Rahan lähetys/Worldremit

tapsu55

www.worldremit.com

Helppo nakki lähettää rahaa vaikka itselle, toimii Filppulassa erinomaisesti.
Joka kylässä on Cebual Lhuillier tai Lhuillier toimisto, josta voi nostaa rahat.
Lähetin 20,000 php itselleni , kun kaupungin ainoa pankkiautomaatti ei toiminut.
Kulut noin 5 euroa.
Kannattaa tehdä profiili valmiiksi ja muistaa omat tunnussanat.

11

5606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkit_tervetulleita

      Kiitos vinkistä.

    • minätaaas

      Itsekin käytän useimmiten WR, vaan kannattaa tarkistaa myös Western Union, jos sattuu olemaan tarjous heillä. Pankkisiirto tililtä toiselle Pohjoismaista, aikaa menee kolmisen pankkipäivää ja hinta on paljon halvempi

      • Anonyymi00010

        Kokeilin useita palveluita, mutta nyt kokemukseni Western Unionin kanssa on osoittautunut ylivoimaisen parhaaksi tavaksi siirtää rahaa ulkomaille:Selkeä ja nopea ja luotettava - https://tonzes.com/western.htm


    • gjklöajklöagjklöagjk

      En kyllä tiedä Tapsu mistä laskit kuluiksi 5e... 400e lähetyssummalla (joko pankkitilille tai rahapisteeseen, vaikka MLhuillier) lähetyskulut 10e ja siihen päälle 2% huonompi kurssi kuin reaali valuutta kurssi (53php oikea, 52php WR:n kurssi). Kokonaiskustannukset 17,5e = 4,3%...

      Silti ihan hyvä vaihtoehto, älä kuitenkaan mainosta väärillä luvuilla.

      • Anonyymi

        Lähetin 400eu Ugandaan 13.9.2023. Eivät ole antaneet siellä penniäkään. Nordean tiliotteessani rahat on otettu. Ja maksettu WR:lle


    • kyllä, olet oikeassa, lähetyskulut 10 euroa ja kurssi eilen 52.
      Tulisi siis maksaan 394,62, 20000 peson lähettäminen.
      Mutta toimii näppärästi Filppulassa.

    • semisemi

      Kiitos vinkistä! Tätä tuli käytettyä yksinomaan kuukauden reissullani.

      Vinkki: Jos BDO:sta noudetta lähetystä ottakaa passi mukaan! Cebuanossa pelkkä ID-kortti riittää.

    • Anonyymi

      Jos asuu ulkomailla voit siis lähettää itsellesi rahaa?

      • Anonyymi

        Katso sitä muumikalenteria joka magneetilla jääkaappis ovessa vitun uuno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso sitä muumikalenteria joka magneetilla jääkaappis ovessa vitun uuno

        Samasta aiheesta ehdottamasti kirjoittaa samaan ketjuun eikä missään nimessä aloittaa aina uutta, jos tyyliin päiväys maitopurkistasi on mennyt vanhaksi Anonyymi. IDI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso sitä muumikalenteria joka magneetilla jääkaappis ovessa vitun uuno

        Miksi siis itse olet täällä, jos ketjun ikä sinua jo painaa????????? ja mistä tiesit muumikalentereista sano mitään??? ... haa sinullakin siis sellainen jääkapinovessa!!! joten s.u.m.f


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe