hamsterini jalka!!

paniikissaaa

mulla on 3kk vanha talvikkopoika ja se on tosi energinen ja pirteä pikku veijari ja juoksee tosi paljon sen juoksupyörässä :) nyt tänään kun olin muualla ku mun huoneessa ehkä vartin ja ku tulim takas mun hamsteri makas selällään sen juoksupyörän vieressä mut nousi kyl siit sit ku huomas mut. en oo varma mitä näin mut must näytti jotenki et sil olis verta jossain siel alapuolella. sit aattelin et sen peräaukost tulee verta mut sit ku se tos liikku ja kiipeili ja kattelin sitä ni ei sil vissii siin peräaukos oo mitää. se menee ain välil ny makoilee tonne juoksupyörää (ei oo ennen tehny sitä ikinä) ja se nuolee sen jalkaa aina välil. en tiiä mikä sil on enkä oo varma et onks sil siin jalas jotai ku sil näytti et ois ehk ollu verta siin en tiiä apuaaaa nytki se vaa istuu tos ja kai nuolee sitä sen jalkaa se on istunu tos ehk 5min jo mitä mä teen en haluu et se kuolee ja et löydän sen aamul tost makaamas kuolleen :((((
(ja siis tää on mun eka hamsteri ei oo kauheesti kokemust)
kello on kuitenki jo koht 11 ja vanhemmatki nukkuu ää mitä mä teen ;((( ja siis oltii just viikonloppu muual ja sil oli kyl ruokaa ja vettä yms mut en tiiä et onks sille käyny jotai sil aikaa mut oon iha paniikis tääl mitä mä teen?? ;((

1

205

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkiheti

Ota käteen ja tutki varovaisesti käsitellen. Hyvä merkki jos se liikkuu, mutta veren tulo täytyy tarkistaa. Toivottavasti kaikki on kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe