Työnantajana IHP?

miettii12

Avoimia paikkoja on jatkuvasti,
Onko luotettava firma työskennellä?
Kaveri eri kaupungissa firmassa töissä,kertoi alueiden mitotukset kauttaaltaan aivan liian pieniksi.
Kokemuksia?

75

10082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exxxx

      Inhouse partners. Alueet ylimitoitettuja,palkka huono.
      En suosittele.

      • Anonyymi

        PASKIN työpaikka IKINÄ


    • vapaa12

      Työnjohto on liian kiireistä,
      Apua tai neuvoja mahdotonta saada.
      Palkka maksetaan Puhelin leimauksien mukaan.Itse työntekijä ei esim kauden katkettua näe tunteja. Puhelin ei ole varma,Toisaalta työaikaa seurataan puhelin leimauksilla. Alueesi esim 4h.
      Yhden kerran meneekin vain 3h. Palkka lasketaan tämän 3 mukaan.
      Yhden kerran meneekin 5,5 tuntia. Palkka lasketaan 4h.Alue mitoituksen mukaan.

      Palkoissa aina sotkua.Aluemitoitukset muita tiukemmin laskettu.
      Itse lopetin oltuani puoli vuotta talossa.
      En voi suasitella.

    • siivooja-ihp

      IHP on kasvava yritys. Tästä syystä jatkuvasti paikkoja avoinna.

      Palkka on täysin tes:n mukainen ja hyville tekijöille maksetaan jopa enemmän kuin mitä tes määrittää.

      Mitoitukset ovat täysin toimivat, toki hitaalle tekijälle ei reilukaan aika riitä.

      Suosittelen lämpimästi kokeilemaan! Kaikkiahan ei voi miellyttää, mutta joskus peiliin katsominenkin on paikallaan. Aika usein alalle hakeutuu ihmisiä, jotka ajattelevat että siivoamalla rahan saa helposti ja siihen pystyy kuka tahansa...

      Itse olen IHP:lla töissä ja palkkani olen saanut aina juuri siten kuin olen sen leimannut. Eikä palkan suhteen ole muutenkaan sotkuja ollut. Tyytyväinen olen, moni asia paremmin kuin muissa siivousfirmoissa.

      • rottako

        Suuri osa alueista on alimitoitettua! Faktaa on esim:3h alue oli 4,5h alue ennen IHPTÄ.Samat vaatimukset.Huijaako firma duunareita tekemään 3h.Liksalla,laskuttaa 4,5h asiakasta?
        Yleistä jo Hansalaisten toiminnassa tämä!
        Kyllä siivoojillakin aivot pelaa :)


      • Anonyymi

        Paska puhetta ,minäkin olen yksi teistä ja miksi minulle ei maksetaan pyhäpäivät, ylityöt.?


    • Siivoaja

      Näyttää olevan ex Hansalaisia yritystä pyörittämässä.

    • rottako

      Ex-Hansalaisiahan löytyy.IHP.LLÄ Alue mitoitukset monissa kohteissa on täysin alimitoitettuja.Löytyy varmasti oikeinkin mitoitettuja. Kirjoitat:Mitoitukset ovat täysin toimivat, toki hitaalle tekijälle ei reilukaan aika riitä.Tämä ei pidä paikkaansa,Hidaskin oppii,nopeuttakin lisääntyy.Saako tahti olla tappavaa?5 Vuoden kokemuksellani siivosin IHP Yhtiössä kesällä.Alueen mitoitus 3h.Hyvällä tyllä aikaa meni aina noin 4h.Minimi.Osaan työni,kuntokin hyvä.Työnjohtajani työskenteli pari kertaa kohteessani,hänkin totesi ettei alle 4h.selviä.Asiakaskin vaativa!
      Toimistolla istuva johto ei korvaansa lotkautellut. Lopetin.
      Kohteessa on jatkuvasti vaihtuvuus,Joku tekee viikon,joku kuukauden.
      Työntekijä vaihtuvuus on jatkuva ongelma,asiakkaat menettävät luottamustaan.

      Palkka on tessin mukainen! Palkassani oli maksu ongelmia jatkuvasti.
      Ei kiitos IHP!

