Onkohan ohjelmaa, joka tallentaisi automaattisesti lokitiedostoon koneeni IP:n, sen minkä teleoperaattori näkee, sekä IP:n muuttuessa muutoksen päivän ja kellonajan sekä uuden IP:n. Toki saan manuaalisesti sen aina esille, mutta sen pitäisi toimia automaattisesti. Käytössä sekä linux että winkku-kone, löytyykö kummallejommalle käyttikselle?
Taustaa: Vertaisverkkojen elokuvalevityksistä on tulossa tuhansien eurojen laskuja ihmisille. Operattori ei aina selvitä tietoa kunnolla, vaikka laki niin edellyttää. Laskut menevät täysin väärille ihmisille (ylen sivuilla lisäinfoa). Operaattoreita on hankala saada vastuuseen kuitenkaan lain rikkomisesta, joten oma apu paras apu, siksi haluan talteen kulloisenkin IP-numeron, jolla operaattori tietoliikennettäni käsittelee. Sinänsä tuo maksujuttu ihan ok, en nimittäin mitään netistä katsele ylen areenaa lukuunottamatta.
Miten selvitän IP-numeroni?
VaXiar
2
138
Vastaukset
- varastaminenvääein
Lopeta laiton teko ..
- ypoitr
Operaattorisi tietää ip-osoitteesi, hehän sen sinulle lainaavat.
Eikä keräämälläsi tiedolla olisi todistusvoimaa operaattorin tietoon verrattaessa, jos niissä olisi ristiriitaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201