Ennen vanhaan oli asiat näin
Sain nahkavyöstä
Sain mattopiiskasta
Sain avarista
Jos en syönyt niin nälissäni loppupäivä ja jälkkäriä ei saanut jos ei syönyt
Huudettiin
Nykyajan touhu
noh rikoit toisen ihmisen ikkunan,ei se mitään mene vain ulos leikkimään.
Jos ei ruoka maistu nii syö maha täyteen jälkiruoalla vain,olehyvä
voi herranjumala,toi perhe on illallisella ja isäntä juo yhden tuopin olutta,nyt pitää soittaa sosiaaliviranomaiselle.
oikeasti,tämä touhu on NAURETTAVAA.Vaikka olemmekin ison perheen kera Amarillossa syömässä ja otan yhden oluen niin minkä takia sossut soittavat että ryyppään???? Kun olin ipana niin isä kavi yhellä tai kahella eikä se ollut kenellekkään ongelma,sain limpparia niin ei hätää.Tein tosi pahoja asioita niin sain remmistä.
olen syntynyt 1992 ja sain selkääni aina ja tänäkin päivänä isä ja äiti ovat mitä parhaimpia mitä maailmasta löytyy,en kanna kaunaa siitä päinvastoin.
TE NYKYAJAN KUKKAHATUT voitte sensijaan voitte HÄVETÄ !! Älkää sekaantuko toisten elämään,eläkää omaanne.
Vitun nykyaika
kukkahattuSUCKS
3
297
Vastaukset
- FaktastaPuhumistaNYT
Miten on,että fakta ei saa keskustelua aikaan?
- Turpaanpataan
Teidät molemmat pitäisi hakata nykyajan hengessä. Tulenko hakkaamaan.
- Isäpappa
Vaan oisko paras vaihtoehto silti jokin muu kuin kumpikaan noista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066