole ainoa!
      Onneksi minulla ei ole lapsia jotka joutuisivat pohjan kokemaan
      Silti huono olo

• näinsiinäkävi

turha rypitellä pakolais ongelmasta kun paskat housuissa!

• rumatikillä

ongelmasi on siinä,että puuttuu rumatikki lämmittämästä

• Trumatic

Mitenkäs sä rumatikki tänne eksyit? :-*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5110
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2319
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      256
      2303
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2277
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1494
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1428
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      998
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      986
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      917
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      909
    Aihe