    • ei555

      Liitossa sekä palkkaturvassa on ainakin kyseisestä yhtiöstä ilmoituksia,ollakseen kasvava yritys luulisi arvoa annettavan työntekijöillekkin. Sitä ei ole senhän kertoo jo vireillä olevia ilmoituksia mm.Palkkaturvassa.

    • ei5555

      Samat avoimet toistaa itseään,jokuhan siis mättää?

    • tyytymätönasiakas

      Olemme itse asiakasyrityksenä olleet erittäin tyytymättömiä IHP:n palveluihin. Työnjohto/tavoitettavuus on olematonta ja toiminta erittäin epäluotettavaa. Varmasti myös työolot surkeat, kun työnjälki ainakin on sen mukaista.

      • tyytymätönduunari

        Hei.Itse työskentelin IHP Yrityksessä.Useat työntekijät kärsivätkin työnjohdon tavoittamisesta.Johtoa ei tavoita jos tarvitset aineita,liinoja tms.Tai on vaikka ongelmia kohteessa. Vitsailuna duunarit neuvovatkin toisiaan"Tavoitat työnjohtajan jos teet huonommin ja asiakas antaa palautetta"Silloin puhelimesi soi heti!
        Työolojen surkeus? Työnjälki? Työnjälkeen vaikuttaa alueen mitoitus,jos palkka maksetaan 4h/pvä.Hyvään työnjälkeen menee urakka tahdilla 5,5h. Niin hetken aikaa tekee ehkä palkattomasti noin 5h viikossa duunia.Koska haluaa työnjäljen olevan hyvää. Mutta kukapa tätä pitkään tekisi?
        Varsinkin jos viikko tuntimäärät palkallisesti ovat 15-20 tuntia.Ja tähän tunti sekä palkkaan lisäät oman palkattoman työskentelyn,5 tuntia viikossa vaikkapa.
        Harvoin asiakaskaan on tarkasti tietoinen mitä kaikkea siivousyritys vaatii työntekijältä vaikka kolmessa tunnissa.(Asiakas on joissakin tapauksissa ostanut työtä 4h.ilta.Siivoojalle alue tarjotaankin 3h.ilta.
        Ikäväkyllä tätä tapahtuu eri yhtiöissä. Kärsijöinä siivoojat sekä tietysti asiakas!
        Itse lopetin IHP,LLÄ.Alue alimitoitusten takia!
        Hankaluuteen saada kontakteja työnjohtoon!
        Hankaluutena saada perus puuttuvia tarvikkeita,tämä tietysti siksi koska työnjohtoa ei tavoita!


      • ToinenTyytymätönAsiakas

        Täällä toinen erittäin tyytymätön asiakasyritys. Samat ongelmat meilläkin eli työnjohdon ja muiden yhteyshenkilöiden tavoitettavuus on todella huonoa, välillä lähes mahdotonta. Siivouksen laatu on ollut todella vaihtelevaa ja välillä aivan surkeaa, johtuen ehkä juuri työnjohdollisista ongelmista. En voi suositella kyseistä yritystä kenellekään.

        Päädyimme IHP:lle koska olimme käyttäneet erään toisen siivousyrityksen palveluita jo useita vuosia ja hinta oli korotusten myötä noussut melko kovaksi. Laatu oli kilpailutuksessa hinnan lisäksi toinen tärkeimmistä valintakriteereistä. IHP:ltä antoivat halvimmat tarjouksen ja lupasivat että laatu pysyy täysin samana kuin ennen ja jopa paranee nykyaikaisten seurantasysteemien myötä. Tämä lupaus ei ole todellakaan toteutunut kohdallamme.

        Mielellämme maksamme enemmän siivoojalle ja firmalle johon voi luottaa ja joka hoitaa työnsä luotettavasti ja moitteettomasti. Palaamme siis vanhaan tuttuun siivousfirmaan, jonka siivoojien vaihtuvuus on erittäin pieni ja olemme olleet laadullisesti erittäin tyytyväisiä kaikinpuolin.


      • TyytymätönYritys

        Täällä myös asiakasyritys ja olemme tyytymättömiä kyseisen yrityksen toimintaan. Siivoamiskertoja on jäänyt väliin eikä työnjohtoa ei saa kunnolla kiinni. Turhaa aikaa menee ongelmien ratkaisemiseen kyseisen yrityksen kanssa, vaikka olisi mutakin tekemistä. Me palaamme aika varmasti myös vanhaan tuttuun. IHP:ta en sduosittele kenellekään.


      • ei65

        Hei. IHP On mitä todennäköisemmin sopimukset halvalla kaupitelleet,Näin yrityskin kasvaa heillä.Nykyaikainen seuranta,sillä voi mainostaa mutta ei se laatua tee.
        Seurantalaite käteen ja siivoojaat töihin,työnjohto on missä on.Työntekijän arvostusta ei ole,eikä yhteyttä saa.
        Hyvin on IHP Kasvannut,ja monia siivouskohteita on,Kasvanee varmasti lisää.
        Asiakkaiden olisi hyvä toisinaan miettiä,miksi työntekijä vaihtuu usein?
        Miksi ei ole edes vakituista kohteessa?
        Harvoin tämä itse siivoojasta on kiinni.


      • exihp
        ToinenTyytymätönAsiakas kirjoitti:

        Täällä toinen erittäin tyytymätön asiakasyritys. Samat ongelmat meilläkin eli työnjohdon ja muiden yhteyshenkilöiden tavoitettavuus on todella huonoa, välillä lähes mahdotonta. Siivouksen laatu on ollut todella vaihtelevaa ja välillä aivan surkeaa, johtuen ehkä juuri työnjohdollisista ongelmista. En voi suositella kyseistä yritystä kenellekään.

        Päädyimme IHP:lle koska olimme käyttäneet erään toisen siivousyrityksen palveluita jo useita vuosia ja hinta oli korotusten myötä noussut melko kovaksi. Laatu oli kilpailutuksessa hinnan lisäksi toinen tärkeimmistä valintakriteereistä. IHP:ltä antoivat halvimmat tarjouksen ja lupasivat että laatu pysyy täysin samana kuin ennen ja jopa paranee nykyaikaisten seurantasysteemien myötä. Tämä lupaus ei ole todellakaan toteutunut kohdallamme.

        Mielellämme maksamme enemmän siivoojalle ja firmalle johon voi luottaa ja joka hoitaa työnsä luotettavasti ja moitteettomasti. Palaamme siis vanhaan tuttuun siivousfirmaan, jonka siivoojien vaihtuvuus on erittäin pieni ja olemme olleet laadullisesti erittäin tyytyväisiä kaikinpuolin.

        Nykyaikainen seuranta,tällä toki asiakkaille mainostetaan ja myydään.
        Seuranta on vain samanlaista kuin joskus oli kellokortit,
        Tällä siis seurataan työntekijää.Tai noh valvotaan.
        Asiakkaille tästä ei ole mitään hyötyä.
        Suuret puheet ja lupaukset kyllä.


    • Siivooja

      Jaaha, itse olen töissä IHP ja mitään ongelmia ei ole ollut palkkojen suhteen. Vaikka meillä onkin seurantalaite niin joka tunnista on palkka tullut olin sit vähemmän tai enemmän tunteja. Tykkään paikasta ja aina saa pomot kiinni. Edellinen siivousfirma ei maksanut palkkojaan tunneista mitä teki ja joka tilin sai tarkistaa ja taistella että sai palkkansa. Meillä on vakituiset paikat mitä siivotaan,en tiedä kohdetta jossa ei olisi vakituista siivoojaa. Olen ihan varma että osa puhuu paskaa ja ei ole ollut edes töissä kyseisessä firmassa

      • eitotta

        taitaa olla äänessä pomo, ehkä ihan omistajan sisko :(


      • siivooja
        eitotta kirjoitti:

        taitaa olla äänessä pomo, ehkä ihan omistajan sisko :(

        En ole pomo en sisko mutta ihan tyytyväinen työntekijä :)


    • MiksiMenisit

      Älä mene.Onnetonta räpellystä,huonot palkat,perseestä koko mesta.Ottakoon pakolaisia töihin nälkäpalkalla.

    • siivoja

      Ei heilä ole pula sivoojista en pääsy hastatteluu. Olen mies jokka tarvitsee työ.

    • tupu.k

      Ihp firma hyvää työpaikka .
      Palkka tulee ajallan.
      Pomot saa kiinni kun soita.
      Töitä riitää jos haluaa tehdä.
      Pidän työstä.!

      • exihp

        Tupu nuoleskelee hyvin. Et voi tosissa tollasta kertoo kun tosiasiat on aivan toista.


    • täällävastaus

      Että tällainen kaveri

      https://l.facebook.com/l.php?u=https://drive.google.com/file/d/0B1mYsn9sGBtINzRfdXZOTDVINms/view?pref=2&pli=1&h=oAQE84Dbi

      • epäuskoinen

        tuntuu artikkeli aika absurdilta, eihän yrittäjä toisen silmää noki, vai??


    • Saara1980

      Älä mene ihp Palkka on tessin mukainen! Palkassani oli maksu ongelmia jatkuvasti.

      • Huhhhuh

        Tätä samaahan oli jo Hansalaisilla.


    • EntinenHansalainen

      Todella paska firma.

      • Anonyymi

        Paska paikka
        Liian huono palkka
        Liian vähän tuntia jatkuvasti tule valituksi asiakkailta.


    • Työtön-laikkari

      Minkä takia Tampereella ei ole avoimia paikkoja?? Onko Tampereella kaikki niin hyvin ettei porukka vaihdu?? Haluun töihin... :/

    • ihme.touhua

      Tahallisestiko konserni jättää mm. lomarahoja maksamatta? Jos joku ei vaikka huomaa, niin firman kassaan jää enemmän.

    • ExHansalainen
    • kokemustalöytyy

      kyllä juurikin tätä tehdään, että ihp saa kohteesta esim. 4,5h/pv mutta siivoojalle annetaan ajaksi 3h. täysin mätä firma. Omillasi saat pärjätä ja kenelläkään ei ole aikaa auttaa..mutta niinkun tuolla sanottiinkin, että heti jos tulee reklaa niiin kyllä puhelin soi!!! en suosittele kenellekkään, ihan oman terveyden takia.

      • espoo4

        Tämä on totta.
        Mutta eikö tällä huijata asiakastakin?
        Espoossa oli kohde,työntekijälle alue oli 3,5h työaikaa.
        Mutta eräs ilta oli kohteen johtaja tekemässä töitään.
        Jutteli siivoojalle,ja siinä tulikin ilmi,
        Tämä kyseinen paikka teki sopimuksen ja maksoi siivoustyöstä 4,5h ilta!
        Siivoojalta vietiin siis tunti työajasta pois.


    • DuunarIhp

      Tampereen ihp:llä töissä ollut nyt n. kuukauden. Viime viikolla aloitin uuden kohteen ja huomasin kyllä että on täysin alimitoitettu työ tehtäväksi 3h. Aikaa menisi kyllä varmasti väh. 4,5h koska tilat on isot. On aivan mahdotonta tehdä yläkerran toimistotilat ja alakerran tauko-/sostilat sekä myymälä samana päivänä. Kohde onkin 2x viikossa tehtävä joten ihan kylmänviileästi olen jättänyt toisen tekemättä samana iltana. Esimiehiin on kyllä saanut yhteyden kun on ollut tarvis. Eka palkkakin tuli ajallaan mutta ongelmaksi on muodostunut vain verokortin puuttuminen jonka kyllä toimitin työsuhteen alkaessa. Liekö on posti hukannut vai onko mennyt suoraan silppuriin...

    • suomalainen09

      Suosivat ulkomaalais pohjaista työvoimaa kuulemma ainakin pääkaupunkiseudulla.
      Eikä kotimainen kelpaa töihin. Totta?

      Ehkä siksi työnhakuihin ei vastata?

    • 12233

      Välttäkää tätä!! Saat juosta kuin aropupu töissä ja silti olet liian hidas. Työnkuva: kestävyysjuoksu ja siivoaminen.

    • noppa4664

      jatkuvasti haetaan uusia esimiehiä ja ohjaajia ?
      -> onko talossa ongelmia ??

      • ongelmaa

        Ohjaajat juoksevat koirina,nääntyvät työmäärään.Ilman ylityöliksaa.Ylityöt saa vapaana jos saa.Kun joskus aikaa pitää vp.
        Kahden esimiehen näin puolessa vuodessa palavan loppuun ja lopettavan.
        Todellakin ongelmia talossa on.


    • savikkorytö

      johto on kunnossa , pää ihan paskana , 2018 alko taloudessa vaihe jossa velkakyllästetyt suomi juhdat laitetaan kortistoon "palvelemaan toisiaan" voivotellaan valtionvelan kasvua ja ajetaan monta asiaa alas ja aloitetaan uutta nousua vuosikymmenen alkuun , kyllä tummallakin alkaa muukin kuin lähinäkö haitata 40 vuotis synttärin jälkeen....nyt kaikki savisilla kengillä lompsimaan sisätiloissa....

    • www

      Tampereen Ihp:llä saa ainoastaa ohjaajat kiinni puhelimella. Työkohteet pahasti alimitotettu,toisella esimiehellä ei ole minkäänlaista inhimillisyyttä.

    • miisali

      IHP_HKI
      esimiehiä haetaan taas, ja ohjaajia 4 kpl samaa aikaa??
      onko tietoa onko se nainen viellä esimiesten päällikkönä ??

    • Zorro

      Kuka nainen?

      • sivustaseuraaja

        S Nieminen


      • sarionrotta

        Sari on Rotta! Ei omista empatiaa ei kiinosta ku oma iso työsuhdeauto ja rahat syy miks epäpätevä narsisti johtaja on lafkassa on että omistaja on sen mies.


      • Anonyymi

        onks sarin äijä joku omistaja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onks sarin äijä joku omistaja ?

        Sarin mies juurikin omistaa koko lease Deal Groupin jota osa tämä inhouse Partners on.


    • Appura

      "Tule töihin taloon, jossa työnteko on Siistiä!" Huhhuh mitä shittiä työnhakuilmoituksessa.

    • Dumbå

      Ohjaajia haetaan koko ajan lisää sitä myötä kun edellisillä halkeaa pää täysin ylimitoitettuun työmäärään, joka ei palkassa näy. Epäpätevistä ja välinpitämättömistä esimiehistä ei ole mitään apua. Mätä koko firma.

    • EiKiesus

      Välttäkää kuin Ruttoa.

    • hehhehhee
    • Iihoopeeläinen

      Tämä kirjoittelu antaa kyllä asioista täysin todenmukaisen kuvan, valitettavasti. Kaikki on tässä firmassa päin -ttua, esimieskin uupuu työtaakan alle ja mikään ei toimi.

      Siivousfirmaa etsivät, välttäkää IHP:ia. Jospa asiakaskato saisi muutoksen aikaan...

    • Anonyymi

      Kaikki työntekijät ovat tämän yrityksen mielestä vajaaälysiä tyhmiä lampaita joita ei tarvitse millään tavalla kunnioittaa eikä niiden hyvinvoinnista välittää millään tavalla.

    • Anonyymi

      Älä ikinä hae IHP!!! PASKIN paikka missä olen ollut!! Palkkoja ei makseta niinkuin kuuluu ja muutenkin asiat tuolla on ihan perseestä!!

    • Anonyymi

      Palveluesimies, Inhouse Partners Oy, Pääkaupunkiseutu, Helsinki

      taas löytyisi esimiehen hommaa IHP:ssä
      - aika kova vaihtuvuus tässä firmassa ?

    • Anonyymi

      Huomaa ettei tässä yrityksessä ole työterveyshuoltoa kun esimiehet oksentaa pahan olonsa suoraan TYÖNTEKIJÖIDEN naamalle. Kaikki kommikointi on huutamista, tiuskimista, syyttelyä, epäilyä.
      Täysin ala-arvoista käytöstä.
      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ TÄNNE TÖIHIN!!!!
      Jo se että johtoporras ei kanna yhtään mitään vastuuta ja kaikki kaatuu sun niskaan, mutta eniten se jos erehdyt lähtemään - et saa duunia enää mistään mikäli mainitset ko. firman cvssä.

      • Anonyymi

        Missäpäin ihp :llä tällästä tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin ihp :llä tällästä tapahtuu?

        Joka puolella


      • Anonyymi

        NIIN TOTTA!
        Ko. firmassa töissä 10kk ja sen jälkeen nousi tie pystyyn joka puolella.
        Ilmeisesti kysyvät suosituksia ja niitä on turha odottaa tai sitten pelkkä firman nimi riitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIIN TOTTA!
        Ko. firmassa töissä 10kk ja sen jälkeen nousi tie pystyyn joka puolella.
        Ilmeisesti kysyvät suosituksia ja niitä on turha odottaa tai sitten pelkkä firman nimi riitti.

        Se on kyllä niin ettei ilman työnhakijan lupaa saa mennä kyselemään edellisiin työpaikkoihin.Yks siivous liike,kun jää kiinni ja maksaa mittavat korvaukset rikkeestä niin eiköhän tää yleinen käytäntö lopu.


    • Anonyymi

      Palkat huonot, asenne esimiehillä usein perseestä, ohjaajat juoksutetaan loppuun ja työntekijät on kynnysmattoja... Kannattaako, no EI! Mikäli arvostat yhtään itseäsi, niin on niitä parempiakin töitä tarjolla.

      • Anonyymi

        Ja vaikka ei olisi niin työttömyyskin pitää terveempänä.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa IHP?

      • Anonyymi

        Inhouse partners


    • Anonyymi

      Kohteen siivousaika on kyllä aika tiukka. En tiedä johtuuko omasta koulutuksen puutteesta. Kunto kestää ja rivakasti tapahtuu, siltikin tavoite aikaan en pääse.

    • Anonyymi

      Ihp Oy ei ole luotettava paikka olla töissä.
      Mikään ei toimi ja aina huudetaan ja moititaan. Kerran näin " toimarin " eli Jere Salmelainen, itseään täynnä oleva kikkarapää joka ajelee Porschella ja esittää mukavaa. Selän takana puhuu palturia minkä ehtii.

      Kuulemma ollut automyyjänä ja sitten edennyt pikku hiljaa nykyisen omistajan toiveiden mukaisesti. Eli on siis bulvaani. Ei osaa itse luoda mitään tai rakentaa, saatikka innovoida ja tarttua haasteisiin.

      Näin on sanottu ja niin minusta myös tuntui.

    • Anonyymi

      IHP:llä päijät-hämeen alueella SOL-palveluiden entiset esimiehet... Kierrä kaukaa!!!

    • Anonyymi

      En menisi palkoissa on ongelmia sekä ylemmässä esimies portaassa.
      Pysykää kaukana.

    • Anonyymi

      Pysy kaukana.

      Tilit jää sisään helposti ja esimiehet vaihtuu.

      Koettu esimiehenä.

    • Anonyymi

      En suosittele missään nimessä. Palkat eivät pidä paikkaansa, kesälomarahoja ei makseta oikein. Palkanlaskijaan ei saa itse yhteyttä. Sovellus joka näyttää sijainnin ei toimi, tämä todettu juuri ja asiaa aletaan selvittämään oikein olan takaa. Samontein lopetan kunhan pääsen toiseen työhön ettei työkkärillä karenssi iske.

      • Anonyymi

        Kuka selvittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka selvittää?

        Työsuojelu kovin kiinnostunut tästä, sinne on jo otettu yhteyttä.


      • Anonyymi

        Itse olen ollut firmassa 6 vuotta ja aina on maksettu palkat oikein ja kesälomarahat myös. Kaikkiin sain yhteyden aina kun tarvitsi. Jos puhelimesi sijainti ei toimi et voi siitä muita kun itseäsi syyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ollut firmassa 6 vuotta ja aina on maksettu palkat oikein ja kesälomarahat myös. Kaikkiin sain yhteyden aina kun tarvitsi. Jos puhelimesi sijainti ei toimi et voi siitä muita kun itseäsi syyttää.

        Höpö höpö.

        Esimies tason kokemus talosta aikanaan.

        Asiat ei toimi ja ylimielinen johto ei auta varsinaisesti asiassa.


    • Anonyymi

      Hanna Litja onko pomon tuttu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe