Matkakertomus Riva del Garda ja Venetsia

Pieniäpolkuja

4

3053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puananen

Mukava kertomus matkastanne.Teimme vastaavan reissun melkein samaan aikaan, tosin vuokrasimme auton jolla liikuimme Gardajärven ympäri ja yövyimme Gardassa. Samalla kävimme Veronassa ja Venetsiassa.
      Hieno matka, varmaankin pitää käydä toisenkin kerran.

• 123jake

Just tollanen reisu ois mielessä. Kerro lisää, please... Teittekö siis päiväretkiä autollanne, vai yövyittekö muuallakin Gardajärven 'reunoilla'? Missä ja millaisessa majapaikassa Veronassa?
        Venetsiasta mull onkin jo jonkinmoinen käsitys ja muistikuva muutaman vuoden takaiselta vkon retkeltä siellä.

• matkalle_mieli

tosi mukava kertomus, kiitos !
      kiersimme viime kesänä järven, voishan siitäkin kokemuksesta tarinan kirjoittaa
      ja nytkin olemme sinnepäin matkaa suunnittelemassa
      järven etelä päässä on myös tosi mukavia kaupunkeja

• OdotanKesää

Todella mukava kirjoitus. Itse olen ystävän kanssa menossa Venetsiaan syyskuun lopulla. Majoitumme Padovassa, historiallinen kaupunki sekin, noin puolen tunnin junamatkan päässä. Riva del Gardassa olen käynyt noin 25v sitten ja tekisi mieli sinnekin päin samalla reissulla suunnistaa.
      Alkukesälle suunnittelen toista matkaa ja Italiaan ehkä sekin. Italia on vaan niin ihana!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe