Mint ei päivity

saisptehtyy

Eilen asennettu Mint, tarjoaa päivityksiä alapalkissa ja kun koitan asentaa tulee ilmoitus "tapahtui virhe" En ala tosta virhe ikkunasta kaikkia tähän kirjottaan mutta lykykäisyydessään päivitys ei ilmeisesti saa yhteyttä ohjelmisto lähteeseen ??
"not found [joku ip osote tässä]

Olisko joku päivitys serveri alhaalla ja johtuisi siitä,tai miten noi päivitykset vois asentaa vai voiko ??

13

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prof-vin-mieli-ala

Luultavasti palvelin alhaalla, mutta ota kuvakaappaus virheestä niin osataan sanoa paremmin.

• saisptehtyy
      • ihateubuntu

Medibuntu on ollut "kuolleena" jo aikoja.

Mikä on Mintin versio?

• saisptehtyy

Linuxmint-12-lxde-cd-32bit tommonen se on koneella ja ISO tiedosto, tein siis muistitikulle ton buuttaavaks ja asensin. Nyt kirjotan eri koneella mutta tossa miniläppärissä menis tuon kaltainen Linux hyvin. Jos olen jonkun väärän/vanhentuneen version sitte laittanut niin olisiko suosituksia, Mintti vaikuttaa mun silmään hyvältä ja vähän osaan käyttää. Windows10 tässä toisessa koneessa.

• prof-vin-mieli-ala

• saisptehtyy

Voi hitto :D Noh oppia ikä kaikki, Onko joku versio mitä suositelette tuolta ?
      Nuhanen miniläppäri kyseessä,mutta saisi kuitenkin toimia areena,katsomo jne..perus sivut siis jotta chrome castin käyttö onnistuu samalla.

• mintlinux-mään

Ainakin minulla toimii tyydyttävästi Mint 17 Mate tällaisessa:
        https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/GpXMTnmsLtl5teCx.large
        Tyydyttävästi tarkoittaa tässä sitä, että reissulla voi katsoa junassa videoita, voi latailla kuvia talteen, käyttää nettiä asioimiseen ja lehtien lukemiseen ja sen tapaiseen. En pyrikään käyttämään sitä mihinkään kovin vaativaan, se on vaan reissukone, kun en oikein ole tablettimiehiä.

• kyänäio

XFCE on kevyin.

• saisptehtyy

Moro taas!
      Latasin sun linkistä tuon 17 xfce version, toimii ja päivittyy niiku pitääkin nyt.
      Katsomoa en vielä saanut näkyyn, toisaalta jollen saakka ni siitä ei jää tämä kiinni.
      Ihan hyvin tuntus muuten toimivan tällä ja sellasta uuden opettelua nyt. Kiitoksia kuules teille/sulle neuvoista, apua oli :)

• mulla_ainaski

Katsomo toimii tuossa Mintissä suoraan ilman liskäkiikailuja Chromium-selaimella

• saisptehtyy

Mulla ei toi katsomo tosiaan 17xfce versiossa toimi. Mainoksen näkee ja sitten se itse video vaan jää niinku lataamaan tjsp.... Chromium selaimella siis olen nyt kokeillut.
      Muuten tuntuu toimivan kaikki, jopa Aapelin java pelitkin ongelmitta.
      Ei toi katsomon näkymättömyys mikään maailman asia ole, pärjään hyvin ilmankin mutta jos pienestä kiinni on niin voishan sen laittaa toimiinkin. Pitää miettiä.

• prof-vin-mieli-ala

• ihateubuntu

Huomenta Suomi ainakin toimii Chromiumilla, muuten ei taida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe