Tai oikeestaan enemmän epäilen korvakäytävätulehdusta. Sain siis keskiviikkona kuulokojeen ja toiseen korvaan sellaisen lähettimen joka kerää äänet ja lähettää siihen kojeeseen, sillä toinen korva on kuuro. Kojeessa on siis ihan perinteinen krovakappale ja tuossa lähettimessä tilapäisesti vain sovite. Tänään siis ollut toi lähetin korva niin kipeä, etten ole sitä sovitetta saanut korvaan. Voisiko tuo korvakäytävä olla tulehtunut tai vähintäänkin ärtynyt? Uskallanko odottaa keskiviikkoon asti, kun mulla on silloin korvalääkäri aika korvaperäisen huimauksen/menieren taudin takia vai pitäiskö jo huomenna mennä johonkin? Ja siis tosiaan mä opiskelen ja työskentelen lasten kanssa joten toi kuuloaisti on mulle aikasteen tärkeä, niin en haluis välttämättä pitkittää tätä aikaa, kun en pysty lähetintä käyttämään.
Kuulokoje ja mahdollinen korvatulehdus
Huonokuuloinennuori
2
411
Vastaukset
- NSini42
Mie sanoisin että käy lääkärissä, voi olla tulehdus..laita sitte vasta se kuulokoje korvaan kun tila selvinny.Tsemppiä.
- Huonokuuloinennuori
Ehkä mää meen sitten vapaapäivän kunniaks lääkäriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4325056Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262073- 1461710
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751395Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151346Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181249Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801231Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701148- 701138
- 381070