Miten kertoisin valkovuodosta äidille

APUAAAAAAAA

Moikka

Eli siis olen 9v tyttö ja en uskalla kertoa äidillle valkovuodosta.
Autakaa mua mitä teen?

35

2850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auts, tuo tilanne on ihan kamala :'D

      Kannattaa vain mennä ihan suoraan sanomaan äidille, että valkovuoto alkoi ^^ Niin siitä tuskasta pääsee nopeiten

      • Anonyymi

        No siis mäki tekisin nii mut en uskalla… mul alko 2v sit enkä oo pystyny…


    • haluisinkyllätietää

      Tarvitseeko valkovuodosta kertoa äidille?

      • Heppatyttö_03

        Ei tarvi


      • 13wee

        Tarvii..


      • Anonyymi

        En itse ole kertonutkaan, mutta jos tuntuu siltä. :>


      • Anonyymi

        Tottakai jos se häiritsee


    • Jasillee

      Kysyt äidiltäsi onko hänellä valkovuotoa.

      • randomheppu

        Kyllä sil varmaan on ellei se oo jotain 8v :D


      • 13wee

        No voi vi......


    • iidaimppu

      itsellänikin on sama ongelma t.10v. tyttö

      • MäOonCool

        No kaikki tai ei mitään siis mitään...


      • Anonyymi

        Sama täällä 10v tyttö en vaan uskalla kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä 10v tyttö en vaan uskalla kertoa

        Joo mäkin oon huomannut mulla ja mietin koko ajan et kertoisin mut en vaan uskalla. Oon 10v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mäkin oon huomannut mulla ja mietin koko ajan et kertoisin mut en vaan uskalla. Oon 10v

        Mä kans


      • Anonyymi

        Ite en tiiä miten kertoa sille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mäkin oon huomannut mulla ja mietin koko ajan et kertoisin mut en vaan uskalla. Oon 10v

        Sma


    • twerwerywer

      Pervo-petteri ym trolli kyselee... 9-vuotiailla on muut kanavat kysellä

    • Trollolllooo

      Trollihan tuo on. Kaikki 9-vuotiaat tietävät, ettei valkovuodosta tarvitse kenellekään kertoa. Se on ihan normaalia. Muistat vaan vaihtaa alkkarit päivittäin. Jos on ihan hemmetin runsasta, niin osta karkkirahoillasi pikkuhousunsuojia.

      • ValkovuotoEnsin

        Sä ettiiä sitte yhtää mitää mikä on trolli, joten mitäs jos lopettaisit trolleist puhumisen. Sitä paist on hänen oma asiansa kertoo vai eikö hän kerro. Mun mielestä kannattais, puhuu vanhemaan kans näääistä.


      • trollolllooo
        ValkovuotoEnsin kirjoitti:

        Sä ettiiä sitte yhtää mitää mikä on trolli, joten mitäs jos lopettaisit trolleist puhumisen. Sitä paist on hänen oma asiansa kertoo vai eikö hän kerro. Mun mielestä kannattais, puhuu vanhemaan kans näääistä.

        Mene sinä pedo muualle trollaa.


      • ValkovuotoEnsin

        Vittu mee itte! Viiiiiiitttuuuuuuuuuuuuu! Siis!


    • Anonyymi

      Siis oon 10v tyttö ja en uskalla kertoo valkovuodosta äidille ja mun pikkusisko tietää mua pelottaa että se kertoo!!!

      • Anonyymi

        Kannattaa pestä mäntysuovalla, se peittää hyvin hajun.


      • Anonyymi

        No mul melkee sama…siis oon 11v enkä uskalla…mun perheestä vaa kukaa ei tiä


    • Anonyymi

      Valkovuodost ei oo pakko kertoo, jos siltä tuntuu. Ei siinä oo mitään pahaa kertoo äitille, seki on sen kokenu. Ethän sä ite oo päättäny saavas valkovuotoa. 😊

    • Anonyymi

      Minullakin on tällä hetkellä valkovuoto mutta en ole kertonut sitä kenellekään koska en halua mä kerran vasta silloin kun alkaa kuukautiset koska se sen pitää saada äiti tietää koska sen pitää ostaa mulle oikein kokoisia siteitä ja muutenkin jos murrosikä murrosikä niin kannattaa sanoa jos sulla oli alkanut rinnat kasvaa ja jos sulla on jotain huoli siitä että mihin sä voit kertoa sitä äidille niin paljon mä sanoin että mulla on alkanut rinnat kasvaa niin ja mä tarttisin rintaliivejä niin Ja sinun äitisi ymmärtää sen kyllä koska hänellä on ollut itselläni itelläkin tollainen ongelma joten ei kannata hävetä sitä Älkää olko samanlaisia kun mä sillä mä en oo kysynyt äidillä vielä rintaliivejä

    • Anonyymi

      Oon samassa tilanteessa

    • Anonyymi

      Mitä teen jos en tiedä että onko valkovuoto niin mitä sanon

    • Anonyymi

      Ihan sama tilanne täällä😊👍

    • Anonyymi

      Sama oon 10 v enkä tiiä tarviiko mun kertoo äidil mut en usko et tarvii

      • Anonyymi

        Oon 11 ja mulla alkoi ehkä 2 kuukautta sitten mut en oo kertonut niin ei välttämättä tarvitse mutta jos se häiritsee mieltä ja on epämukava olo niin helpommalla pääsee kertomalla se on ihan luonnollista


    • Anonyymi

      Miten sä sit kerroit ku itel sama tilanne oon 11v tyttö ja valko vuoto alko 10 vuotiaana :/

    • Anonyymi

      Ja mitäs se äidille kuuluu ? Sinun vuoto. Sinun asia.

    • Anonyymi

      Kannattaa kertoo isosiskolle ( jos on sellainen) se voi vaikka kertoo jotenkin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe