Olen tässä mietiskellyt viisaita.
Yksi vanhoista puhelimistani heräsi virkeäksi.
Kuinka järkevää olisi luoda siitä Joulu-Lirkku?
Sanotaanko 30€ ?
Minä maksan.
H.
Haluu ekaksi pakolaiseksi
59
251
Vastaukset
- eppu2
Taas meni yli hilseen. Ensin myyt 30 eurolla ja perään sanot, minä maksan.
"eppu2"
Jonkun on lirkku luotava.
Mahdollisuus maksettava.
Odottasitko jännittyneenä ilmaiseksi?
H.- Heikunkeikku
Heh:D
Se varmaan haluaa jouluna leikkiä kauppaa ittensä kaa.
Muistan lapsena, kun mummun ja paapan luona leikin kioskia.
Tuoli oli just prikulleen soviva kioskiksi. Istuin polvillani lattiassa ja kattelin tuolinsarjan aukosta tuolin taakse jossa mielikuvitusnaama törötti luukulla.
-Jahas, mitäs saisi olla?
-Yks listikku ja riks-raks
-Tässä ole hyvä. Tekee 20 penniä.
Sitten annoin itselleni rahaa ja vaihtorahan itselleni.
Hirmuisen hauska leikki.
Se tuoli on nyt tuotu tänne.
.
Mut se oli lapsena se.
Hunkszia on alkanut lapsettamaan:D
Mua meinaa ruveta naurattamaan nyh :D
On mullakin sellanen ittestään heräilevä herätyksiä soitteleva luuri,vaik siihen ei herätystä oo ohjelmoitukkaan ja se virrattomana pois käytöstä.
Mut sun lirkkuus niin meinaatko että 30e saisit jollekkin lirkutella?Lirkku-puhelimella on maineensa.
Ehkäpä 50 historiansakin.
Ensi-viikolla alkaa Joulun-aika.
Lapsettaako?
Soittakaa siis.
Ainakin silloin.
H.- niinootsä
Äärettömän säälittävää.
- jumputipumputi
On se.
Hiljenee tämäkin palsta lopullisesti, jos se älykääpiö alkaa täällä iltaisinkin ölistä. - k-kk
HÄn oli ennen suuri lirkkumestari ja toivotan rattosaa joulunalus aikaa.
Kuten kerran kirjotin niin palvelivirhe ilmotus jumittaa ja sit estää lähetyksen nikillä jumputipumputi kirjoitti:
On se.
Hiljenee tämäkin palsta lopullisesti, jos se älykääpiö alkaa täällä iltaisinkin ölistä."jumputipumputi"
Tämä ilta on säälittävä poikkeus.
Minua leikataan maanantaina.
H.hunksz kirjoitti:
"jumputipumputi"
H.Parturiinko meet?
"Koti-kiusattu"
Olen vihjaillut asiasta jo kauan.
Minulle tehdään Hollywood-hampaat.
https://www.youtube.com/watch?v=DQlfO7_Kkro
H.- ohhhohh
hunksz kirjoitti:
"Koti-kiusattu"
H.Leikatut hampaat????
hunksz kirjoitti:
"Koti-kiusattu"
H.Lisäys:
Maanantai-iltapäivänä mussutan lirkku-puhelimeen.
H.- Heikunkeikku
k-kk kirjoitti:
HÄn oli ennen suuri lirkkumestari ja toivotan rattosaa joulunalus aikaa.
Kuten kerran kirjotin niin palvelivirhe ilmotus jumittaa ja sit estää lähetyksen nikilläKyllähän hää lirkkuilee edelleenkin ihan satasella.
Meinaakohan Hunksz puhua puhelimessa riimein?
Tai ilmeikkäästi runoa lausuen.
Laulaenki vois, paria kitarankieltä vetelis kivan rytmikkäästi ja matalaa laulantaa. Minusta ei paha laisinkaan.
Mutta 30 ekee ei kyllä riitä mihinkään. Jos hyvään praataamiseen pääsee, rönsyineen päivineen, niin mihin kolkytä ekee riittää. Ei mihinkään.
Onkohan hää nuukanlainen mies? ohhhohh kirjoitti:
Leikatut hampaat????
"ohhhohh"
Joo...
Ikenistä leikatut hammas-kiilteet viiltävät.
Niiden vanhojen hampaitten reunat.
H.Heikunkeikku kirjoitti:
Kyllähän hää lirkkuilee edelleenkin ihan satasella.
Laulaenki vois, paria kitarankieltä vetelis kivan rytmikkäästi ja matalaa laulantaa. Minusta ei paha laisinkaan.
Mutta 30 ekee ei kyllä riitä mihinkään. Jos hyvään praataamiseen pääsee, rönsyineen päivineen, niin mihin kolkytä ekee riittää. Ei mihinkään.
Onkohan hää nuukanlainen mies?Rahamiehiä sanoisin ,semmonen mainemies romaanien sanoin.
Nyt jos se laitattaa puolsenttiä pitemmät leekot kuin Hannele Lauri niin voi sitä säihkettä.
Oikeestaan sellaset hampaat vaatis videopuhelimen ,semmonen elävienkuvien lirkku.- eppu2
hunksz kirjoitti:
"ohhhohh"
Joo...
H.Onko tuo nyt ihan oikein tuo hammasjuttu.
Tai sitten se on, eikä kuitenkaan.
Jokin ei nyt täsmää. Heikunkeikku kirjoitti:
Kyllähän hää lirkkuilee edelleenkin ihan satasella.
Onkohan hää nuukanlainen mies?"Heikunkeikku"
Jokainen riimi on ilmainen.
Jos kaiken haluaa ottaa.
Minä en koskaan tule sulkemaan Joulu-puhelujani.
Otanko kitarani kaulasta kiinni?
H.- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Rahamiehiä sanoisin ,semmonen mainemies romaanien sanoin.
Nyt jos se laitattaa puolsenttiä pitemmät leekot kuin Hannele Lauri niin voi sitä säihkettä.
Oikeestaan sellaset hampaat vaatis videopuhelimen ,semmonen elävienkuvien lirkku.Meni hetkonen aikaa, ku kömmin laattiasta.
Noi "puolsenttiä pitemmät leekot..." vei tän muorin selkäkeikkaan.:)
Onneksi Hunksz ei tietääkseni pyöräile. Jos sinä menisit leekot tälläämään suuhus, niin pyörälenkin jälkeen olis kova työ kravata kärpäset etuhampahista.
No sä taitaisit keksijätyyppinä keksasta pienet pyyhkijät hampaisiin.
.
Laittaakohan hää pinnoitteet. Vois laittaa heijastinplaatua. Kelpais näin pimiällä ulkona tallustella. Olis omat heijastinleekot suussa käyttövalmiina. eppu2 kirjoitti:
Onko tuo nyt ihan oikein tuo hammasjuttu.
Tai sitten se on, eikä kuitenkaan.
Jokin ei nyt täsmää."eppu2"
Maanantai-aamuna 08.40
veri vuotaa.
Muista aina.
Minä en petä koskaan.
En paskoja koskaan puhu.
H.Heikunkeikku kirjoitti:
Meni hetkonen aikaa, ku kömmin laattiasta.
Onneksi Hunksz ei tietääkseni pyöräile. Jos sinä menisit leekot tälläämään suuhus, niin pyörälenkin jälkeen olis kova työ kravata kärpäset etuhampahista.
.
Laittaakohan hää pinnoitteet. Vois laittaa heijastinplaatua. Kelpais näin pimiällä ulkona tallustella. Olis omat heijastinleekot suussa käyttövalmiina.Meni niin tai näin niin ainakin rohkasevia viestejä on tulvinut alottajalle,
ainahan se hyvä tulee alkulähteille.
Tää on niin salaperänen juttu et tätä puiraan pitkälle ensvuoteen .Heikunkeikku kirjoitti:
Meni hetkonen aikaa, ku kömmin laattiasta.
.
Laittaakohan hää pinnoitteet. Vois laittaa heijastinplaatua. Kelpais näin pimiällä ulkona tallustella. Olis omat heijastinleekot suussa käyttövalmiina."Heikunkeikku"
Totta.
On niin hauskaa heittää vitsiä toisten hampailla.
Kun itse ei tarvitse niistä harmitella.
Riittää kun koulu-aikoja muistelee.
Missähän olisi aikuisten koulu-kuraattori?
H.- purukalustolirkulla
koti-kiusattu kirjoitti:
Meni niin tai näin niin ainakin rohkasevia viestejä on tulvinut alottajalle,
ainahan se hyvä tulee alkulähteille.
Tää on niin salaperänen juttu et tätä puiraan pitkälle ensvuoteen .Kaikkee hän joutuu tekemään että puheenaiheena pysyy.
- eppu2
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Maanantai-aamuna 08.40
veri vuotaa.
Muista aina.
Minä en petä koskaan.
En paskoja koskaan puhu.
H.Tsemppiä maanantaille.
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Totta.
H.Koita hunksi muistaa että olet itte asettanut ittes maalitauluksi ihminen on hyvinkin raarollinen olento.
Tämmöset alotukset on hyviä mittareita kannatuksen tutkimiseen , vaikka senhän sä tierätkin .- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Totta.
H.No kuule, ei tarvitse peljätä hammaslääkäriä.
Käsket vaan puuduttaa oikein viimesen päälle, niin mitään ei tunnu, vaikka hampaita leikattais kuinka.
Oletko varma, että pystyt iltapäivällä lirkuttelemaan puhelimessa,
jos koko suu on vielä puudutuksen jäljiltä toimintakyvytön.
Olis noloo, jos lirkut tulis sössöttäen.
.
Joo totta, että on Huomattavasti mukavempaa heitellä vitsejä toisen hampaista, kuin omistaan.
Mutta en minä nyt mikään roisto ole sentäs.
Siksipä sanon: Tsemppiä sulle oikein satasesti :) - Viatonsivullinen
Hyvä Hunksz, kyllä se siitä~:-)
koti-kiusattu kirjoitti:
Koita hunksi muistaa että olet itte asettanut ittes maalitauluksi ihminen on hyvinkin raarollinen olento.
Tämmöset alotukset on hyviä mittareita kannatuksen tutkimiseen , vaikka senhän sä tierätkin ."koti-kiusattu"
Hampaittenikaan asia ei ole sala-peräinen.
Maanantai on alku mussutuksen.
Sinäkin saat/voit/olet vapaa soittamaan minulle.
Takaan että vastaamassa olen vain minä.
Mitä lie murretta sitten tuleekaan:)
Lirkku-känny ei ole mikään mittari kenellekään.
H.- eppu2
hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
H.Onko se niin, että syystä jostain aiot siirtyä tekohampaisiin. Tsemppiä jokatapauksessa.
hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
H.Ehkä sulla olis eniten syytä soittaa mulle kun alati epäilet kuka olen,jos joskus kuulet ääneni niin murre on vain ja ainoastaa lounaissuomesta.
Voitin vetoni jonka löin itteni kanssa,oot sä mestari.
Fiksuna ymmärsit mitä tarkoitin ,älä hämärrä viittauksilla kännyyn.eppu2 kirjoitti:
Onko se niin, että syystä jostain aiot siirtyä tekohampaisiin. Tsemppiä jokatapauksessa.
"eppu2"
Anteeksi?
Lause-rakenteesi ontuu.
H.koti-kiusattu kirjoitti:
Ehkä sulla olis eniten syytä soittaa mulle kun alati epäilet kuka olen,jos joskus kuulet ääneni niin murre on vain ja ainoastaa lounaissuomesta.
Voitin vetoni jonka löin itteni kanssa,oot sä mestari.
Fiksuna ymmärsit mitä tarkoitin ,älä hämärrä viittauksilla kännyyn."koti-kiusattu"
Ei sinun ole pakko soittaa lirkkuun.
Kenenkään ei ole pakko.
Tärkeintä on että jokainen miettii pitkään, hartaasti ja viisaasti.
H.- k-kk
hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Kenenkään ei ole pakko.
H.Useinkin kattelen aikani kuluksi eri suuntaviivoja ,ehkä olen ollut hyvä koordinaattori kun osaan muodostaa kokonaiskuvan ,
Huomenna taas lirkutellaan.
Palvelivirhe taas. - uteleva
hunksz kirjoitti:
"ohhhohh"
Joo...
H.Ai, sinulla taitaa olla vihlovat hampaat?
Onko hammasmätää? Haiseeko hengitys?
Kiskotaanko irti ja laitetaan implantit? Olen kuullut että kultapintaus on hyvä lääke vihloville hampaille. - ent.siivoojaparka
hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Kenenkään ei ole pakko.
H.No hyvä, ettei ole pakko.
En nimittäin ole se, joka soittaa miehille lirkutellakseen tai kuullakseen lirkutuksia, vaan odotan aina, että mies soittaa ensin minulle. - eppu2
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Anteeksi?
Lause-rakenteesi ontuu.
H.Ollaampa sitä nyt tarkkana, juu, olisi pitänyt olla pilkku sen jostain sanan jälkeen.
Noh, suomen kieli on kerrassaan kummallinen, vääntää voi miten vain. ( Ei kai vaan pilkkuja puuttunut.) :) eppu2 kirjoitti:
Onko se niin, että syystä jostain aiot siirtyä tekohampaisiin. Tsemppiä jokatapauksessa.
Hunzille ei vissiiin ole vielä puhjenneet hampaat, Odotti kyllä aika kauan ja viimein luopui toivosta. Ikeniin nyt vaan ruuvit ja implantit. Jka toiseen hampaaseen dimangi. Kelpaa lirkkua vääntää jatkossa, skypessäkin :D.
siilimuori2 kirjoitti:
Hunzille ei vissiiin ole vielä puhjenneet hampaat, Odotti kyllä aika kauan ja viimein luopui toivosta. Ikeniin nyt vaan ruuvit ja implantit. Jka toiseen hampaaseen dimangi. Kelpaa lirkkua vääntää jatkossa, skypessäkin :D.
Tai rallihampaat :O.
hunksz kirjoitti:
"jumputipumputi"
H.Peukkuja että menee kivuttomasti ja kohta sinulla on loistava hollywood-hymy sun tarvii sitten laittaa uusiksi profiilikuvasi että saamme kaikki sokaistua helmirivistösi loistosta.
- Heikunkeikku
Jos minä olisin sinä, niin en toki voisi tähän aloitukseen vastata, että "Tästä on puhuttu jo aikaisemmin", on tämä sen verran erikoinen aloitus.
Kummää en oikein edes tiedä, mikä aloituksen aihe on. Tarkalleen siis.
Enstek kännykästä, mut sit kuitenki hampahan asettu kuvioon mukaan.
Pakolaisista ei ole vielä keskusteltu. Niinku tohon Otsikkoon mä vaan viittaan.
Ainakin oli pientä vaihtelua. Siis kiitos.
Oon nyt mojunut aika tovin palstalla tänä päivänä. Välillä oon kyllä huidellut muissa huoneissa, mut palannut takasin tänne. Lienee aika lopettaa.
Hyvät yöt kaikille.
Soutulavittaketju oli kans mukava. Piristi hirveesti sateisena (koko päivän on tullut vettä) ja viluisena päivänä.
Naureskella oon saanut. Oiettä :)- Heikunkeikku
Inhottaa kun räväytin niin monta virhettä.
Annoin korvatillikoita ittelleni.
Ei "hampahan" vaan "hampahaT"
Toki näin. Ja EnstekS.
Oukkidoukki. Nyt voin ottaa kirjan kouraan rauhallisin mielin:) - eppu2
No, kun se pakolaisjuttu tulee siitä, että H ei halua hammaslääkäriin, vaan haluaa paeta. Näin minä sen ymmärsin.
Vai liittyneekö siihen jotain muuta. - ent.siivoojaparka
Heikunkeikku,
Vähän jo ihmettelinkin, että miten heikku näin koko päivän on palstalla ja lauantai-iltanakin. Tavalliseti käyntisi loppuu tuossa puoliltapäivin, alun iltapäivää (viikonloppuinakin).
Toinenkin juttu ihmetyttää. Se on tuo kiinnostuksesi pakolaisotsikkoon. Ethän sinä tavallisesti edes avaa mitään tuollaisia aloituksia? Odottelen kiinnostuneena nyt kommenttejasi muihinkin tuollaisen otsikon alla oleviin ketjuihin.
Oi,oi, ajattelin, että taas yksi tympeä pakolaisaloitus,
mutta aikamoisen hauskan järjestit aloituksellasi.
Naurattaa jutut vielä huomennakin.
Mutta kaikkea hyvää, ja onnea leikkaukseen, iso juttu hampaillesi.
Charmisi moninkertaistuu.- kerranmaksettu
Käytän sitä aamutorkkuna.
- mimmimum-mi
Itsellä hammaslääkäri kammo....en pelkää kipua....pelkään tukehtumisen tunnetta siinä tuolissa ....pää alempana kuin yleensä vaakatasossa maatessa...
Eräs tuttuni joutui sairaala hoitoon hampaista johtuvasta tulehduksesta....arvot erittäin korkeat...häneltä otettiin sen reissun aikana 14 hammasta pois....ei reikiä...mutta ientulehdus oli niin pahaksi päässyt....
Mikäs se semmonen lirkku-puhelin on....
En kyllä tietänyt minkälainen soitin on ukulelekaan....
https://www.youtube.com/watch?v=hdSEosnlyM8Minun yksi tuttu meni viroon teettämään ihtelleen hampaat.Sa halavemmalla eikä tarttenu oottaa et ikenet paranee omien hampaiden postosta niin kuin suomessa olisi pitänyt tehdä ;).
- niinpäsniin
siilimuori2 kirjoitti:
Minun yksi tuttu meni viroon teettämään ihtelleen hampaat.Sa halavemmalla eikä tarttenu oottaa et ikenet paranee omien hampaiden postosta niin kuin suomessa olisi pitänyt tehdä ;).
Minunkin tuttuni kävi virossa laitattamassa implantit. Piti odottaa ikenien parantumista.
- ent.siivoojaparka
siilimuori2 kirjoitti:
Minun yksi tuttu meni viroon teettämään ihtelleen hampaat.Sa halavemmalla eikä tarttenu oottaa et ikenet paranee omien hampaiden postosta niin kuin suomessa olisi pitänyt tehdä ;).
No minkälaiset hampaat hän teetti? Jos ei juurineen vedetty pois, vaan istutettiin kiinni entisiin juuriin, niin miksi siinä olisi tarvinnutkaan odotella ikenien parantumista
ent.siivoojaparka kirjoitti:
No minkälaiset hampaat hän teetti? Jos ei juurineen vedetty pois, vaan istutettiin kiinni entisiin juuriin, niin miksi siinä olisi tarvinnutkaan odotella ikenien parantumista
Tekohampaat. Jos revitään kaikki omat pois ja niin että luuta lähtee mukana, häytyypi odotella et ikenet on parantuneet.Sillain saapi paremmin istuvat tekarit.
- niinpäsniin
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Entisten osaproteesien ja uusien poistamisisiten tilalle. Piti muutama kk välillä parannella niiden uusien poistojen juuria että voi laittaa implantit.
- niinpäsniin
niinpäsniin kirjoitti:
Entisten osaproteesien ja uusien poistamisisiten tilalle. Piti muutama kk välillä parannella niiden uusien poistojen juuria että voi laittaa implantit.
..poistamisten...
Hunkszille tsemppiä vaan hammaslääkärintuoliin. Ei kiva paikka. Minulle tulee varmaan joskus kanssa eteen tollanen ikävä paikka,mutta vielä ollan pärjätty omilla.
Nonni.
Nyt on ronkittu, sorkittu, pistelty ja raaputettu,
Puuttuu Röntgen ja suunnitelma.
Sitten alkaa rahaa palaa.
Ei Eesti Krooni, vaan Soomi Jooro.
Kiitokset tuki-joukoille, jos tosissaan toivottelivat.
Eihän sitä näin palstoilla koskaan tiedä.
Pakolainen taisi olla liian kaukaa haettu juttu.
Ei se ollut kommenttien kalastelua uutisten avulla sillee.
Muodostui kuitenkin nuoresta miehestä jolla on avio-pakolaiseksi liian hieno
kännykkä.
Siksi tulivat mukaan myös valkoiset hampaat.
Ei saa kiusata hunksia.
Vaikka sillä on noin kammottava mieli-kuvitus ja kirjoittamisen kyky :)
H.Kirjoittamisen kyvystä olen eri mieltä, mutta nää mummot täällä tykkää kun miehet ovat vähissä eikä niillä ole monellakaanomaa lutusta. Tai voi olla että osaatkin kirjottaa mutta et vain halua. Tykkäät vaan suoltaa kafkamaisen sekavaa proosaa ja surrealistsen omituista ontuvaa runonmittaa.
Älä sure kuitenkaan, monet tykkää että olet hyvä. Minä tykkään että olet vaikea."Paloma.se.co"
"Kiitokset tuki-joukoille, jos tosissaan toivottelivat.
Eihän sitä näin palstoilla koskaan tiedä"
:)
H.hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
"Kiitokset tuki-joukoille, jos tosissaan toivottelivat.
Eihän sitä näin palstoilla koskaan tiedä"
:)
H.Totta puhut. Kuka täällä pystyy sanomaan kuka on rauhankyyhky, kuka pyryharakka, kuka korppikotka ja kuka enkeli. Huuhkajakin häippäsi. Luulisin kuitenkin että useimmat toivotukset ovat vilpittömiä; tilanne on sellainen mihin melkeinkaikkiosaavat samaistua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651