Mikä ihmeen kynäri?!

Mimmu

Oon kuullu monen mun luokkalaisen puhuvan pelistä nimeltä kynäri. Mikä ihmeen peli seki o?

41

18875

Vastaukset

• Pelin nimi on Counter-Strike, tuttavallisemmin cs.

• Ok, kiitti :)

• TUITUTIUTITUI :D

• Mistä sana on tullut?

• Kynäri on counter strike..

• DFOSDOPSDLSDASDDASDASD

• cynäri on lempinimi css:älle, eli counter strike sourcelle. counter strike sourcesta on vanhempikin versio joka on counter strike 1.6, eli cs 1.6 .

• kynäri on 1.6

• lolownedomgomgomgomg kirjoitti:

kynäri on 1.6

eiköhän se kynäri kata kaikki counter-striket, oli se sitte 1.6, source, condition zero tai mikä muu tahansa :)

• w4edrfygthij kirjoitti:

eiköhän se kynäri kata kaikki counter-striket, oli se sitte 1.6, source, condition zero tai mikä muu tahansa :)

Vaan pelkästään 1.6:sta.

• w4edrfygthij kirjoitti:

kynäri tarkoittaa Counter-Strike 1.6 eikä mitään muuta yhtä paha virhe ku jotku nobot sanoo cs vaikka ne tarkottaa sorsaa... sitäpaitsi sorsa on paljo paljo paskempi peli!

• kynäri on. eXtreme Qamelii22.3.2007 20:41
      cynäri on lempinimi css:älle, eli counter strike sourcelle. counter strike sourcesta on vanhempikin versio joka on counter strike 1.6, eli cs 1.6 .

Mitä vittua sä selität juntti

• kynäri on 1.6, ei source nobo.................

• KYrvällä NÄppiksen RIkkominen

• kynäri tulee siit et kynäniskat pelaa sitä! hai

• shdshghaAhSHAA :dDD AIJAA

• KYNÄRI ELI CS SOURCE

T. LEIPÄ HALKIO

• MOI HOMO :D

• PASIANSSI XSDS

• KYNÄRI ELI CS SOURCE

• Nörtit vetää näköjään aika herkästi herneen nenään. :D Ja aika kova pätemisen tarvekin taitaa olla.

• Kynäri = 1.6
    CS:S = Sorsa

• Jonnet pelaa 1.6:sta.

• tai sit sä oot vaan siin nii paska

• kynäri on cs 1.6, source on sorsa, kynärissä tarvitaan enemmän skillii mut silti huonompi....

• tästä viestiketjusta näkeekin sitte tiivistettynä kynärin pelaajien kypsyyden tason :D

• cs 1.6 yksinkertaisesti

• IMEKÄÄ MUNAANNE!!!

• Mä luulin, että kynäri ois (mikä tahansa) peli, jota pelattais kynällä.

• kynäri on 1.6 ei tosiaan mikään vitun css :D

css on sorsa (: ja molempia pelailen ja molemmat on hyviä.

• homo :D

• kynäri on 1.6 vitu noobit :DDD

• kynäri=1.6 vitun jonnet >.

• jonnet hiljaa helvata:D, kynäri termi oli olemassa ennen sourcea, se tarkottaa vain 1.6, väärinkäsityksissä condition zeroa, mutta ei missään nimessä sourcea. toivottavasti olette trolleja ettekä noin hiton vääräuskoisia.

Lainaten "gun' be fonkeeh" käyttäjää:
    *kyrvällä näppiksen rikkominen*

• Mitä te höpötätte jostain wakin kynäristä??!!! Ihan paska nimi. Ja kaikki ES-jonnet pelaamaan ceeässää aaahh ihana ceeässä aah energiajuomat meni näppikseen voi voi äiti ostaa uuden yhyyh

• Kynäri = CS GO
    Gynäri = CS:source
    Cynäri = huonoin CS eli 1.5

• kynäri on lyhennemuoto sanoista kynä rikkoutui.

• vitu houmouapinat, ettekö saatanan nulikat tiedä että se tarkoitaa terotinta, elämänkoulu stana!!1!

• Kiva bumppi viiden vuoden viestiketjuun :D

• Mitä täällä lässytetään!? Kukaan tätä paskaa enää pelaa. Jonnet on muuttunu homoiksi ja pelaa vaan minecraftia ja fortnitee.

• Vitun homot mä oon kynäriä jo 15-vuotta pelannu enkä pelaa mitään muuta IKINÄ! Aimbot+wallhack = todelliset taidot!!

t. dumala

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.