http://yle.fi/uutiset/hs_stubb_kayttaa_vaaria_lukuja_hallintarekisteria_kannattavista_viranomaisista/8488458
"Vain noin kymmenen prosenttia lausunnon antaneista viranomaisista suhtautuu myönteisesti osakkeiden hallintarekisteriin, kirjoittaa Helsingin Sanomat. Valtiovarainministeri Alexander Stubb väitti aiemmin viikolla, että 90 prosenttia lausunnoista olivat myönteisiä."
Jaa-a, kohta tuo paratoksi tuloo ja kertoo, jotta ne sata miljaartia, joita väitetään Suomen valtion velaksi ovatkin tosiasiassa 90 %:sti saatavia.
Sivistysvaltiossa sivistynyt ministeri tekisi jo tilaa uutelle tulokkaalle työhuoneessaan.
Paratoksi vaehtaa rilliensä sankojen väriä, pyytää eukkoansa valihtemaan mukavan näköisen mittatilauspuvun ja astelee konin hampaat irvessä Yle:n ropakantan levittäjän ylistämäksi tuossa aamukymmenen korvilla.
Mihinpä sitä maa tavoistaan pääsisi?
Kokoomusta
11
<50
Vastaukset
- ParaToksi
No sehän meni just niinku ennakoinkin, paitti että niitä koninhampaita ei näkynytkään.
"Laskea voidaan monella tavalla ja virhe on minun and that`s it."
"So what" kuuli ropakantisti korvanapistaan ja asia oli loppuunkäsitelty.
Ministeri jäi housut kintuissa kiinni valehtelusta, mutta maan tapa vei jälleen kerran voiton.
Emeritusrohvessoori Jyrki Virolainen jatkanee lokissaan stupukan vanittamista ja konjakoitumistaan.
Maassa kaikki hyvin. - ParaToksi
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015113020752161_uu.shtml
"Valtiovarainministeri myönsi, ettei hänen väittämäänsä 90 prosentin kannatusta hallintarekisterille ole olemassa missään virallisissa tilastoissa.
- Sellaista tietoa ei ole, vaan se oli luku, jota käytin siinä tilanteessa. Käytin sitä väärin, virhe on täysin minun. Sain luvun omasta päästäni, eli se oli täysin virheellinen, Stubb kommentoi nöyrästi."
"Valtiovarainministeri kertoi ottavansa yksin vastuun levittämästään perättömästä tiedosta ja sen oikomisesta."
Tarkkaan ottaen paratoksi ei olisi ikuna tullut oikomaan perätöntä tietoa, ellei Hesari olisi sitä esiin tuonut.
Pointsit Hesarille.
Paratoksi ei tule ottamaan vastuuta eikä eroamaan.
Ärhinmäellä olisi nyt näytön paikka, kaikki mahdollisuudet stupukan erottamiselle ovat olemassa.
Tuossa jos Paavo onnistuu lupaan äänestää vasureita seuraavissa vaaleissa.
Onneksi maan tapa suojaa minua. - Piiskaajat
Kukaan muu ei tässä keskustele kuin sinä ja sinäkin ärsyttävän teennäisesti. Vedähän poika johtopäätökset.
- ParaToksi
Tervetuloa osallistumaan keskusteluun.
Menikö kokkareella herne sieraimeen?
Sitäpaitsi olen neiti. - Piiskaajat
ParaToksi kirjoitti:
Tervetuloa osallistumaan keskusteluun.
Menikö kokkareella herne sieraimeen?
Sitäpaitsi olen neiti.Neitinä tulet pysymäänkin, jos puhut yhtä ärsyttävän teennäisesti kuin kirjoitatkin. Edelleenkin tämä aihe näyttää kiinnostavan vain sinua.
- ParaToksi
Minun ei kuitenkaan tarvitse elää pimpin puutteessa. ; ))))
Sitäpaitsi tämä aihe kiinnostaa kaikkia älyllisesti ajattelevia.
Kerrothan jos meni liian vaikeaksi. - Piiskaajat
ParaToksi kirjoitti:
Minun ei kuitenkaan tarvitse elää pimpin puutteessa. ; ))))
Sitäpaitsi tämä aihe kiinnostaa kaikkia älyllisesti ajattelevia.
Kerrothan jos meni liian vaikeaksi."Minun ei kuitenkaan tarvitse elää pimpin puutteessa. ; )))) "
Siinähän nypit omaasi. Hieno tulevaisuuden näkymä sinulla. Mutta eipä puutu sinulta pimppi, ei puutu ei. Sen myönnän.
"Sitäpaitsi tämä aihe kiinnostaa kaikkia älyllisesti ajattelevia."
Ei näytä kiinnostavan, kun meitä ei ole muita paikalla kuin minä.
"Kerrothan jos meni liian vaikeaksi."
Sinulle ainakin oli liian vaikeaa ylläpitää väkinäistä kansanmiehen puheenparttasi muutamaa viestiä kauempaa. Palsta, tai siis minä, kiitän. - ParaToksi
"Siinähän nypit omaasi. Hieno tulevaisuuden näkymä sinulla. Mutta eipä puutu sinulta pimppi, ei puutu ei. Sen myönnän."
Ethän ole katkera, mutta kuitenkin...
Paratoksi räppää:
http://www.stara.fi/2015/12/01/alexander-stubbista-tehtiin-rappari/ - Piiskaajat
ParaToksi kirjoitti:
"Siinähän nypit omaasi. Hieno tulevaisuuden näkymä sinulla. Mutta eipä puutu sinulta pimppi, ei puutu ei. Sen myönnän."
Ethän ole katkera, mutta kuitenkin...
Paratoksi räppää:
http://www.stara.fi/2015/12/01/alexander-stubbista-tehtiin-rappari/Voi mikä näky. Ketarat levälläsi nypit pimppiäsi ja samalla räppäät Stubbista! Ei ihme, että olet neiti-ihmiseksi jäänyt.
Kiitos kuitenkin ärsyttävän teennäisen kansanmiehen puheenparren jättämisestä. Vaatii taitavaa kirjoittajaa, jotta pidempään muistaisi kirjoittaa toisella tyylillä.
- ParaToksi
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448857874564.html
"Stubbin kimppuun hyökättiin Tampereella – Poliisi: yksi otettu kiinni"
Jollakin palo hihat.
Paratoksi myöntää muistaneensa väärin useamminkin.
Maan tapa. - ParaToksi
https://www.youtube.com/watch?v=l28AReZMtZ4
Tuonne on koottu paratoksin viimeaikaiset valleet.
Jos jaksat kahtoa loppuun saakka niin sieltä löytyy se kymmenprosenttinen, joka stupidon puheista on totta.
"Ei asioita voi piilottaa, niistä jää loppupelissä kiinni, terve järki voittaa"
Tämä on omituinen maa.
Jokohan kritisoiva kokkare on saanut puhallettua herneen sieraimestaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962