Mint ei päivity

saisptehtyy

Eilen asennettu Mint, tarjoaa päivityksiä alapalkissa ja kun koitan asentaa tulee ilmoitus "tapahtui virhe" En ala tosta virhe ikkunasta kaikkia tähän kirjottaan mutta lykykäisyydessään päivitys ei ilmeisesti saa yhteyttä ohjelmisto lähteeseen ??
"not found [joku ip osote tässä]

Olisko joku päivitys serveri alhaalla ja johtuisi siitä,tai miten noi päivitykset vois asentaa vai voiko ??

13

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prof-vin-mieli-ala

      Luultavasti palvelin alhaalla, mutta ota kuvakaappaus virheestä niin osataan sanoa paremmin.

    • saisptehtyy
      • ihateubuntu

        Medibuntu on ollut "kuolleena" jo aikoja.

        Mikä on Mintin versio?


    • saisptehtyy

      Linuxmint-12-lxde-cd-32bit tommonen se on koneella ja ISO tiedosto, tein siis muistitikulle ton buuttaavaks ja asensin. Nyt kirjotan eri koneella mutta tossa miniläppärissä menis tuon kaltainen Linux hyvin. Jos olen jonkun väärän/vanhentuneen version sitte laittanut niin olisiko suosituksia, Mintti vaikuttaa mun silmään hyvältä ja vähän osaan käyttää. Windows10 tässä toisessa koneessa.

      • prof-vin-mieli-ala

    • saisptehtyy

      Voi hitto :D Noh oppia ikä kaikki, Onko joku versio mitä suositelette tuolta ?
      Nuhanen miniläppäri kyseessä,mutta saisi kuitenkin toimia areena,katsomo jne..perus sivut siis jotta chrome castin käyttö onnistuu samalla.

      • mintlinux-mään

        Ainakin minulla toimii tyydyttävästi Mint 17 Mate tällaisessa:
        https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/GpXMTnmsLtl5teCx.large
        Tyydyttävästi tarkoittaa tässä sitä, että reissulla voi katsoa junassa videoita, voi latailla kuvia talteen, käyttää nettiä asioimiseen ja lehtien lukemiseen ja sen tapaiseen. En pyrikään käyttämään sitä mihinkään kovin vaativaan, se on vaan reissukone, kun en oikein ole tablettimiehiä.


    • kyänäio

      XFCE on kevyin.

    • saisptehtyy

      Moro taas!
      Latasin sun linkistä tuon 17 xfce version, toimii ja päivittyy niiku pitääkin nyt.
      Katsomoa en vielä saanut näkyyn, toisaalta jollen saakka ni siitä ei jää tämä kiinni.
      Ihan hyvin tuntus muuten toimivan tällä ja sellasta uuden opettelua nyt. Kiitoksia kuules teille/sulle neuvoista, apua oli :)

      • mulla_ainaski

        Katsomo toimii tuossa Mintissä suoraan ilman liskäkiikailuja Chromium-selaimella


    • saisptehtyy

      Mulla ei toi katsomo tosiaan 17xfce versiossa toimi. Mainoksen näkee ja sitten se itse video vaan jää niinku lataamaan tjsp.... Chromium selaimella siis olen nyt kokeillut.
      Muuten tuntuu toimivan kaikki, jopa Aapelin java pelitkin ongelmitta.
      Ei toi katsomon näkymättömyys mikään maailman asia ole, pärjään hyvin ilmankin mutta jos pienestä kiinni on niin voishan sen laittaa toimiinkin. Pitää miettiä.

      • prof-vin-mieli-ala

      • ihateubuntu

        Huomenta Suomi ainakin toimii Chromiumilla, muuten ei taida.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe